{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.206 visninger | Oprettet:

Martin L
Martin L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Fartkamera over lyskryds {{forumTopicSubject}}

Har lige kørt på en vej, hvor jeg normalt kører og der må man vist køre 60. Den hedder Sydvej og ligger i Høje Tåstrup. Idag var jeg dog lidt uheldig og skulle køre lidt hurtigt, hvilket ikke var så godt da jeg tror at der var et fartkamera op over lys krydset mellem Sydvej og Hveen Bvld. Den lille dims kan faktisk også ses på google maps. Nå men mit spørgsmål er om det virkelig var et fartkamera eller blot noget der registrere, hvornår der kommer biler mht. hvornår det skal skifte til grønt fx. Den var rund, sort og der var et lille rødt lys på den. Det lignede sgu meget et camera synes jeg, men jeg har aldrig set sådant et så jeg ved faktisk ikke, hvordan de ser ud. Da jeg kørte der igen senere den dag lyste den rødt igen selvom jeg kørte 40km denne gang. Jeg håber I kan hjælpe, har godt nok nedtur på smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fartkamera over lyskryds
  • #2   15. jan 2012 Der sidder sku mange kameraer rundt omkring. Tror ikke det er til at fange fartsyndere smiley

• #3   15. jan 2012 det er web cam til at se trafik osv .. http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=89722 klik på de blå ringe

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    jan 2012

#4   15. jan 2012 Ååååh I har sgu reddet mit liv... Ihvertfald i 3-4 uger. Men forhåbentlig kommer der sgu ikke en grim overraskelse i postkassen. Men som sagt på google maps kan man også se det, ergo det er noget der har været der i lang tid og det nok ikke første gang jeg kører lidt for hurtigt der... Håber I har ret og endnu en gang tusind tak for I gad svare.. Det har hjulpet meget smiley

Tråden er ikke lukket, så hvis I har noget mere at tilføje er I sgu mere end velkomme. smiley

• Martin L
    Martin L Tilmeldt:
    jan 2012

#6   15. jan 2012 KOGERKONGEN .
    For at sige det så enkelt som muligt... Det ser ud til at du ved hvad du snakker om og det giver også god mening. Jeg sover godt i nat smiley Og tak for dit indlæg... Nu ved man lidt mere om hvad der foregår derude smiley

Kommentér på:
Fartkamera over lyskryds

Annonce