{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.313 visninger | Oprettet:

forsikringssag på bilskade {{forumTopicSubject}}

hej bg.
jeg har sidste år været på arbejde og så en mand's datter slog bagdøren ind i min bil så jeg fil en ridse og en bule. jeg fortalte manden hvad der skete men han nægtede alt. jeg fik fat i hans nr plade og ringede til politiet og fik oplyst hvor han havde sit forsikring hen a. jeg kontaktede hans forsikringselskab den 17.03-2011. nu har de kontaktede mig den 20.01-2012 hvor de siger at de anerkender skaden og vil betale. så jeg skal bare kontakte mit værksted.

Men nu er der gået så lang tid og jeg har selv lavet skaden. hvilken retigher har jeg over for forsikringsselskabet? hvad kan jeg gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forsikringssag på bilskade
  • #1   27. jan 2012 Intet

• #2   27. jan 2012 Det må du jo snakke med dem om, det er vel ik umuligt at de vil betale din regning, hvis du kan fremvise sådan en...

Ellers kan man ofte sige man selv vil lave skaden og så få penge dertil...

• #3   27. jan 2012 Hvis du selv har lavet skaden, så er der ikke noget at gøre.

Men hvis du derimod havde gået igennem dit eget forsikringsselskab, og fået anmeldt skaden, så ville de lægge ud for dig, og lave din bil, og så køre din sag mod det andet forsikringsselskab (hvis du har kasko).

Hvis du kun har ansvarsforsikring, så skulle du vente med at lave det, indtil skaden var godkendt, ellers må du selv betale.

• #4   27. jan 2012 du skriver et pænt brev til selskabet at eftersom at der nu var gået næsten et år siden skaden skete har du selv fået lavet skaden, da du ikke kunne vente på deres sagsbehandlings tid. men du lader gerne en taksator vurdere skaden med henblik på en kontant erstatning som kan dække dine omkostninger i forbindelse med rep.

• #5   27. jan 2012 Jeg havde lavet en faktura selv, og sendt den ind til dem...

• #6   27. jan 2012 - Danner -

Hvordan vil du det uden cvr?

• #7   27. jan 2012 Danner - Måske at snyde ik var den bedste løsning i første omgang smiley og igen, så skal der jo taksator på smiley

• #8   27. jan 2012 der er ikke noget at gøre. De betaler kun hvis et værksted laver skaden. Jeg har selv lige været noget lignende igennem, da min mor bakkede ind i min bil. De ville ikke være med til at jeg selv lavede skaden på trods af jeg sagde de kunne slippe med 4000 kr. Taksatoren vurderede at det ville koste 7500. Så kan man jo godt forstå forsikringerne er så dyre.

Kommentér på:
forsikringssag på bilskade

Annonce