{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøde uden trailerkort i tyskland/holland
  • #1   21. mar 2012 hvis du bliver taget og det er påkrævet at du skal ha kortet får du ikke lov til og køre videre + bøde

  • #2   21. mar 2012 Jeg er sq godt klar over at jeg får en bøde, men vil gerne vide, hvor meget man skal smide, hvis jeg bliver taget.

  • #3   21. mar 2012 Kenni, prøv at gå ind på en side der hedder google og tast bødetakster Tyskland eller bødetakster Holland.

  • berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #4   21. mar 2012 Bødens størrelse er nok det mindste, da du ikke får lov at køre videre med traileren af politiet, og at få hentet en trailer i tyskland/holland koster jo en del.

  • #5   21. mar 2012 der kommer helt sikkert en bøde. samt en endnu størrer bøde for alle de svampe/skunk du skal ned og hente smiley haha


  • #6   21. mar 2012 Berndt K

    Det er ikke det store problem, da jeg skal køre med en anden makker som HAR trailerkort, men vil skal lave skift fordi, indrømmet, det er da en lang tur at køre alene uden pauser.


  • #7   21. mar 2012 Så hold pauser...?

  • #8   21. mar 2012 så er man sku da os for dum.

  • #9   21. mar 2012 Jeg skrev ikke her for at få afvide at vi kunne holde pauser, vel?

    Jeg spurgte om bødetakster på den lov i udlandet, og ikke andet.

    Så hvis du ikke har noget konstruktivt at komme med, må du gerne holde dig ude af den her tråd.


  • #10   21. mar 2012 hvad bødetaksterne er ved jeg ikke, men måske må du godt kører med traileren i tyskland uden trailerkort, det kommer an hvad reglerne for dig siger her i dk, for må du kører med traileren i danmark uden trailerkort må du osse iflg eu-regler kører med den i tyskland.
    men må du ikke kører med traileren i dk og du gør det i tyskland så får du en bøde og så stopper turen der med dig som fører af bilen


  • #11   22. mar 2012 Ja det har jeg... Boede i Holland i 2010, lejede en trailer i Holland for at hente det sidste i Danmark. Kørte med min Opel Omega stationcar og en lukket boogietrailer..

    Blev stoppet af politiet lige over grænsen i tyskland da vi kom fra Holland af. Bøde på 350 euro som skulle betales med det samme, og vii fik ikke lov til at køre videre før den var betalt. Vi havde ikke lige 350 euro på os så vi fik lov til at stille traileren på en rasteplads og så med politi eskorte til den nærmeste bank automat. Kørte så med på politistationen og betalte bøden, og blev gjort meget kraftigt opmærksom på at nu skulle jeg IKKE køre tilbage og hente traileren og fortsætte mod Danmark.

    Men helt ærligt.. det var en lejet trailer, jeg skulle have mine sidste ting til Holland fra DK, så tænkte at det var nok bare tom snak.. Så kørte ud mod rastepladsen hvor traileren stod for et hente den.. Men da jeg kom derud holdte der en politi bil og ventede.. Hmm, skidt.

    Heldigvis lå der en MacDonalds lige på den anden side af vejen, så der smuttede vi lige ind og regnede med at politiet nok snart daffede af... de gjorde de også.. 6 timer senere!!!

    Så det koster!


Kommentér på:
Bøde uden trailerkort i tyskland/holland

Annonce