{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bruge kamplet som trailer. farve på nr plade
  • #1   26. jan 2012 Må den overhovedet læsse noget ?

• #2   26. jan 2012 Mener jeg bestemt ikke du må, da den skal synes.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #3   26. jan 2012 Det må du godt, du må dog ikke læsse mere end hvad der står på tavlen, selvom du evt. hiver 100kg indmad ud.

Du må jo også godt bruge en campingvogn til at transportere godt i, det er samme princip.

Men hvis du vil udnytte den fulde nyttelast vægt, så skal den igennem synshallen og omregistreres til godstransport (skulle ikke være noget problem, dog lidt papirarbejde)

Martin G: Kan sige at en 1991 camplet har følgende data: T 450 L 200, så lidt må de læsse, men ikke meget.

• #4   26. jan 2012 det kan du fint gøre uden at der skal ændres noget, tager jeg ikke meget fejl er den registeret til godstransport. har selv haft en combicamp som jeg ombyggede til mctrailer. den blev synet uden problemer selvom den havde hvide plader. tager jeg ikke meget fejl må sådan en camplet laste 200-250 kilo

• #5   26. jan 2012 Min camplet fra 78, må laste 150 kg.. smiley

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #6   26. jan 2012 læsseevnen på camplet afhænger også meget af om det er en der åbner på langs, eller sidevejs, og om den er med fastmonteret køkken.

Min åbnede på langs, og med løst køkken, og måtte laste de 200kg, køkkenet vejede så de 50kg

• #7   26. jan 2012 den må kun laste 200kg. men jeg vil jo mene at den vægt man tager ud. kan lægges til lasteevnen. bare man ikke overskrider totalvægten.

Kommentér på:
bruge kamplet som trailer. farve på nr plade

Annonce