{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

indsprøjtning på kabu motor. {{forumTopicSubject}}

da vinteren blandt andet skal bruges på at male motor, og måske også motorum i min golf 1. overvejer jeg samtidig at smide indsprøjtning på den istedet for kaburatoren - da den til tider er en drillepind.

ren teknisk vil jeg finde et fuel rail, og få modificeret, eller måske lave et mono point ligende system, som skal styres af et mini squirt, samt bruge den originale brændstofpumpe med en trykregulator på.

mit spørgsmål er så: er dette noget de får ondt i maven af på synshallen ? ved at de ikke tjekker forureningstal på så gamle biler. men om de vil godkende det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  indsprøjtning på kabu motor.
  • #1   15. okt 2011 Ingen problemer der, det værste de kan stille op med er et krav om en rullefeltattest for at chekke om den har over de 20% ekstra heste du må have. Men så skal de edderrådme også have en dårlig dag.

Har flere gange lavet indsprøjt på karburatorbiler, og vise versa, samt dobbelt og tredobbelte webere osv og der har aldrig været problemer. En gang blev min bror bedt om at dokumentere støj.

Kommentér på:
indsprøjtning på kabu motor.

Annonce