{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.618 visninger | Oprettet:

Snoopy
Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637

thansen vil slippe for prisgaranti {{forumTopicSubject}}

der står tydeligt på hjemmesiden at alle 12 cifrede ting som er under reserveledele er med prisgaranti

deres Castrol magnetec 5w-40 er på tilbud til 119kr

jeg fandt så en fysisk butik med webshop hvor de har den til 75kr

knagende om de så ikke først siger det ikke høre under prisgaranti (det måtte de så æde, da olie har 12 cifre, og oven i købet ligger under res.dele på hjemmesiden

så bagefter er det ikke samme olie, deres er jo en GTX magnetec

men GTX er hvide dunke og magnetec grønne, altså to forskellige dunke

og nu blev forklaringen lige ændret igen til den ikke dækker olie (som skrevet ellers har kritierne)

nu ved jeg godt det drejer som om 50kr, men det er sku princippet for mig smiley

en så stor koncern ikke står ved deres egne skrevne ord, og så så ovenikøbet lyver, laver om på hvad der gælder konstant, istedet for at sige "ok hent din olie" og så få siden rettet

så opfordre ALLE til at ringe til deres kunde center og tage samme diskution, der står sort på hvidt prisgaranti dækker reservedele med 12 cifre, som olien jo så må betegnes som (igen læs oppe)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  thansen vil slippe for prisgaranti
  • #1   19. jul 2012 Jeg har altid fået at vide det ik gælder når det er en webshop. Det skal være en fysisk butik. Men ved ik om det passer.

• #2   19. jul 2012 Han skriver jo også der er en fysisk butik..

• Snoopy

#3   19. jul 2012 det er det også, de har begge dele med samme priser lige som tante hansen selv

• Snoopy

#4   19. jul 2012 prøver få fat i en chef men de har kun kundecenter og ingen chef ^^

• #5   19. jul 2012 Hvilken butik har de det andet til 75? virker meget billigt

• #6   19. jul 2012 Det har da ellers altid heddet sig der er reservedele og vil da mene en olie hører under kemi gruppe. Sådan har det ihvertfald været de steder jeg har set og hørt om

• Snoopy

#7   19. jul 2012 på billigbilpleje smiley

det er endda normal prisen ser det ud til ^^

men butik har de altså

Til dagligt driver vi, ejerne, Klaus Lund og Bo Fallesen forretningen fra vores butik og lager i Brørup, hvorfra vi servicerer vores kunder, samt ekspederer dagens ordrer. Her har vi 1100 m2 og ca. 2000 forskellige varer under tag.

så forstår ikke de bare sagde "når for søren" lod mig hente olien billigt og fik rettet fejlen
    fortalte dem ellers jeg bliver ved til jeg får min vilje, har screenshots af alt, begge siders priser + samtalen med tante hansen høhø

har nogen et nummer til deres hovedkontor eller lign ? vil nødig igennem kundeservices mange tryk for at få af vide de ikke kan finde ud af noget alligevel ^^

• Snoopy

#8   19. jul 2012 jim

de har endda selv olien under reservedele-kemiprodukter smiley altså thansen

så forstår dem ikke, men de ska ikke ha lov bare fordi de kan smiley

• Snoopy

#9   19. jul 2012 og at deres butik chef ikke ved at GTX og magnetec er to forskellige olier ??? aaaamen for hulen da smiley

• Snoopy

#10   19. jul 2012 BEMÆRK
    Prisgarantien omfatter kun AUTORESERVEDELE. Autoreservedele har et 12-cifret bestillingsnummer. Autoreservedele, der er købt som restparti, køtilbud eller udsalg er ikke omfattet af prisgarantien. Prisgarantien omfatter ikke dæk, fælge og udstyr

står endda præcis hvad de ikke dækker

• Snoopy

#11   19. jul 2012 høyer autodele har så præcis samme problem haha

• #12   19. jul 2012 Underligt Høyer har samme problem, når det er samme ejer og mere eller mindre samme butik smiley

• #13   19. jul 2012 Olie er IKKE reservedele!

Det er kemi, så det er da helt fair!

• #14   19. jul 2012 Gtx er så en olie som erstattes med magnatec.

