{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.558 visninger | Oprettet:

Restgæld i bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg har været ude at kigge på en bil ved en forhandler i dag.
Når de, som forhandler sælger en bil, kan der så være restgæld i denne? Eller er det kun hvis man køber af privat at restgæld kan forkomme?skriv kun hvsi du VED noget om ovenstående, ikke hvis du tror eller at det har du hørt noget om. smiley

PFT.

/Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Restgæld i bil
  • #1   23. jan 2012 Hvis derer nummer plader på kan du bare tjekke smiley

• #2   23. jan 2012 Jeg faldt forbi denne her.
    http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=214127&ipc=654726

Ikke fordi jeg vil udhænge folk men ejeren at denne bil kan jo nemt betale bilen ud inden salg hvis det er, ellers kan der vel laves papire med at han beholder gælden.

Kender flere der har gæld i bil og ved da at de sagtens kan betale bilerne ud med penge de har på konto'en.
    De får jo penge ind på konto'en igen når bilen er solgt.
    Grunden til mange vælger finansering er fordi de ikk vil af med alle pengene på 1 gang, og så vil de måske hellere betale 10-15.000 kroner mere når det er fordelt over på 4-5 år, istedet for at sku punge fuldstændig ud på nuværende tidspunkt. Man skal jo tænke på de hårde tider, så hvis man bare smider alt efter en bil så er der måske ingenting til hvis der kommer hårde tider.

Ifølge mit hovede er det smartere på den måde end at gå ud og smide ALT efter en bil kontant, fordi man har sparet op længe.

• #3   23. jan 2012 http://www.nummerplade.net/

• #4   23. jan 2012 hvis de er medlem af DAF så kan du være rolig at der ikke er restgæld i bilen, men hvis ikke så bed om stelnr eller skriv det ned ved en evt prøvetur og tjek det. Har selv været i en situation at der har været restgæld i en bil jeg købte hos en forhandler dog havde han skrevet på slutsedlen at bilen var gældfri, så det var ham som stod med problemet ikke mig da han havde løjet / ikke vidste det. Så fra nu af tjekker jeg altid det selv også ved køb hos forhandler

• #5   23. jan 2012 https://www.tinglysning.dk/tinglysning/welcome.xhtml og så "bilbogen" i højre side.. smiley

• #6   23. jan 2012 Tak for alle jeres svar.
    Det er rart med noget konstruktivt... 8)

Hvis jeg går ind på digital tinglysning, så skriver den: Bilen er hverken registreret i e-TL eller CRM.

Betyder og kan jeg regne med at der ikke er gæld i bilen?

/Christian

• #7   23. jan 2012 min bankdame siger de tjekker biler for restgæld derinde, så tror den er go nok smiley

• #8   23. jan 2012 Hvad med den der bruges på bilbasen, er den noget ved eller?

• #9   23. jan 2012 det ved jeg ikke rigtig.. det tror jeg ikke, for sidder sammen med en makker lige nu som har en bmw hvor der er gæld i.. og hvis vi skriver hans nummerplade så siger den Pant Nej, ingen hæftelser fundet. såå

• #10   23. jan 2012 Hvad er så forskellen på den digitale tinglysning, altså man kan vælge at få oplysning på skærmin. Så koster det intet. Men 175 kr hvis man vil have det på papir...
    Er den digitale ikke nok?

• #11   23. jan 2012 hvis du har det på papir med stempel, underskrift osv har du jo "noget i hånden" hvis der sgu komme noget uventet ? men jeg ved jo selvf heller ikk 100 procent om man kan stole på tinglysningen ?

Kommentér på:
Restgæld i bil

Annonce