{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.611 visninger | Oprettet:

bil er blevet fjernet.. {{forumTopicSubject}}

hey BG..

jeg var lige nede og kigge til mig bil da jeg skulle hente nogen ting i den..
og så var den pludselig væk..
og jeg havde ikke plader på ... men skulle hente mine plader imorgen hos skat.. og hvad gør jeg nu.. når jeg ik ved hvor bilen er..
skal jeg kontakte min egen kommune.. eller københavn's kommune ..? den nok er blevet fjernet fordi der er en der har ringet ind og sagt der ik stod plader på..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bil er blevet fjernet..
  • #1   6. apr 2012 hente dine plader på en helligdag? held og lykke...

• #2   6. apr 2012 Umiddelbart fjerner de den da ikke uden at fortælle dig det.. Jeg har da set dem sætte de der røde klistermærker i ruderne et stykke tid inden de tager den...

Nu ved jeg det selvfølgelig ikke.. men det lyder sku mere som om den er blevet nakket sådan som du fortæller det..

• #3   6. apr 2012 De skal sætte det røde klistermærke, de må kun fjerne den med det samme hvis den holder i vejen for noget.

• #4   6. apr 2012 Ville du lave indbrud for at hente nye plader?

Den er sikkert blevet taget af din kommune. Der er nogen kommuner der har regler om at biler uden plader kan fjernes uden varsel. Det er lidt sygt men sådan er reglerne desværre.

Steffen N det er politiet der sætter de røde klistermærker i forruden. ikke kommunen:)

• #6   6. apr 2012 har de ik engang åbent imorgen nedern... fik ellers mit forsikrings bevis igår...
    men politiet satte et mærke på at den skulle rykkes indenfor 48timer da jeg holdte hos en kammerat hvor de havde fjernet pladerne . men så satte jeg den over på parkeringspladsen over ved mig.. og ja man må jo ik holde på en offentlig parkering.. men nu skulle jeg jo hente mine plader igen inden for et par dage.. så tænkte ik videre over det..
    og har ik kigget til bilen siden i tirsdags.. har først været henne ved den idag. ? og ja nu var den væk..

• #7   6. apr 2012 Hehe hvis du ikke har hørt noget, er den sgu blevet nakket

• #8   6. apr 2012 ja det ved jeg godt.. har dummet mig lidt der ..
    men skal jeg så kontakte min egen kommune eller hvordan.. ?

• #9   6. apr 2012 @ Nogge..

Ahh smiley hvad med kommunen så ? har de anden form for mærkning eller andet ?

• #10   6. apr 2012 Jeg har prøvet at få fjernet min bil forbi jeg holdt hvor der skulle ny asfalt på vejen... Der var ingen henvisninger så jeg ringede til politiet og måtte bruge en hel dag på at få den tilbage samt betale 2000 kr i bøde/transport... Det var lort! Ring til politiet..

• #11   6. apr 2012 den står ude i Sydhavn, der har vi hentet min kammerats bil et par gange. det er ikke altid de sætter en seddel åbenbart smiley

Det er Bådehavnsgade 59, vi har hentet hans. den var bare blevet fjernet, og alle papirene i handske rummet osv. så det var lidt øv at skulle forklare, men han kunne jo beskrive bilen til mindste detalje, så det var fint nok.

Det koster dog ca. 1500,- at de tager den, og så X antal kroner i døgnet at have den holdende.

• #12   6. apr 2012 Steffen N Nej de fjerner den bare. Hvidovre kommune har de regler.

Timmeh det lyder lidt mærkeligt de bare har gjort det. Hvis de havde sat skilte op og du har parkeret efter de er sat op så har de ret til at fjerne den. Men hvis du holdte dig inden de satte parkering forbudt op så kan de ikke fjerne den. Jeg havde satme klaget til dem der lagde asfalten og fået dem til at betale. Hvis du selvfølgelig holdte der inden de satte parkering forbudt skilte op.