• Snoopy

#15   19. jul 2012 stylsvig hvis du nu læser hele samtalen, så nej det er ikke ok

de skriver præcis hvad det ikke dækker + olien indeholder 12 cifre + ligger under reservedele, hold nu op med at starte en unødvendig diskution, jeg har ret længere er den ikke

om du så arbejder i tante hansen eller ej smiley

• Snoopy

#16   19. jul 2012 jim L

derfor er det stadig samme dunk olie der er tale om, forklaringer har jeg hørt rigeligt hos thansen, så bare spar mig dem smiley

• #17   19. jul 2012 Jeg arbejder sgu ikke i Thansen! Men Olie gør og har aldrig gået ind under reservedele! hverken hos Thansen, Mekonomen, Au2Parts, Auto G eller FTZ.. Arbejder selv i Mekonomen, så ved det!

• Snoopy

#18   19. jul 2012 det mener thansen så det gør, læs dog helvede på deres hjemmeside, jeg er lidt kold hvad i gør i merkonomen smiley

thansen har lavet en bummert, og den vil jeg have de skal indrømme, længere er den ikke smiley

• #19   19. jul 2012 Jamen Du er da dygtig!

• Snoopy

#20   19. jul 2012 hvis du skal sidde og være pigesur, var det så ikke nemmere at læse det hele fra start, se jeg har ret og lade være at blande sig ?

og er glad for du syntes jeg er dygtig, komplementer mangler vi lidt på bilgalleri smiley smiley

• #21   19. jul 2012 Har læst det hele, men bare fordi du siger DU har ret, at det er reservedel, er ikke ens betydende med at det er! smiley

Køb nu bare det andet sted og luk med alt det pjat her! Hvor svært er det.?

Og til orintering

GTX er en 10w/40

Magnatec er en 5w/40 eller 5w/30 kan fås som begge..

• #22   19. jul 2012 Og magnatec er Fuld syntetisk
    Og GTX er semi syntetisk

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #23   19. jul 2012 Du må sgu have for lidt at give dig til. Måske du burde finde dig en hobby eller et ekstra job.

• Snoopy

#24   19. jul 2012 nu er du sku lidt langsom, det er jo ikke mig, det er deres hjemmeside for hulen.... det er ligesom det hele emnet drejer sig om ^^

og ja ved sku godt hvad det er og ikke er, har kørt på castrol siden min første vogn smiley

det ændrer stadig ikke på deres hjemmeside har en fejl, og den vil jeg udnytte når de ikke bare siger ok, gør som de selv skriver og får fejlen rettet

så vi er enige hvad angår olien, men ikke at de ikke har fejlet smiley

• Snoopy

#25   19. jul 2012 casper K

tjaa jeg er tvunget på pension grundet skader efter 4 trafikuheld og 5 arbejdsskader

så jo jeg har masser af spildtid, men det ændrer ikke på jeg bliver harm når folk direkte lyver og kommer med søforklaringer

hvad er din undskyldning for at spilde tiden på mit emne ?

• #27   19. jul 2012 Du er simpelthen For latterlig at høre på! Beklager, men når man ikke en gang fatter at olie ikke er reservedele uanset hvad de har skrevet på deres hjemmeside, så har man intet andet end et dårligt liv..

• #28   19. jul 2012 Det stylsvig ikke forstår er at set i daglig tale, så er olie jo ikke en reservedel til en bil.
    Men som snoopy & szkobel D rigtig nok har fanget, så har T-Hansen jo inde på deres hjemmeside, smidt deres olie produkter ind under reservedele til biler kategorien.
    Så kan man så diskutere om det er akument nok i sig selv at det ligger i en grubbe på en hjemmeside og om det er nok til at statuere det som en reservedel eller om man rent rets praksis går ind og ser på hvordan virkeligheden forholder sig.

Men der er et problem, fordi de netop siger det dækker de 12 cifret numre "men under reservedele" så selvom der står det dækker de 12 cifret numre, er det ikke sikkert det dækker dem som ikke er en reservedel.

Så det hele kommer an på om du rent retsmessigt ogås har ret.
    Det at det ligger under en bestemt vare gruppe inde på hjemmesiden er ikke altid nok til at proklamere at varen sp også har den specifikke oprindelse som den ligger under.

Men man plejer at sige bordet fanger i sådanne tilfælde, kulance som det også heder når butikken kan se kunden måske har ret, helt eller delvist, men at de ikke er tvunget til at yde den service de så gør ved at sige, ok du får det som du har forstået det da det kan være tvetydigt på måden det ligger på lager på.

Meen, jeg tror nu nok jeg havde brugt mig tid på noget andet og mere vigtigt smiley
    Sådan er vi jo så forskellige

• #29   19. jul 2012 Snoopy

4 trafikuheld og 5 arbejdsskader.... syndes det viser lidt et mønster?.. plus din hetz mod thansen nu.

