Advarsel {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg også oplevet de Usympatiske sider ved Bjarne Hjort biler i Silkeborg. Jeg havde leaset en bil i 36 måneder. MEN det har nu i et halvt år vist sig, at den har ne periodisk fejl, hvor det elektriske system står af. Jeg besluttede mig så med kontrakten i hånden, at opsige aftalen efter 2 år. Det blev godkendt, da de skal det. I kontrakten er der også skrevet, at har man ikke brugt alle de km, som man har betalt for, vil man få penge pr km, man ikke har kørt. Samtidig skal der selvfølgelig betales, hvis man har kørt flere km end aftalt. Jeg snakkede med dem, da jeg afleverede bilen, at jeg forholdsvis skulle have km-penge tilbage. Det sagde de ja til der. Intet skete og jeg ringede til dem. Der sagde Sofie på deres kontor, at når man afbrød kontrakten skulle der ikke betales tilbage. Spurgte hvad så, hvis jeg havde kørt for mege,t jo så skulle jeg da betale.. MEN INTET står om det i kontrakten, så nu skal man til at bruge tid på at klage over der svindlere.. Pad på med at handle der.. Samme med Silkeborg Bilcenter, det er også Bjarne Hjort..
PS Ikke pga RKI jeg leasede der, men pga bilen
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 380 Svar: 1.169
jun 2003
Følger: 7 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 212 Svar: 1.964
jan 2007
Følger: 50 Følgere: 49 Biler: 2 Emner: 16 Svar: 61
jan 2004
Følger: 192 Følgere: 188 Biler: 12 Emner: 131 Svar: 6.090
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
http://www.silkeborg-bilcenter.dk/
http://www.bjarne-hjorth.dk/
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
1. Uanset at leasingaftalen er indgået for en længere periode, kan leasingaftalen efter forløbet af 11 måneder opsiges af leasingtager med 1 måneds varsel til udgangen af en måned mod beta-ling af den aftalte leasingydelse i opsigelsesperioden. Opsigelsen har virkning, når den er kom-met frem til leasinggiver, og skal ske skriftligt.
Erlagt ekstraordinær leasingydelse og stiftelsesomkostninger tilbagebetales ikke. Under- eller overkørte kilometer jf. privatleasingaftalens pkt. E opgøres forholdsmæssigt og afregnes imel-lem leasinggiver og leasingtager."
Utroligt de stadig prøver at snyde mig!!!
Hvad dælen kan man gøre?
Advarsel