{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.261 visninger | Oprettet:

Ivan P
Ivan P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Advarsel {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg også oplevet de Usympatiske sider ved Bjarne Hjort biler i Silkeborg. Jeg havde leaset en bil i 36 måneder. MEN det har nu i et halvt år vist sig, at den har ne periodisk fejl, hvor det elektriske system står af. Jeg besluttede mig så med kontrakten i hånden, at opsige aftalen efter 2 år. Det blev godkendt, da de skal det. I kontrakten er der også skrevet, at har man ikke brugt alle de km, som man har betalt for, vil man få penge pr km, man ikke har kørt. Samtidig skal der selvfølgelig betales, hvis man har kørt flere km end aftalt. Jeg snakkede med dem, da jeg afleverede bilen, at jeg forholdsvis skulle have km-penge tilbage. Det sagde de ja til der. Intet skete og jeg ringede til dem. Der sagde Sofie på deres kontor, at når man afbrød kontrakten skulle der ikke betales tilbage. Spurgte hvad så, hvis jeg havde kørt for mege,t jo så skulle jeg da betale.. MEN INTET står om det i kontrakten, så nu skal man til at bruge tid på at klage over der svindlere.. Pad på med at handle der.. Samme med Silkeborg Bilcenter, det er også Bjarne Hjort..
PS Ikke pga RKI jeg leasede der, men pga bilen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel
Kommentér på:
Advarsel

Annonce