Du virker på mig som en person der går udforan en bil, i by'en bare fordi det er din ret og bilen skal holde tilbage... også om det så skal koste dig livet!.

• Snoopy

#30   19. jul 2012 brabus

det regner så kan ikke gå i haven, noget skal tiden jo gå med smiley

og ja du har helt ret, det var ligeså meget der omskiftende forklaringer der pissede mig af, og jeg har tiden til at fortsætte, så hvorfor ikke smiley

• Snoopy

#31   19. jul 2012 kennet l

tja nogen laver noget når de jobber, og de 4 uheld i trafikken skyldtes sjovt nok alle 4 gange unge mennesker der ikke ku styre deres bil og RAMTE MIG, ikke omvendt

at man så kan sidde og slynge noget mundlort ud som du gør nu, ja det er noget med opdragelse, eller mangel på samme
    nogen lever deres super beskyttede liv i vat bobbel, andre tør godt køre på rulleskøjter uden håndledsbeskyttere, sådan er vi alle forskellige
    jeg lever livet med hænderne i brug konstant, og tja kan så kun gisne om hvor kedeligt du nok har det smiley

• #32   19. jul 2012 snoopy

Tjaa... har brækket en overarm, håndled 2 gange, revet skulderen af led 2 gange nu. og en ryg der ikke er iorden. når jeg arbejder laver jeg skam også noget, og er ret ligeglad med hvad, om det betyder at jeg skal rense svigerfars møgvogn med de bare hænder, eller stå i butik og tage imod penge. bare der sker noget så er jeg tilfreds.

Og at alle 4 gange har været nogle der har ramt dig, betyder jo ikke det store i forhold til hvad jeg snakkede om. de kunne jo sagtens ramme dig fordi du holder på din ret og ikke vil vige for dem..
    Siger bare min mening, hvilket jeg har ret til. og en person med så mange "uheld/ulykker" bag sig. Er efter min mening "ofte" nogen som ikke altid tænker sig om eller holder på sin ret. og sjovt nok, er alle jeg kender med sådan en "historik" den slags mennesker.

• #33   19. jul 2012 Ikke for at være en lyseslukker, men...
    Du skriver jo sådan set selv at det ikke er to 100% identiske produkter og så kan du jo selvfølgelig heller ikke udnytte prisgarantien. Hvis Netto kørte det samme på letmælk, så kan man jo heller ikke udnytte prisgarantien hvis man finder sødmælk billigere et andet sted.
    At den olie du har fundet et andet sted har samme antal numre som Thansen giver prisgaranti for, kan ikke rigtig bruges i denne sammenhæng, da der jo stadig er tale om to forskellige varer.
    De minder en hel del om hinanden, indrømmet, men det er ikke 100% den samme vare (Anden farve på emballage, lille forskel på olien osv.).
    Rent kundeservice mæssigt burde de nok have solgt den, til den nedsatte pris.

Noget andet er at de begynder at rode sig ud i nogle "sø"forklaringer. Det må siges at være et mindre begavet træk af dem, da det vil lyde som om at de vil spise dig af med en dårlig undskyldning (Hvad der sikkert også var tilfældet, da den pågældene ekspedient nok ikke har tænkt så kraftigt over sagen)

Har lige skimmet tråden hurtig, men alt i alt, så vil jeg mene at de har et juridisk grundlag for at afvise kravet.
    Fortsat god Torsdag smiley

• #34   19. jul 2012 Det var dog en mærkelig tone denne tråd fik.. :S Manden har jo ret, om det er olie til 79kr eller en føler til 4500kr pris garanti er pris garanti..

• #36   19. jul 2012 Syntes bare man skal holde sig fra t hansen - har selv oplevet flere modsigende ting fra dem af. Plus et par dårlig oplevelser med deres kina-kopier...

• Snoopy

#38   19. jul 2012 kenneth

sikke mange ting ^^

1: jeg er på tvungen pension i form af de ikke ville godtage mit flexjob på 20-23 timer (som er hvad kroppen kan klare, hvis der også skal være til hund og kone)
    2: ok så prøver jeg, men glemmer nok halvdelen
    v. brækket ankel (slemt brud, gik koldbrand i foden som jeg var ved at miste)

h. knæ overrevet ledbånd + skadet korsbånd (knæet er nu "løst" i leddet)

div hofte, ryg og bryst skader i form af biler har ramt hårdt

konstaretet piskesmæld 2x (selvom de siger man får det 1 gang?)

