{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc og bil
  • #1   14. jun 2011 du kan skære noget teori væk...

• #2   14. jun 2011 men det aftaler du med kørelæreren...

• #3   14. jun 2011 hvis det er ved samme køreskole du tager kortet, så får du sikkert rabat. men du skal have alle køretimerne, og der er kommet nye "prøver" til selve køreprøven. men ved ikk om du kan få mindre teoritimer, fordi du lige har taget til bil?

• #4   14. jun 2011 syns nemlig jeg havde hørt et sted at man kunne kombinere det, men jeg ringer lige til den køreskole jeg to kortet på og forhører mig i morgen (senere i dag )

Tak! smiley

• #5   14. jun 2011 jeg tog til mc lige efter at jeg havde taget til bil. og havde kun 3 teoritimer til mc. men hved ikke om der er kommet nye regler siden den gang

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #6   14. jun 2011 Du kan godt kombinere det... men antallet af timer du kan springe over (lovligt) er komplet latterligt. Det er meget meget få lektioner du kan springe over.

Hvad så din kørelærer er til at lave på papiret er en anden side af sagen, men regn ikke med at du sparer betydeligt på det smiley

Gjorde det selv i 2008 og det var på 1 hånd det kunne tælles af timer. At reglerne så blev mere strikse bl.a. med en ny from for køreprøve - det ved jeg ikke om har indflydelse på antallet af lektioner.

• #7   14. jun 2011 Nogen kørelære er til at snakke med men officelt så skal du have 2 x teori.. Hvad kørelæren så gør er noget andet

Jeg havde f.x. kun 5 køretimer + bane da kørelæren ikke mente at jeg behøvede mere.. på papiret havde jeg dog de 20 timer som er lovpligtig og betalte for det

Teori havde jeg heller ikke fadens meget af . 4-5 gange

• #8   14. jun 2011 Tak ! smiley

Kommentér på:
mc og bil

Annonce