{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Bytte bil - Banken {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg lånte x-antal kroner for et halvt år siden til min Punto, men står nu og ville gerne prøve en anden. jeg skylder jo stadig en del i den smiley og tænkte på hvordan det skulle foregå at bytte den?

Er det bare bankmanden man skal tage snakken med? eller kan det ikke lade sig gøre.

De har selvfølgelig pant i bilen og alt det.

Tak. Mvh Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bytte bil - Banken
  • #1   7. sep 2011 så skal du have en snak med banken, de vil jo nok gerne have deres pant indfriet...

• #2   7. sep 2011 Du skal da bare gå ned i banken og sige du vil bytte bil med en anden og så laver han bare sån at det som du skylder bare køre vidre og vis den bil som du vil bytte med er dyrere og du skal låne flere penge, så sætter han bare lånet højre op..

Vis det var du ville sælge bilen og ikke have nogle bil og bare køre på cykel. så køre lånet stadig vidre

• #3   7. sep 2011 Ring til banken og snak med dem.
    Det er det i det, at de skal frigive panten i den "gamle" bil hvis de vil og måske oprette pant i den nye...

Det kommer til at koste dig en ny pantsætning og måske omkostninger til banken for at ekspedere sagen...
    Pantomkostninger tjener de ikke en krone på, det ryger direkte til tinglysnings (den offentlige)...

• #4   7. sep 2011 Man kan desværre ikke bare "flytte" pantet over i den nye bil. Det kræver, at det gamle indfries og at der efterfølgende oprettes nyt pant i den nye bil. Det koster en del i afgift og gebyrer.

Men hvis banken ellers accepterer et pant i den nye bil som værende lige så godt som i den nuværende, så burde det ikke være noget problem. Du skal bare forvente, at de tager sig betalt for det, da det er en smule bøvlet smiley

• #5   7. sep 2011 så forstår jeg bedre smiley tusind tak for nogen hurtige konkrete svar smiley

Kommentér på:
Bytte bil - Banken

Annonce