nakke skader der gør jeg fik slidgigt i nakken som 24 årig (er 31)

to skuldre der begge har været revet/trykket så de ikke må overbelastet (så hopper de ud som din gjorde, bare begge to)

knust overkæben med 7 brud (ja overkæben, underkæben hang bare løst, har nu 5 plader i skalden for at holde masken hehe)

højre øje renset for 13 stykker glas, næsen skåret op, limet på midten da tråden intet havde at hæfte i. (og utroligt nok har jeg kun et lille ar nu til dags)

højre tommelfinger er stiv

venstre ringe finger er "død" og kommer altid i klemme o.lign :S

derudover giver disse skader slidgigt i begge knæ, begge ankler og ryg og nakke

mine tænder gør altid ondt, da alle nervebanerne blev skåret over og ikke er helt reddet, min læbe sover f.eks altid i højre side

kort tids hukommelses problemer, kronisk hovedpine grundet ændret gumme/tandstilling

og ja har som sagt nok glemt noget

så jeg er i min gode ret til at gå hjemme hele dagen, ville bare gerne ud og lave noget 20 timer om ugen

• #39   19. jul 2012 Jeg tror du ligner Frankenstien:D

• Snoopy

#40   19. jul 2012 nå¨rhja

alle minde uheld har været rettens vej da det er trafikskader, alle gange var der ingen ting mod mig, de var rent deres fejl.

en muremester ser ikke der er grønt og køre ud fra en tank en mørk morgen i sin sorte bil (bang lige i siden, han så ikke mig og jeg ku ikke nå at bremse på 2 hjul, kørte kun 50km/t

en neger stjæler en bil, krydser vejbanen uden at blinke (vidner) og rammer mig som kommer modkørende

en makker drejer ind over cykelstien uden at blinke, der kom jeg på min scooter bang crash

sidst men ikke mindst, morgentrafik og en dame klemme sig mellem nogle biler i sin lille bil, rammer mit scooter styr, hvor den anden side af styret klemmes ind i baglygten på bilen på min højre side (svingbane) så jeg flyver 4m

men ja det er nemt at sidde og smide om sig med anklager om folk uden at have noget at holde det i.

du virker som typen der tuder over en flækket negl, og ikke forstår andre skal sidde ned med to brækkede ben

• Snoopy

#41   19. jul 2012 dennis D

odense kirugerne er heldigvis dygtige smiley

men jah joh lidt gør man vel altid smiley

• #42   19. jul 2012 Måske du skulle overveje ikke at bevæge dig uden i trafikken uden en plastic bobble smiley

• #43   19. jul 2012 det må man da håbe men hvad håber du på at opnå ved at fortæller hele din livs historie omking skader på din krop??

• #44   19. jul 2012 Ole Panische burde kunne tage sagen alvorligt selv om han er en direkte idiot at høre på. Ellers må du skrive til Bent Jensen, det kan godt ske det er hans personlige assistent der tager den (Joan) men bj(at)thansen.dk er lige ud af landevejen smiley og den virker sjovt nok hver gang.

Jeg har intet til overs for den bondefangerkæde.

• #45   19. jul 2012 Hvem overvejer også at handle i thansen?

• Snoopy

#46   19. jul 2012 livs historie lol det er jo et blink det der ^^

easineddy jeg skal bare blive i bilen hvor de andre ikke kan ramme mig, det er på scooter hver gang, og det var altså ikke små scootere

dennis D jeg forklare mig, så kennet måske tænker sig om næste gang han smider en ligegyldig kommentar, man kan jo håbe smiley

jibudition det prøver jeg da smiley

ralf olie køber jeg sku alle steder, castrol er vel castrol
    min mors fyr får pæne rabatter ved merkonomen, så jeg behøver ikke døje med thansen normalt, nu irritere de mig bare, og jeg har tiden til at irritere tilbage smiley

• #47   19. jul 2012 Landberg sælger 5w40 magnatec til 65 literen -.-

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#48   19. jul 2012 Jeg sad i et tog. Efter jeg kom hjem fra Sverige. Efter arbejde. For at kunne betale skat af mine tjente penge. Så du kan sidde hjemme på bilgalleri og skrive om t-Hansen.

Du ved jo udemærket selv det ikke er en reservedel. Du brokker dig kun fordi du ikke har meget andet indhold i dit liv tydeligt vis.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#50   20. jul 2012 Patrick mon ikke der som de fleste andre steder tages forbehold for fejl på siden.

