{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  byg på trailer
  • #1   12. dec 2011 du bygger den bare over på en ny trailer, og så et smut til syn, den skal jo vejes om når det er fast monteret

• #2   12. dec 2011 langt de fleste trailere er med fri overbygning..
    så er det bare at bygge på..

har selv bygget en camp let om til at køre rundt med en 250 liters mælke/varme vogn.. skulle egentlig kun bruges på gården, men vi kørte sku til syn med den, og den blev godkendt.. så nu kan vi køre mælk på vejen ganske lovligt smiley

at arbejdstilsynet så betragter den som en hjemmebygget maskine er noget andet smiley

• #3   12. dec 2011 Hva trailer skal jeg ta, mener total vægten er 1200 på den nu skal jeg så finde en der os har en total vægt på det eller derover, og når jeg skal have til syn Hva skal jeg så sørge for, og Hva tjækker de, skal jeg have papir på trailer som den skal ovre på, skal der noget papir på flækkern

• #4   12. dec 2011 reg attest og en vejeseddel så sku den være i vinkel..

en tag og grib knoglen og ring til synshallen, det har de temmelig sikkert styrpå og svarer gerne på sprg. smiley

den skal bare være forsvarlig, ingen slør osv..

• #5   12. dec 2011 det eneste der er godkendelse på, på en trailer er trækket og akslerne om du laver nye længde vanger og bygger det hele op på kan der ikke være problemer med.
    Men sørg for at det hele er forsvarlig samlet og ikke bare lige kan falde fra hinanden igen.

husk at få det vejet inden du kører til syn, og hvis det er en trailer med nummer plade, skal du stadig have en prøveplade på den da det er en ny opbygning.

find evt en trailer der er noget større i totalvægt, så du kan have tilbehør med uden at få overlæs.

Kommentér på:
byg på trailer

Annonce