{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

Regler for registreringssyn {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg nu skal til registreringssyn, skal ALT så være i orden for at kunne godkendes, eller er det ligesom med et almindeligt syn at man så bare skal udbedre de ting der måtte være hvis det er småting?

Og før der er nogen klogehoveder der skal fortælle mig at bilen SKAL være i ordentlig stand og holde en moralprædiken om børn da kan løbe ud på vejen og bla bla bla. er det altså mere fordi jeg tænker at jeg ikke lige umiddelbart kan vide om lygter er justeret korrekt f.eks....;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler for registreringssyn
  • #1   17. sep 2012 Hej Brian .. din bil skal selvfølgelig være iorden . men et reg syn går de lidt dybere end et periodesyn vælger du al syn i silkebor så justere de lyset for dig smiley de er skide flinke .. det er dem med trabanten smiley

• #2   17. sep 2012 selvfølgelig skal den være i orden...:-)...og jeg vil udbedre det de kommer med, for det er gaven til min brors 18-års...men det er bare lidt federe at kunne komme med en nysynet bil til ham, end at blive dumpet på f.eks. lygter...er sikker på der er noget på sådan en gammel golf 2...men bremser, undervogn osv. virker umiddelbart i orden, så jeg er mest nervøs for småfejl

• #3   17. sep 2012 jamen syntes da du skal være sikker på styrekugler og bærekugler , bøsninger og især din bagbro .. hjullejer dæk bremser jamen det hele bliver jo tjekket . rust kan der jo også være en del af . men syntes da du skulle få en til at kikke den efter inden du køre til syn . det er som du siger lidt federe at den bare går igennem i første hug .. smiley men al-syn er nu meget flinke ved gamle biler ,efter min erfaring smiley

Kommentér på:
Regler for registreringssyn

Annonce