Kan kun grine af man kan være så ynkelig at gå så meget op i en skide olie. Han ved jo udemærket det ikke er en reservedel. Og man kunne jo også bare tjekke markedet inden man køber fremfor bagefter. Istedet for at tude over prisgarantier.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#52   20. jul 2012 Ja det jo dejligt. I vil jo både havd de billigste vare men samtidigt den bedste service og kvalitet.
    Det sgu nemt at være utilfreds med alt. Nemt at svine en butik til. Men er det billigt nok handler man der alligevel.

Muligt det en fejl hos dem. Så kunne man jo lige påpege det. Man at skabe sig sådan over en skide olie istedet for at bruge energien på at tjekke priserne inden kan jeg stadig kun grine af.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#54   20. jul 2012 Patrick A enig i de skal have af vide der kan være en fejl på deres side.
    Men tror du de sidder og kigger forum på bilgalleri igennem hver dag for at se om folk har fundet en fejl på deres hjemmeside.

Man kunne jo skrive en mail til dem. Men tænk hvis T-Hansen faktisk ligesom resten af Danmark ud over Snoopy ( som bare keder sig for meget ) ved det ikke er en reservedel.

Det er sgu sørgeligt man gider skabe sig over lidt olie. Specielt når man godt ved det ikke er en reservedel. Hurra for den danske mentalitet endnu engang

• Snoopy

#55   20. jul 2012 som jeg sagde, jeg havde ret og de tog fejl, har fået en undskyldning og kan hente min olie til 75kr i angiven butik.

casper K

det har noget at gør med måden de reagere på, hvis du havde fulgt lidt med....
    brug evt din super fornuftige tid på et andet emne, smiley

• Snoopy

#56   20. jul 2012 og casper

jeg havde ikke købt en olie og ville ha penge tilbage, jeg så en fejl på deres side, informerede dem om det, blev løjet for, og så viste det sig jeg har ret i sidste ende.

og skrive mail ? jeg sad med chatsupport, og skrev til dem bagefter, du knævrer som en gammel kælling, men der kommer intet fornuftigt ud af dig ^^

læs det hele og ikke bare skriv udfra hvad lille casper mener og tror smiley

det er nemt at sidde og være kort for hovedet, når man ikke ANER hvad der snakkes om

så kan du tage alt dit hjemme psykiatri og gemme hvor solen ikke skinner,

• Snoopy

#57   20. jul 2012 første indlæg blev skrevet i takt med første læøgn kom på support chatten

så du giver ingen mening i dine udtalelser ^^

• #58   20. jul 2012 Undskylder lige på forhånd men hvor mange skader har konen og hunden så ?

Var lige et interesse spørgsmål, nu da du jo åbenbart tiltrækker uheld.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #59   20. jul 2012 Jamen så hold da op. Få noget indhold i livet. Og lad som om t-Hansen ikke eksistere ( det samme med Harald Nyborg ) de har INTET som man ikke kan købe i rigtige butikker.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#60   20. jul 2012 Snoopy hvor er det sødt når du sidder bag din skærm og kalder mig lille Casper.

Få dog noget indhold i dit liv. Og tillykke hvis du virkeligt havde ret. Det har du bare ikke da olie ikke er en reservedel.

• Snoopy

#61   20. jul 2012 for helvede da... kan du ikke læse eller vil du bare være på tværs ? det er ikke et spørgsmål om olie er en reservedel, men om hvordan thansen's tekst er skrevet + deres måde at behandle det på...

at du ser det som noget andet kan jo ikke gøre noget ved.

måske du sku lære kun at svare i indlæg der har din int. ?

• Snoopy

#62   20. jul 2012 torben T

du er så endnu af dem der burde lære kun at læse/skrive i tråde der har din int.

måske dig og casper kunne træne sammen ?

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#63   20. jul 2012 Snoopy hvis du ikke bryder dig om andres meninger burde du ikke oprette emnet på et offentligt forum.

• Snoopy

#64   20. jul 2012 og du fortsætter med at komme med irrelevante kommentare, læs evt reglerne hvis du skal sidde og spille pomadehår ^^

hvis du havde noget kreativt at svare til det emnet drejer sig ville det være helt anderledes.

men når der er noget man ikke fatter, så er det nemmere bare at spille dum at skrive whatever man lige kan komme i tanke om kan jeg se ^^

underlig mani mange har bilgalleri må man sige ^^ sjovt man i admin panelet kan se det ALTID er samme r..huller der kommer med ukreative meninger i tråde de slet ikke forstår ^^

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#65   20. jul 2012 Snoopy det hjælper jo ikke at komme med noget konstruktivt når du er så ensporet at du en vælger at overse det eller også bare ikke gider indse andet end hvad du mener er rigtigt.
    Den eneste der ikke rigtigt læser hvad andre skriver er jo dig selv.

