{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.995 visninger | Oprettet:

Ny gearkasse er i stykker. Hvordan står jeg ? {{forumTopicSubject}}

Godaften Bg.

Min saabsaabsaab 90a> 2.0 turbo valgte at tage gearkassen, så jeg skulle have en ny ( brugt ). Jeg fik fat på en fra fyn der lige havde sådan noget til at ligge, og fik en gearkasse fra en 2,3 turbo til 2500kr, og fik af vide det skulle være en god gearkasse når det var til den pris, så jeg syntes jo det lød meget fair.

Efter megen bøvl frem og tilbage så fik vi da også gearkassen på her i dag, men da vi skulle lufte koblingen ud fandt vi ud af at stemplet i udrykkerlejet er utæt.
Den er købt med papir, hvorpå der står brugt gearkasse.

Mit spørgsmål er så, når han siger at det en god gearkasse til den pris, er det så ikke hans " pligt " at få det lavet / betalt ?

det er fra en forhandler. Vil sige at jeg ikke har snakket med ham omkring det endnu, for fandt først ud a det kl 20 her til aften, så har ikke haft mulighed for at kontakte ham, og vil gerne vide lidt om hvor jeg står når jeg ringer til ham.


Bilen står i Grindsted nu hvor der er et værksted hvor vi selv har lavet det, så det ville være nemmest for mig hvis jeg bare fik en ny udrykkerleje og selv fik det skiftet i stedet for jeg skal til fyn igen med den. Vil i ikke også mene han har " pligten " til at betale en ny ? ?


Håber der er nogle der har nogle gode svar, tak smiley

Useriøse kommentar fra bedes da jeg ikke kan bruge det til noget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny gearkasse er i stykker. Hvordan står jeg ?
Kommentér på:
Ny gearkasse er i stykker. Hvordan står jeg ?

Annonce