{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.357 visninger | Oprettet:

klip i kortet {{forumTopicSubject}}

hey er så uheldig at jeg har fået mit andet klip i kortet nu på grund af fart

her kommer så spørgsmålet hvor meget undervisning skal jeg have for at få kortet i gen og hvornår kan jeg starte

jeg skal sende mit kørekort ind til politiet d 1 juni og må så tage det med det samme

skal jeg både have teori og køre timer og hvis ja hvor mange

på forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klip i kortet
  • #1   24. maj 2011 Du ska op til en orienterende køre og teori prøve.

• #2   24. maj 2011 Hej:) jeg har lige generhver mit kørekore. jeg skulle have 8 køre timer og 8 teori timer. jeg kunne starte med det sammen

• #3   24. maj 2011 det er ikke uheldig,men dumt,men du skal have både teori og køre timer,snak med en kørelære om det,men du kan jp nok huske det meste,eller

• #4   24. maj 2011 du skal os op til en teori og køreprøve.

• #5   24. maj 2011 Du skal nok lige lære at køre hvad der er tilladt..... det kan vist godt tage mere end 8 timer, sådan som du har bevist at du kører.....

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #6   24. maj 2011 Tværtimod synes jeg nu også at du er heldig smiley kan være du efterhånden kunne lære det?

Nej jeg skal ikke prædike... jeg har også kørt for stærkt og jeg har også et klip i kortet, men vil da sige med hånden på hjertet at jeg derefter alligevel har fået sat mig selv i bås fordi jeg indså nogle ting.

For at komme til sagen - du skal op til teori- og køreprøve som der bliver sagt. Om du kan bestå det nu er op til dig - du har kun et bestemt antal chancer for at kortet bliver taget for bestandig - så det ville være at anbefale at du tog noget teori og nogle køretimer så du kan lære det hvordan det skal være smiley

• #9   24. maj 2011 oki super vil også sige at jeg har ikke overskridet fart grænsen siden jeg fik 2 klip som er ved at være over 1 mdr siden men tak for alle oplysningerne

• #11   24. maj 2011 morten s > jo jeg har da kørt for stærkt og gør det da også endnu, men ved også at den dag jeg får det første klip, så skal jeg nok køre ordenligt.

Men når han er 19 og ved at det kun er til låns de første 3 år og han udemærket ved at han kun har 2 klip, så burde han da have kørt ordenligt efter det første klip?? eller tager jeg fejl??

Så du ikke station2 i går der hvor de stoppede folk ved vejarbejdet?
    Der var en som var på vej til orienterende køreprøve for at have kørt for stærk, ham snuppede de med 150 hvor der var vejarbejde og hastighedsbegrænsning på 70, det er sq da også dumt....

• #13   24. maj 2011 efter det første klip syndes jeg også jeg kørte pænt men så var der lige en fredag nat var på vej hjem til nogle venner sammen med kæresten hade ikke travlt eller nået kørte bare og snakkede og pluselig stod der 2 betjente ude på vejen og hade målt mig til 72 hvor man må køre 50 og jeg var ikke klar over jeg hade kørt så stærkt men sket er sket så nu bliver bilen sænket og hårde undervogn på så man kan mærke hvor hurtgt man køre

• #14   24. maj 2011 Nøj du er da dum at høre på xpidite... Så man må godt køre for hurtigt, bare ikke hvis man har fået klip? Sgu da lige dumt uanset hvad, konsekvensen er måske bare lidt en anden, hvis du selv kører for stærkt, er du jo ikke et hal bedre selv, måske bare mere heldig...

Og skal heller ikke selv spille hellig, kører da også mere end jeg må til tider.

• #15   24. maj 2011 Jeg siger at jeg VED at jeg vil tænke over hvordan jeg kører når FÅR det første klip. Kører ikke som død og helvede, men kører da også lidt for stærkt engang imellem.
    Men måske skulle der laves GPS-hastigheds-begrænsere på ALLE biler som færdes på vejene, så kunne alle - også mig selv - komme til at køre efter bogen.

• #16   24. maj 2011 Måske det er vejen frem... Har min tvivl, der skal sgu nok være nogen der kan finde ud af at omgåes den, eller slå den fra.

Kommentér på:
klip i kortet

Annonce