Men skal nok forlade din lille BG verden for nu inden jeg bliver frosset af en "tilfældig" magtliderlig admin for at skrive min mening på et offentligt forum.

• Snoopy

#66   20. jul 2012 Casper

hør nu her for hulen, jeg er fint klar over hva olie er, og ikke er, og hvad det høre ind under

det har jeg været lige fra start...

hvis du ikke har opfattet det, nægter jeg at tro du har læst og forstået alle kommentare ned igennem siden her.
    eller har du ganske simpelt misforstået et eller andet, det drejer sig IKKE om hvorvidt olie høre under reservele eller ej, men om at thansen havde en fejl, som jeg henviste dem til, og pga deres metoder/svar trak jeg den hele vejen...

er du så på samme side nu ? smiley

syntes nu jeg har læst og svaret på samtlige kommentare, om de vedrøre emnet eller ej.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#67   20. jul 2012 Som skrevet længere oppe melder jeg mig ud af denne ensporet debat.

Fortsat god weekend.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#68   20. jul 2012 Snoopy tror sgu din kæde er hoppet af...

Alene det at du gider at sætte dig ind i "prisgaranti" og derefter at mande dig op til en kæmpe gang kællinge ævl både i butikken og ikke mindst her..

Hvis dit liv skal bruges på at kæmpe mod den slags uretfærdigheder,så får du travlt ....møj travelt...

• #69   21. jul 2012 Snoopy

Det er jo netop det jeg gør ?

Det har da min interesse hvor mange skader konen og hunden har, når du jo tydeligvis tiltrækker uheld.

Det er sq da ik normalt at blive kørt ned 4 gange osv come on.
    Så er man da godt nok selv skyld.

Mht til mig og Casper. Tja vi kan vel fint sidde og drikke en bajer sammen engang, men er pænt sikker på at ingen af os blir kørt ned 4 gange.

Du vandrer jo direkte ind i den slags spørgsmål, når du lige skal forklare det halve af din livshistorie og om hvor hårdt du ellers går og har det uha da.

Er sq selv først lige kommet fra arbejde nu her, så du skal vel os lige hører om min dag idag og hvad der ellers lige er sket. Nej vel ? Godt så ved du os hvor relevant det er for os, at sidde og læse om hvor klumret du bærer dig ad.

Men hele denne tråd kunne jo ligesom ha været undgået, hvis for det første du bare havde købt det olie et andet sted, og vigtigst af alt, hvis ik du havde haft alt alt alt for meget fritid til at sidde og hyle over hvor feje thansen er overfor dig.

• Snoopy

#70   21. jul 2012
    brian S
    nu startede det hele jo altså stadig med jeg egentlig bare ville informere dem, og forventede på forhånd de ville sige tak, eller bare alt andet end komme med løgne og bortforklaringer, når det nu er sort på hvidt, det jeg siger er rigtigt.
    det kan godt være du finder dig i folk bare fejer dig af vejen med en løgn/bortforklaring
    men sådan kan vi jo ikke alle være skruet sammen.

hvordan fisen i alle kan vende det hele til en negativ ting er næsten overraskende, men det handler måske om det var thansen jeg forsøgte at hjælpe ?

i kan vende og dreje alle kommentare som i vil, men når den øverste besked i tråden ikke henvender sig til jer, så hop videre istedet for at komme noget ukreativt bræk, bare for at starte en diskution ^^

det er sådan det er, det må i da ku se hvis i er så super smarte og har styr på det hele ?

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#71   21. jul 2012 @snoopy.

Du skal holde op med at hjælpe butikker med at informere dem om dit og dat.... få dig en god hobby at gå op i i stedet.

Det er navlepilleri og hysteri på et højt plan.. Pas dog dig selv. Du får ikke engang udstillet THansen som den jammer biks den er , men til gengæld udstillet dig selv som en tosse.. At du ikke selv kan se det burde give stof til eftertanke ..........

• #73   22. jul 2012 Digweed !

Det har da intet med respektløs at gøre, når manden åbenbart laver samme forseelse 4 eller 5 gange.

Det kan ske 1 måske 2 gange, men blir man kørt ned så mange gange og får efterfølgende skader derfra, så har jeg da personligt SLET ikke ond af den person.
    Du kan sige hvad du vil men det kan så kun være personens egen skyld.

