{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.618 visninger | Oprettet:

Hjælp fra bilens ejer med hensyn til klip? {{forumTopicSubject}}

Kom til at tænke på hvis nu man er kommet kørende i en 50 zone og er blevet taget i en fotovogn og står til klip og man har et klip i forvejen og står til at miste det, bilen står stadig i den andens ejers navn, er det så mulighed for at tage en snak med ham som stadig står som ejer af bilen og sige når bøden/billedet kommer, at han skulle til at sælge bilen og det var en der prøvekørte den så han havde hverken navn eller noget på ham, kan man så slippe med at han skal betale bøden så man slipper for klip, hvis i forstår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp fra bilens ejer med hensyn til klip?
  • #1   28. apr 2012 ja snyd er det i hvertfald.

men det ville nok virke i praksis.

• #2   28. apr 2012 hvis han vil, men bøden for ikke at oplyse hvem der har kørt bilen er 2500 kr, og hvis der er lavet slutseddel, hvor datoen er før fotodato så er det dokumentfalsk og det kan give fængsel.... ellers må du jo sælge klip og bøde til gammel ejer, prisen for et klip ligger vel stadig omkring de 10.000 kr...

• #3   28. apr 2012 Det har overhovedet intet at sige.

Det er FØREREN der har ansvaret og tidligere ejer skal oplyse hvem der har kørt bilen, for ikke selv at få en bøde.

Men det skal da siges at du måske kan være heldig.

• #4   28. apr 2012 Tror nok han kan nægte at sige hvem der kørte bilen hvorved han får en bøde.
    Det var tidligere kun 500 kr. Men ved ikke om det er sat op efter 1 januar...

• #5   28. apr 2012 Det er heller ikke sikkert jeg får et klip, manden i fotovognen sagde at den sidste bil der blev blitzet kørte 64 og tror det var mig og spedoometeret passer jo ikke helt eller hvad? Og de trækker jo 3 km/t fra smiley

• #7   28. apr 2012 Hvad hvis man får snakket med ejeren og aftaler at han siger vi ikke fik lavet en slutseddel kan det så lade sig gøre at jeg betale ham 2500 kr måske en 500 kr mere for at han gider hjælpe mig, kan det så lade sig gøre jeg slipper for klippet? smiley

• #8   28. apr 2012 Ved jeg har dummet mig, men har ikke råd til at miste mit kort fordi skal til og fra uddannelse osv? smiley

• #9   28. apr 2012 Daniel R:

Det var så den lammeste kommentar iaften!

• #10   28. apr 2012 Polo dokteren: tak ved godt jeg har dummet mig, prøver bare at finde en løsning på det her hvis jeg risikere at få et klip, men viser ens speedometer ikke også lidt forkert smiley

• #11   28. apr 2012 Hvorfor, han har jo ret? Og hvis han ved han har brug for pappet, så er det kraftedeme da tilladt at bruge indersiden af krydderen bare den lille smule det kræver, at tænke så langt som til, at hvis man har 2 klip og har brug for pappet, så slapper man lidt af i højrefoden.
    Men det er måske bare mig?

• #13   28. apr 2012 Det var bestemt heller ikke meningen jeg skulle tages i den fotofælde, man kunne slet ikke set den, OVERHOVED! Kan godt indrømme jeg har kørt for stærkt ja, men er der nogen der kan svarer mig på om ens spedometer ikke også viser lidt for meget??

• #14   28. apr 2012 Jo, det gør det som regel - i de biler jeg har haft, har det i snit vist en 4-5 stykker for meget, i hvert fald ift. hastigheden på den navigation jeg har kørt med.

• #15   28. apr 2012 Okay, men skal lige hører hvis det sker bøden viser et klip, kan jeg så få snakket med ejeren og fortælle jeg virkelig har dummet mig osv og ikke kan undvære mit kørekort, kan jeg så få snakket med ham og aftale vi siger vi ikke har fået en slutseddel også skal han sige til politiet han ikke ved hvem jeg er eller hvad jeg hedder?

• #17   28. apr 2012 Kan det lade sig gøre? Eller? smiley

• #19   28. apr 2012 Ja okay, men heller ikke sikkert jeg får et klip når jeg mener jeg har kørt 65 og mit speddometer viser forkert, og de trækker 3 km/t fra smiley

• #20   28. apr 2012 Når jeg har haft en bil til salg, har der været mange ude og prøvekøre dem indenfor meget kort tid, så hvem der lige har kørt i det givne øjeblik er svært at vide... smiley

• #21   28. apr 2012 hvorfor i alverden var det en lam kommentar. det er pisse nemt at slippe for bøder. kør ordenligt.'

jeg køre bestemt ikke altid som en lille prinsesse og jeg har da også en betinget frakendelse indtil sommer. men der er ingen der nogensinde har hørt eller set mig tude over det. og jeg ved udemærket godt hvordan jeg kunne have undgået det..

og istedetfor at spørge os om den tidligere ejer vil deltage i snyd skulle du måske spørge ham.. hvis det var mig ville jeg på ingen mulig måde kriminelisere mig selv yderligere for en jeg ikke kendte bare fordi han ikke kan følge reglerne. hvis du er SÅ afhængig af din bil gør det, det jo bare endnu dummere

• #22   28. apr 2012 AHAHA HA HA.. elsker argumentet "Det var bestemt heller ikke meningen jeg skulle tages i den fotofælde, man kunne slet ikke set den, OVERHOVED!" FFS

• #23   28. apr 2012 Tror heller ikke der er nogen bekymring fordi spurgte manden der sad i fotovognen og han sagde den sidste der kom kørende inden han lukkede ned kørte 64 km/t og jeg vendte om med det samme og spurgte ham og der havde han lige lukket ned, så det har jo nok været mig smiley har heller ikke tænkt mig at spørge ham fordi skal ikke indvolveres i noget kriminalitet om forfalskning, så hvis jeg får et klip tager eg det som en mand, og tager mit kørekort når jeg må igen smiley Kan godt indrømme jeg har dummet mig, men har lært af det nu, derfor jeg håber og krydser fingrer for jeg ikke fik et klip.

• #24   29. apr 2012 Okay, der er så nogle der ikke rigtig læser sammenhængen og fatter, at det er Nikolaj T der er blevet taget og IKKE en han har lånt bilen ud til, til prøvekørsel!!!

Du har haft dit kort i under 3 år, kan jeg regne ud, når du siger du har 1 klip i forvejen og du mister kortet hvis du får 1 mere.

• #25   29. apr 2012 .:: MC :

Hvad fatter du ikke selv? Der er snak om at han skal prøve at snige sig udenom, da bilen ikke er omregistreret i hans navn endnu. Så der er snak om, at den person som står på reg.attest skal sige til politiet at han har haft den til salg, og at han ikke ved hvem der har prøvekørt den da foto´et er blevet taget. Så jeg ved ikke hvem, der har problemer med at finde en sammenhæng....

• #26   29. apr 2012 hvad med at ringe til ham istedet for,

så er du fri for at gøre dig selv til grin på bilgalleri

• #27   29. apr 2012 Der var da én længere oppe, der ikke forstod, at det var opretter, der havde begået fejlen. I hvert fald på den måde det blev formuleret, af ham der ikke forstod det.

Jeg forstår udmærket godt sammenhængen, så spar mig for det der.

Kommentér på:
Hjælp fra bilens ejer med hensyn til klip?

Annonce