{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hestetrailer til camping/mc transport
  • #2   2. mar 2012 jeg vil bruge en hestetrailer da jeg mener den er meget mere solid og stabil end en campingvogn, de campingvogne jeg har set ombygget var ikke noget hit og dem man kan købe færdige har jeg set fra 88000 kr og aldrig set en brugt, hestetraileren regner jeg med at kunne bytte mig til for min 2 ton alutrailer så der vil udgiften være minimal, men vil det sige den skal omreg fra godstransport til camping ( så spørger jeg også lige, er en hest gods) ?

• #3   2. mar 2012 En hestetrailer er fra fabrik til godtransport, de skal godkendes til dyrtransport

• #4   3. mar 2012 ja men det besvarer jo ikke ligefrem mine spørgsmål smiley

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #5   3. mar 2012 Det KAN lade sig gøre, men er næsten umuligt at få en gods/dyretransport trailer godkendt til beboelse, og det koster også rigtig meget at få det lavet, da der er mange ting der skal laves om.
    Du skal bla. have vinduer, friskluft cirkulations system oma.
    Men en synsmand kan nok hjælpe dig med hvilke krav der er til en beboelsesvogn.

Hvis du bruger en campingvogn, skal du jo også huske at det skal være en ret stor en, for at må have mc'ens vægt. Mange af dem på under 1000kg må jo kun tage 100-150kg last.

• #6   3. mar 2012 Jeg prøver at høre synsmanden tak til jer alle

Kommentér på:
hestetrailer til camping/mc transport

Annonce