Det han laver ville da være det samme som at springe hånden af med et kanonslag, for derefter så igen at tænde et med den anden hånd !

For mig er der ren dumhed og intet andet.

Ja det er off topic, men det er det meste af denne tråd da i forvejen.
    Hans livshistorie er da nok os en lille smule off topic, eller hvordan hænger den lige sammen med hans meget feje t hansen historie.

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#74   22. jul 2012 Digweed.

Her er ingen blevet snydt. Men nogen har sat og søgt efter et eller andet sted hvor vedkommende kunne få lov at skabe sig ved skranken!!

Fjolset kunne have købt sit olie på nettet hvor han fandt det billigt, men næææ nej nu skulle "thansen" konfronteres med deres såkaldte " prisgaranti " tror stå ikke engang der skulle købes olie, men blot konstateres en fejl....

PRISGARANTI er til for at lokke rotter i fælden.. Ikke en skid andet..

Og nej jeg stiller mig heller ikke i kø for at få en 20er tilbage i Føtex, når rabatten på remoulade ikke er blevet trukket fra.....

Hader smålige individer.

• #77   23. jul 2012 Haha epic thread

• #78   23. jul 2012 Damn sikke en diskusion der kan blive ud af en dunk olie!!!

• #79   23. jul 2012 Ja der er ikke meget debat om selve emnet, men mere hetz og tilsmudsning af personer, end at debatere emnet på saglig vis...

Selvfølgelig skal man da orientere et firma eller andre der snyder bevidst / ubevidst, jeg ville gøre det samme, og selvfølgelig er de fleste der bliver gjort opmærksom på fejlen jo tændt omgående og især hvis de ikke kan argumentere eller overskoe hvad kunden mener...

Det er i dette tilfælde dårlig forretningspolitik, men den oplever jeg nu også så mange andre steder, og mange er meget dårlige til at håndtere et problem, enten fordi de er dårlig udannet eller bare har en dårlig dag...

T Hansen sælger nu udmærket varer, og man har selv retten til at fravælge det man vil købe hvis det ikke opfylder ens kvalitets krav... og helt ærligt det kører jo for T-Hansen ikke, de har mange butikker og de sælger jo åbenbart så mange bruger dem jo,,, og ligeså mange kunder er ikke kyndige nok, og har svært ved at se på fejl ved dem selv, og derfor har T-Hansen også et dårlig ry....

Men jeg har også selv flere gange klaget til T Hansen og andre, bla. også her på bilgalleri, til admins og til ejerne men her er der også dårlig kundebetjening, for det er vel hvad vi er i det øjeblik man betale for at blive oprettet eller at blive vip osv... og så må man jo forvente at få et kvalificeret svar, og ikke bare mødes af tavshed....

I bund og grund er jeg enig med Snoopy, men i det øjeblik folk bliver personlige og ikke holder sig til emnet , så synte jeg der hele falder fra hinanden og man bliver sgu lidt træt at alt det muderkasteri, som det ofte bliver til herinde i næsten alt hvad der skrives,, og man kan jo sige desværre, for det kunne da være meget bedre, især men alle de fantastinsk udtalelser og folks ufejlbarlige viden om ALT....

• #80   24. jul 2012 Digweed !

Du skal sq ik komme og fortælle mig at man blir kørt ned 4 gange uden selv at have en del af skylden. Hvis man blir kørt ned 4 gange så kan det sq da på ingen måde altid være andres skyld, og aldrig ens egen skyld nej nej det kan jeg godt se.

Kan overhovedet ik se sammenhængen i de ting du der kommer med ?

Hvis folk blir overfaldet så er det da fordi dem der overfalder eller røver stedet, mangler penge og vil tjene dem let.

Der er da ingen der tjener noget ved at manden her ikke kan finde ud af at gå i trafikken, jo han gør, for nu kan han jo rigtig sidde derhjemme og tjekke om thansen nu også holder hvad de siger eller lover.

Din og min tankegang er tydeligvis forskellig, og heldigvis for det da.

Har stadig den holdning at manden sq selv er skyld når det sker 4 gange, det kan simpelthen ikke altid være de andre der gør noget galt.
    1 måske 2 gange kan det ske, men 4 gange så er man sq selv skyld.

Vi kan diskutere om det fra nu af og de næste år frem, men det vil intet ændre på hverken min eller din holdning, så hopper ud af emnet her nu.

Fortsat godt diskution, og held og lykke i trafikken fremover.

