{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.655 visninger | Oprettet:

Mistet kørekort, Starte før dom ?? {{forumTopicSubject}}

Halløjsa BG
Jeg står i denne dejlige situation at jeg er blevet taget i en fotofælde med 62% for høj hastighed. (Ja ved det er dumt, men dumme kommentarer omkring dette frabedes)
- Jeg har haft mit kørekort i under 3 år, dvs jeg får en betinget frakendelse af kortet, har søgt og søgt på forskellige regler på nettet og snakket med politiet om hvornår man kan starte med at tage kørekort.
Det skal siges jeg blev taget i min mors bil. så brevet med fotoet er kommet til hende,
Hun skal indberette her på onsdag hvem der har kørt bilen. også skal de sende mig brev osv. osv før dommen falder.
Jeg er lærer som mekaniker så ville utrolig gerne have det kort igen så hurtigt som muligt.
MEN jeg kan ikke finde nogle regler nogle steder på rettet om, at jeg må/ikke må starte på at tage de 8 køretimer og 8 teoritimer der skal til før jeg kan tage prøverne igen.
Så mit spørgsmål er om der er nogle der har prøvet ligende eller hvad om jeg må starte med at tage et kørekort før jeg har fået dommen/mistet kortet rigtigt.
Det smarte ved dette ville være jeg kunne passe mit arbejde og få kortet igen noget hurtigere ?
Håber i vil hjælpe og gerne med seriøse svar.

Stavefejl er gratis, men beklager hvis de er der !
MH .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet kørekort, Starte før dom ??