{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.015 visninger | Oprettet:

Mistet kørekort - Hvadnu? {{forumTopicSubject}}

Hvordan forholder man sig til at have mistet kørekortet? - Kan man tage nyt med det samme eller skal man vente de 3 mdr til det andet bliver taget?.. Nåede i forvirringen ikke at forhøre betjenten om hvordan og hvorledes..

Ingen prædiken tak, ved godt man ikke må køre for stærkt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet kørekort - Hvadnu?
  • #2   26. mar 2012 vente de 3 mdr til det andet bliver taget?..

• #3   26. mar 2012 Ubetinget..

Tænkte man kunne overlappe.. Eller i det mindste kun mangle det i et par dage..

• #4   26. mar 2012 Til DK'en

Jeg kan fortælle at jeg gjorde det samme som dig, da jeg midstede mit kørekort, lavede et tropic på bilgalleri.dk ud af 80 forskellige svar var der måske 2 der havde svaret rigtig, altså hvordan fremgangsmåden skulle være efter jeg midstede det, så ærligtalt, tror jeg ikke du skal satse på at få så meget viden her inde, mit bedste bud var som jeg gjorde, at ringe til en kørelære, han arbejder til daglig med det, og ved derfor hvad der skal ske i den kommende tid.

• #5   26. mar 2012 Du har først mistet dit kort når du får brevet hvor det står i.. Derefter kan du så begynde at tage et nyt:. Med mindre du selvfølgelig har mistet det for en periode

• #6   26. mar 2012 Men tror ikke det skulle være et problem at starte op allerede.. Du kan bare ikke gå til køreprøve smiley

• #7   26. mar 2012 nikolaj povlsen: har du haft kortet i mindre end 3 år og hvad blev du taget for?

• #8   26. mar 2012 isåfald du ikke er blevet taget for spiritus kørsel og du har haft kortet i mindre end 3 år så skal du ind til borgerservice og udfylde en ansøgning. så skal du have 8 køretimer og 7 teori timer ved en kørelærer også skal du op til teoriprøve og køreprøve når du er godkendt af thisted politi "de har at gøre med alt kørekort halløjsa deroppe" og du skal os være godkendt af borgerservice før du kan komme til teoriprøve. når den er bestået får du en tid til køreprøve og vupti så står du med kortet i hænderne.
    undervisningen skal forløbe sig over mindst 8 dage ifølge loven.
    har selv lige været samme tur igennem
    håber det ku bruges.
    mvh thomas

• #9   26. mar 2012 ej søde hva der sket

• #10   26. mar 2012 Hvis det er en ubetinget frakendelse, som du skriver længere oppe, så er der jo en tids-straf af en eller anden varrighed, hvor du ikke må føre bil.
    Hvis det der i mod er en betinget frakendelse, hvor du bare skal bestå en teori og køre-prøve, ja så skal du vente på du får brevet fra politiet , hvor du så skal vedtage bøden og du så derefter kan kontakte kørelærern, men husk at den betingede frakendelses prøvetid på de 3 år , først bliver beregnet fra den dag politiet registrerer din tilkendegivelse....

Kommentér på:
Mistet kørekort - Hvadnu?

Annonce