{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.921 visninger | Oprettet:

Restancer i bil, hvem skal betale ? {{forumTopicSubject}}

Har købt en bil af en person, som ville omregistrere bilen i mit navn ved handelen.

Jeg tænker ok så omregistreres den jo hurtigt, da sælger jo naturligtvis hurtigt vil slippe for forsikring og vægtafgift.
,
Sagen er så at sælger har kørt rundt i 3mdr i den tidligere ejers navn uden at omregistrere den til sig inden jeg køber den.

Jeg kører så i bilen i 28 dage, og havde stadig ikke modtaget min nye reg attest.

Jeg går så til politiet for at finde ud af om hvem som står som ejer af bilen fordi jeg ikke har fået papirene, men jeg finder så ud af det er ikke sælger som står som ejer af den.

Politiet anbefaler mig at tage pladerne af også kontakte den registrerede ejer af bilen ( ikke sælger), for at anmode om en ny registrerings attest.

Den registrerede ejer svarer mig så med at han vil godt hjælpe mig, hvis jeg betaler ham 1700 kr for de udgifter han har haft i forbindelse med handlen med sælger.

Jeg synes ikke det er rimeligt, jeg skal betale for ham jeg har købt bilen af.

Bonus info er: at jeg har modtaget registrerings attesten af ham jeg købte bilen af, med den forrige ejers navn, altså ham som vil have 1700 af mig for at give mig en regattest som han påstår han har.

Hvad gør man her ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Restancer i bil, hvem skal betale ?
Kommentér på:
Restancer i bil, hvem skal betale ?

Annonce