{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.135 visninger | Oprettet:

Bøde; opkørsel {{forumTopicSubject}}

Godaften drenge og piger

Da jeg har fået lagt ny indkørsel på den anden side af huset mangler der self en opkørsel.

Da kommunen ikke magter opgaven har jeg tænkt mig selv at købe asfalt og få løst problemet..

Men men men tænker så bare om der er nogle af jer der ved om det kan koste mig en bøde og evt hvad bøden lyder på ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bøde; opkørsel
  • #1   12. okt 2011 tror jeg sgu ikke, ikke medmindre du sviner det hele til med asfalt. Og dine naboer melder dig...

• #2   12. okt 2011 Jeg tror kommunen <b>skal</b> sørge for opkørsel til <b>en</b> indkørsel. Men det har du jo allerede, så du kan nok ikke kræve at de laver en mere.
    Så skal du sikkert få fjernet den gamle indkørsel først.

• #3   12. okt 2011 man må ikke gøre det det er ulovligt så vidt jeg ved, fordi det skal de gøre eller et eller andet mærkeligt men ved ikke om de giver sådan bøder, hvis det er iorden arbejde bliver de sikkert glade :b

• #4   12. okt 2011 Der er firmaer der udelukkende laver det for private.. så jeg ville ikke mene der er nogen ko på isen der!

• #5   12. okt 2011 Nu er jeg i præcis samme situation jeg har lavet garage på modsat side at huset (hjørnegrund) jeg søgte om tilladelse til at sløjfe nuværende indkørsel, og lave en ny på modsatte side, jeg skal selv betale for alt arbejde der liger i det..dog er der ikke noget da kantsten er så lav og jeg selv kan smaske noget asfalt på derude.. men du får ikke bøde for det hvis du har OK fra kommunen. men du må KUN have en indkørsel til og fra ejendom iværtfald i min kommune.. medmindre du har særlig tilladelse.

• #7   12. okt 2011 tror det er et no go hvis de opdager det, men hvis du nu bare gør det, så tror jeg sku ikke der er nogle der tænker over det.

Kenneth P: der er rigtig mange steder der ikke er kørefliser

• #8   12. okt 2011 er det til den samme vej? for ellers er det ikke lovligt,

men sker sku ikke noget ved at ligge de 20 cm astfalt til en ned kørsel, det opdager de ikke

• #9   12. okt 2011 Tror sq bare jeg gør det smiley

nogle der ved hvor asfalt kan købes og ca. hvad det koster. skal kun bruge til 2 meter ca

• #10   12. okt 2011 et byggemarkede..

Kommentér på:
Bøde; opkørsel

Annonce