Skiltene skal være sat op 48 timer før de skal arbejde der.

Har selv lagt asfalt og sat skilte op så kender reglerne.

• #13   6. apr 2012 har lige læst på min kommunes hjemmeside.. at biler uden nummerplade bliver fjernet med det samme....
    så skal jeg jo prøve at ringe til både kommunen og politiet...
    men ved i om kommunerne har åbent imorgen...?

men det sku bare noget rigtig lort..
    for skulle faktisk arbejde imorgen..har lige haft ferie.. og mit tattoo udstyr ligger i bilen.. mega pres..

• #14   6. apr 2012 Det er helligdag imorgen så der er ikke noget offenligt der har åbent. Det er kun nogen få butikker der gider at have åbent.

Men står der ikke et nummer til det sted som der har taget den? De plejer at smide et link eller telefon nummer til dem som henter bilerne.

• #15   6. apr 2012 jo der står teknisk forvaltning fjerner biler uden plader .. men gad vide om de har åbent imorgen.. ?

• #16   6. apr 2012 ellers så smut ud forbi sydhavn og se om de har åbent, jeg er sikker på den står der, hvis den er fjernet i københavn

• #17   6. apr 2012 altså den er blevet fjernet i brøndby.. sender de dem så også der over til sydhavn for det er jo sådan set en del af storkøbenhavn..?

• #18   6. apr 2012 min vens blev fjernet fra Brønshøj og Vanløse. den røg til Sydhavn

• #19   6. apr 2012 Læs nu hvad der bliver skrevet. Der er ikke noget offenligt der har åbent på en hellig dag og det er det imorgen så de har LUKKET. Snak med teknisk forvaltning på TIRSDAG

• #20   6. apr 2012 Tror ikke du skal regne med at du får din bil før efter påske (På tirsdag)

• #21   6. apr 2012 ja ved godt der ik er noget der har åbent før tirsdag..
    men prøver jeg at ringe ind til sydhavnen imorgen.. for der kommer bilerne over når politiet fjerner dem har lige læst på det der er åben imorgen ...
    men ja brønshøj og vanløse indgår i kbh kommune.. men ja må ringe ind og høre der ... hvis ik så må jeg desværre være nød til at vente til tirsdag. fuck hvor nedern..

• #22   6. apr 2012 Men tak for hjælpen gutter.. smiley

• #23   6. apr 2012 Sygt hvis politiet holder lukket på en helligdag... Nogge.....

• #24   6. apr 2012 Martin A ja og lige som hospitalerne osv osv.. Trist man kan være så dum som dig...

• #25   6. apr 2012 Trist man kan være så dumsmart som dig.... Du ligeså blank som mopedgallery tiden... lille dreng.

• #26   6. apr 2012 Okay seje Martin A. Du er godt nok sej nu. haha. Tænk dig om. selvfølgelig har politiet ikke lukket men du kan vel regne ud at kommunerne har fri når dem i netto os har.

Du kender mig ikke så snak ikke om lille her. 10 årige knægt.

• #27   6. apr 2012 Netto har åbent smiley

• #28   6. apr 2012 ikke her hvor jeg bor men kan da godt være de har på landet..:)

• #30   6. apr 2012 Det er vel bare at vente til på Tirsdag med at hente den.. Du kan jo ikke få den flyttet uden plader på..

• #31   6. apr 2012 Hvis der er lukket ude på bildemonteringen i sydhavnen, så er det ikke sikkert at de har kunnet sætte bilen ind. Det er ikke særlig mange af chaufførerne der har nøgle til porten, det var det ihvertfald ikke da jeg kørte autotransport, så stiller de den bare udenfor.
    Derfor kan du være heldig den bare står der, så kan du tage den, bare husk ikke at st stille den samme sted igen smiley

Kommentér på:
bil er blevet fjernet..

Annonce