Fartkamera over lyskryds {{forumTopicSubject}}
Har lige kørt på en vej, hvor jeg normalt kører og der må man vist køre 60. Den hedder Sydvej og ligger i Høje Tåstrup. Idag var jeg dog lidt uheldig og skulle køre lidt hurtigt, hvilket ikke var så godt da jeg tror at der var et fartkamera op over lys krydset mellem Sydvej og Hveen Bvld. Den lille dims kan faktisk også ses på google maps. Nå men mit spørgsmål er om det virkelig var et fartkamera eller blot noget der registrere, hvornår der kommer biler mht. hvornår det skal skifte til grønt fx. Den var rund, sort og der var et lille rødt lys på den. Det lignede sgu meget et camera synes jeg, men jeg har aldrig set sådant et så jeg ved faktisk ikke, hvordan de ser ud. Da jeg kørte der igen senere den dag lyste den rødt igen selvom jeg kørte 40km denne gang. Jeg håber I kan hjælpe, har godt nok nedtur på
dec 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 6 Emner: 148 Svar: 3.618
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 25 Svar: 1.064
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Tråden er ikke lukket, så hvis I har noget mere at tilføje er I sgu mere end velkomme.
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
For at sige det så enkelt som muligt... Det ser ud til at du ved hvad du snakker om og det giver også god mening. Jeg sover godt i nat
Fartkamera over lyskryds