{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.718 visninger | Oprettet:

Afspærring af P-plads uden kørekort {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der hvis jeg afspærre et område og lader konen øve sig i at køre inden for det afspærrede område uden kørekort
bliver jeg mon så sigtet for at ulovligt ha afspærret en p-plads eller bliver jeg sigtet for at have overladt bil til en uden kørekort????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afspærring af P-plads uden kørekort
  • #2   26. feb 2011 Hvis det er privat grund osv. og du har fået lov. så skulle den jo være god nok, men du skal nok ikke hente 10 kegler i garagen og spære hjørnet af Bilka parkerings plads af for at lege kørelærer, sådan bare uden lige smiley

• #3   26. feb 2011 Osse inden for afspærring???? Mener ikke færdselsloven gælder ligesom byggeplads

• #4   26. feb 2011 Begge dele, da området skal være godkendt at myndighederne før du kan afspærre et område, og der er vist nogle andre regler også, for du må heller ikke lade en uden kørekort køre race ned på f.eks padborg banen osv.

• #5   26. feb 2011 Begge dele.. Man må ikke Afspærre offentlige vej uden politiets godkendelse..

Du må hjem på marken så kan i kører 500km/t hvis i lyster..

• #6   26. feb 2011 Begge dele, sikkert, hvis du altså bliver stoppet. Chancen for at du fanger pansernes opmærksomhed er større hvis du står og spærrer af med kegler osv., end hvis du bare lader hende køre rundt på parkeringspladsen. smiley

• #7   26. feb 2011 Find en afspærret mark i stedet, så er det fuldt lovligt..

• #9   26. feb 2011 Vi har da gjort det samme et par gange, ladet vennerne øve i f.eks. min bil på en stor parkerings plads uden biler og mennesker kl lort om natten. men det er da en chance at tage, men altså det kommer nok også meget an på betjenten. for har da hørt om flere der bare for at vide at det dur ikke, og de lige skal bytte plads. selvfølgelig er det ikke lovligt, men man vælger også at tage hensyn og gøre det hvor der ingen mennesker er osv. istedet for folk der bare kører uden kort i trafikken osv.
    men regler er jo regler.

• #10   26. feb 2011 og hvis man gør det et sted uden mennesker og politiet alligevel dukker op, så tvivler jeg på betjenten river hovedet af folk der øver sig i at være bedre bilister (og så sammen med en der har kørekort). Han vil nok bare sige at den ikke går, medmindre han har en dårlig dag smiley

• #11   26. feb 2011 Kenneth C : lige præcis det jeg mente med min sidste besked.

• #12   26. feb 2011 Det er faktisk IKKE lovligt at køre som det passer en, på en mark, men at alle altid har gjort det og at der sjældent er kommet en sag ud af det, er noget andet!

Hvis der skal køres markræs skal der være forsvarligt spærret af til offentlig vej,og nej det er ikke nok med stødhegn.
    Der skal som minimum opbygges en vold der kan stoppe alt udefra kommen trafik til offentlig vej.

Og du må heller ikke på din egen grund, med mindre den er, som ovenstående, forsvarligt lukket for offentligheden.

En fingerregel er at der hvor posten kan komme er det offentligt.. (uden at der er noget juridisk i den regel!)

Kommentér på:
Afspærring af P-plads uden kørekort

Annonce