TB

• #81   24. jul 2012 Torben t - Nej det kan ikke diskuteres, da det allerede har været rettens gang og alle gange er Snoopy blevet frikendt for alt skyld.

Så kan du komme med dine argumentationer, men så længe han har rettens ord har dine ord ingen betydning.

Snoopy har da alt ret til at finde hans egne hobbyer, om det er prisgaranti eller flætte kurve er ikke op til jer at bedømme. ALLE hobbyer er lige gode, men det kan godt være det ikke falder i jeres smag, men nu er vi alle forskellige. Nogle kan lide at skrue på biler andre MC'er, mens der er nogle der er mere til at sy strømper og nogle noget helt andet. Respekter venligt at folk har andre hobbyer end dine egne.

Det er jo så heller ikke det emnet handler om, Snoppy har iflg. Thansen hans ret til et produkt som de ikke vil give ham og på baggrund af Deres opførelse og håndtering af sagen er det blivet en princip sag.

Jeg kan virkelig ikke forstå at folk skal gå så meget op i alt muligt andet og ligefrem prøve at svine Snoopy til. Hvorfor skal folk her inde være så forbandet respektløse,

Tror seriøst der er flere der har forladt bilgalleri pga. respekløse mennesker end det nye design.

• #82   24. jul 2012 http://www.n-styling.dk/

Vr6 læbe til 89kr....

Ringede selvfølgelig derind da jeg opdagede at den går ind til det dobbelt når man lægger den i kurven...de beklagede fejlen, men har stadig ikke rettet det....

forstår ikke at man så ikke lige bruger 5min. på at ændre teksten på hjemmesiden?

• #83   25. jul 2012 Olien er jo ikke identisk? Mere er der vel ikke at snakke om?

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#84   25. jul 2012 @ scapegoat.

Alle har ret til at dyrke den hobby de lyster... Så langt er vi enige.

Men der findes en del hobbyer, som man får smæk af når de ser dagens lys.
    Og det er sådan en som Snoopy har valgt. En smålig,regelret,pertentlig og yderst irriterende "giv mig ret eller jeg støjer" holdning.

Og når man så oven i købet føler sig nødsaget til at indrulle sin lægejournal i bevis materialet,

Min respekt er helt væk, Og min irritation over at der findes så pertentlige mennesker, er i den grad blevet fodret.

Jeg synes det er sørgeligt at nogle vil bruge fragmenter af vores fantastiske liv på sådanne bagateller. Og lur mig om ikke Snoopy har en del af disse sager på samvittigheden.......

Sidste indlæg fra mig i denne sag.

Go Sommer //Brian

• Snoopy

#85   25. jul 2012 brian S

jeg kan fint høre du ikke kender mig på den udtale, jeg bruger 5min på thansens side, 1min på at oprette tråden, 10min på chat med kundeservice/butikchef
    og 2min på at læse de helt og aldeles gir mig ret,
    hvor meget tid har du brugt på dine dybt arrogante, ubrugelige, ligegyldige, dybt stupide og meget meget urelevante svar til trådens emne ?

og hvis det er sørgeligt jeg gør dem opmærksom på en fejl, og får mail med undskyldning og en billet til olie, så bare kald mig sørgelig

men hvis du så ser på hvilke fjolser der bruger tiden, på at kommentere SÅ meget på en åbenbart sørgelig ligegyldig ting, så er det vist ikke MIG der har for meget spildtid mellem hænderne ^^

vi kan ikke være mennesker der bare bukker sig forover, trækker ned og siger tak, hver gang nogen mener de har ret til at snyde dig, stort som småt.

og din respekt ? for mig ? hva filan ska jeg dog bruge den til... kender dig jo ikke, så din mening betyder absolut intet for mig.

• Snoopy

#86   25. jul 2012 scapegoat

syntes det er sjovt du kan se det hele så nemt, når de andre har så svært ved det ^^

man er som HA jaget vildt, men vi tager det ikke tungt, vi kan jo se det er selvsamme fjolser der får alle advarslerne, og ikke forstår at følge sidens simple regler, som altid skal komme med "kreative svar" i vores tråde smiley ;)

• Snoopy

#87   25. jul 2012 torben

jo det kan nemt lade sig gøre, og glad for at sidde hjemme ? er du dum ?

desuden er listen med skader en del længere, og jeg render stadig rundt og knokler hver dag, måske kun en time eller to, og så pause nogle timer og så arbejde lidt igen

men jeg du skal satme ikke komme og sige jeg bare nyder at sidde hjemme !!!!

Kommentér på:
thansen vil slippe for prisgaranti

Annonce