{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.913 visninger | Oprettet:

rep af bil på værksted=skader på forkofanger {{forumTopicSubject}}

het bilgalleri

har haft min bil på værksted og i den forbindelse er der kommet nogle skrammer på min kofanger.
værkstedet siger skaderne var der da de fik bilen selv om jeg ligger inde med et billede hvor der ikkke er skader på den..

hvad vil jeg kunne gore i denne sitision
værkstedregning er på 14151,25 kr
så syntes det er uremlig jeg fo en bil tilbage med skremmer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rep af bil på værksted=skader på forkofanger
  • #1   7. maj 2012 jamen hvis du har et billed der kan bevise at der ingen skrammer var på den da den blev indleveret så skal de bare lave det.... om de så vil er en anden sag, så må du jo få blandet FDM ind i sagen eller din forsikring

• #2   7. maj 2012 Lasse S <-- Hvis det er helt rigtigt kan et digitalt billede med indlagte metadata kun bruges som bevis. Metadata er de oplysninger et digitalt kamera gemmer i billedet. Dvs. dato, tid osv. Det er ikke altid nok at der er en dato på billedet.

dennis C <-- Vil sige at du har en rigtig dårlig sag hvis ikke du har et billede taget med et rigtig godt kamera lige uden for værkstedet da du afleverede bilen.

• #3   7. maj 2012 altså har lagt billederne ind på min computer og der stå der når man højerklikker

oprettede 3 maj 2012
    ændret 16 marts 2012
    åbnet 3 maj 2012

er det nok data der stå ikke dato på billedet

• #4   7. maj 2012 ligger lige nogle billleder ind så kkan i se dem

• #5   7. maj 2012 lyder som et lorte værksted.. når min passat skal til service eller rep, så kår man lige en omgang med mekanikeren hvor han noterer alt hvad han kan finde for hans egen sikkerhed.. For jeg kan altid komme tilbage og sige det var dem.. For mig lyder det bare som et et fusker værksted hvor din bil blev lavet.. tager du VAG, Ford, Mazda, Honda værksteder så laver de satme skaderne hvis de ikke kan bevise det bar dem..

Mian Audi fik om lakeret en hel dør på grund af en mekaniker..

For at være ærlig så tror jeg ikke du får ham til at erstatte det på den ene eller dan anden måde, hvis han ikke vil..

• #6   7. maj 2012 http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=93135 her er billederne

• #7   7. maj 2012 Puha. Den omgang har jeg os været igennem med min gamle chevrolet. Du kan ligeså godt opgive hvis ikk værkstedet vil erkende det sä fár du det ikk dækket da det kan være sket lige inden du satte bilen ved dem smiley

• #8   7. maj 2012 fik bilen lavede oppe ved noget der hed mbiler ved holbæk min far anbefalet han.. normalt laver jeg mine biler selv men ku ikke lave tandstang og trendrem derfor kom den på værksted

• #9   7. maj 2012 syntes bare der er trals. også havede jeg også bedt om at få skiftede drivaksel manchet i begge sider. der har jeg lige set idag de ikke er skiftede ;(

• #10   7. maj 2012 hvis man ser på billede 1 før værksted synes jeg heller ikke kofangeren følger lygterne som om den heller ikke sider rigtig før værkstedsbesøg.

• #11   7. maj 2012 Helt ærligt hvor tit kigger du på din forende når du sætter dig ind i bilen.. For 4 ugers tid siden var der en der kørte ind i min bil da jeg var på arbejde (skader for 23k +-) jeg så det 3 dage efter og det var bagenden..

Personligt ser jeg sjældent min bil forfra.. Hvordan kan du være sikker på det er ham der har lavet den skade, og at det ikke bare skete par dage inden du kørte den på værksted, og du bare ikke har set det?

• #12   7. maj 2012 Som jeg ser det så er det en gammel skade som måske er brudt op igen da mekanikeren havde kofangeren af.

På dit andet sidste billede "ridser under blinklys" kan man tydeligt se at kofangeren har været trykket,og bagefter malet. Det er nemt at se det er noget fusk der er lavet.

• #13   7. maj 2012 dennis C

kontakt din forsikring ang. dette. du kan max få et nej.

ang manchetterne har du betalt for dette??

så skal de også skiftes. ellers så få en udpænslet regning fra værkstedet på det udførte arbejde. (inden du siger at det mangler ) smiley

men frem over gå en tur rundt om bilen inden du aflevere den til værkstedet tag evt en avis med med dato på så du har dok. for standen på din bil, ,,

• #14   7. maj 2012 jeg kan ikke være mere sikker end jeg har været ejer ar bilen knap 1mdr og jeg tjekket den ved køb. da bilen blev afleveret på værkstedet fik den en vask og gjordt ren også det ene billede.

• #15   7. maj 2012 Så er det mekanikeren som har lavet en skade og bagefter prøvet at male det for at dække over skaden. Hvilket jeg syns lyder meget usandsynligt. Jeg siger ikke du lyver,men en "salgslakering" kan altså skjule meget klamp smiley

På dit første billede ser det osse ud som om kofangeren sidder skævt smiley Hvilket bevidner det er en gammel skade.

Men prøv da at spørge tidligere ejer om den havde en gammel skade.

• #17   7. maj 2012 Spørger bare.. Jeg kører en passat 3c som jeg personligt er lettere ligeglad med, det er bare en hundebus, som skal køres til den dør (de næste 5 år).. Det er måske derfor jeg ikke lægger mærke til skader, selvom det ikke helt er en bil man burde være ligeglad med :P..

Men stadig jeg tror du får meget svært ved at få dem til at erstatte det, Jeg regnede med det bare var få skrammer, det der er jo en fuldstændig smadret kofanger.. Og hvis han ikke vil erkende dette, så tror jeg sgu ikke der er håb forude..

• #18   7. maj 2012 Det gir ikke nogen mening at det skulle være en ny skade.
    For det er sten hamrende sikkert at noget af skaden er blevet malet,det ses tydeligt på det anden sidste billede. Og hvis det er en skade mekanikeren har lavet,hvorfor så kun male det lille stykke,og ikke alle de åbentlyse huller og ridser.

Desværre m8,så har du købt en skadet bil,det er 98,5 % sikkert:)

• #19   7. maj 2012 efter i alle også har sagt det bliver en hård kamp har jeg lidt mistede modet. men om det er en gammel skade der er brudt op i forbindelse i rep skal det vel laved jeg skal vel ikke have en bil tilbage med flere skremmer.. hmm må se hvad det bliver til og hvad det evnt vil koste at på lavede

• #20   7. maj 2012 Køb en brugt kofanger og få den lakeret.
    Det er forholdsvis nemt selv at montere sån en,og så undgår du flere værkstedsbesøg:)

• #21   7. maj 2012 ja har kigget igemmen på nettede. og nu kommer der forhåblig kun fejl i fremtiden jeg selv kan lave så jeg ikke få denne hovede pine igen.. og teger til hovede at gå en runde om bilen sammen med en værksører næste gang

Kommentér på:
rep af bil på værksted=skader på forkofanger

Annonce