{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Helle og Villy slår ring om København {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1555608.ece

ja så kan alle jer som bor på Sjælland godt begynde at glæde jer..

samt andre som har et ærende i vores hovedstad..
Hvis du stemmer på Helle og Villy vil de gerne at København bliver lukket land med mindre du betaler for at besøge byen..

personligt syntes jeg det er noget svineri og jeg mener man burde kunne bevæge sig over alt i danmark uden at skulle betale den slags adgang !

Føj for satan !
i det hele taget er den 2020 plan helle og villy kommet med dybt useriøs :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helle og Villy slår ring om København
  • #1   16. maj 2011 De få bestemt aldrig nogensinde min stemme.....Selvom jeg dog ikke kommer til Hovedstaden.
    Enig det er et stort svineri.....!!
    /Karin.

• #2   16. maj 2011 I kan godt begynde at lære at holde vejret for der er snart ikk mere de kan tage penge for så det næste blir at det skal koste penge at trække vejret...

• #3   16. maj 2011 syes det er fint, kommer dog aldrig til hovedstaden da den ligger uden for danmark, men i den jydske hovedstad aarhus kunne jeg godt se fordelen i at få mindre trafik

• #4   16. maj 2011 for mig ligger københavn også ude for danmark .. men det ændrer ikke på jeg syntes det er svinsk..

mindre trafik kan løses på andre måder end at straffe folk fordi de har en bil

• #5   16. maj 2011 Syntes da det er noget underligt svineri!!

Gider dog ikke KBH da det ikke siger mig så meget. Men vi skal sgu da kunne bevæge os frit herhjemme??!!!

• #6   16. maj 2011 Det er jo nok ikke fordi det bliver særlig dyrt.. Desuden synes jeg det er er fint, mindre trafik, hvilket giver mindre spildtid, det giver jeg sgu gerne en 50'er for.. Jeg spilder ofte over 30 minutter i trafikken når jeg er i københavn, hvilket jeg ofte er..

Så fed idé!

• #7   16. maj 2011 Desuden er folk blevet for forkælede.. Man kan ikke blive ved med at få goder, uden at det koster andre steder.. og de sidste mange år har vi fået goder uden at vi er blevet opkrævet andre steder for det.. Det er det som vi betaler for nu..

Jeg fatter ikke folk som ikke er åben overfor forandringer.. Alle vil gerne have billigere biler og bedre sygehusvilkår.. men vi skal fandme ikke BETALE for det.. Hvilken verden lever i i????

For min skyld måtte de gerne sætte skatten 10% op i et års tid, for at se om det ikke kunne give nogle fordele på nogle andre fronter, men alle hader jo FORANDRINGER.. Seriøst drenge vi lever i et samfund hvor ting koster penge.. LÆR AT LEVE MED DET!

• #9   16. maj 2011 De kunne starte med at give tilskud til EL-Biler , til vi kan få dem ud på vejerne og noget mere gang i udviklingen så de kan køre 400km på en opladning .
    Velfærd er ved at være hul vi har ikke meget velfærd tilbage mere , men når vi betaler verdens højeste skat må vi vel også kunne forlange at få noget til gengæld , og da mener jeg ikke højere afgifter mere skat .
    Så ny regering så bliver der drejet igen på afgift og skatte skruren velbekomme.

• #10   19. maj 2011 Puha ikke en rød regering ... Ellers tak !! Det ender bare med vi skal køre el biler og gå i genbrugs tøj hvis de bliver valgt ind i regeringen ..... FØJ !!

Kommentér på:
Helle og Villy slår ring om København

Annonce