{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

P-afgift står uforstående {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er lige kommet ud til min bil hvor der sad en lille hilsen med at jeg skulle betale 590 kr. Det er så i orden at jeg skal betale hvis jeg har gjort noget forkert, men det mener jeg umiddelbart ikke at jeg har. På skiltet står der at man skal sætte sin skive inden for 07:00-17:00 Jeg kommer ca kl 17:15 og sætter derfor ikke min skive, som på daværende tidspunkt står på 02:30. Da jeg kommer tilbage til min bil og finder P-afgiften står der et observationstidspunkt, som hedder fra 17:37-17:47, så er jeg lige ved at gå ud af mit gode skind. Kan det virkelig passe, at jeg har gjort noget forkert ved ikke at sætte min P-skive efter kl 17:00?

Vil gerne se noget på skrift hvis i kan fremskaffe det, om det er til europark eller min fordel.

Derudover gider jeg ikke høre på den klassiske med at jeg bare skal betale bøden, da jeg udemærket godt ved at jeg skal gøre det hvis jeg har uret, men har satme ikke tænkt mig at lade dem røvbolle mig på den måde, hvis det bare er dem, som er griske

Håber på nogle brugbare svar tak:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-afgift står uforstående
Kommentér på:
P-afgift står uforstående

Annonce