{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Firmanavn og logo på firmabil..
  • #2   7. nov 2012 Det er da kun gulpladebiler, som er registreret i et firmas navn. Vi, som kører på gule plader og har firma ved siden af, kan da ikke være forpligtiget til at montere firmainformationen på vore biler?

• #4   7. nov 2012 hvis du har gulplade bil ved siden af dit firma og momsen er betalt ud, så skal der papegøjeplader på

• #5   7. nov 2012 "Og du kan som firma godt have en gulpladebil, som du har betalt moms af - De må vel gå fri. "

Jeps, heldigvis

• #7   7. nov 2012 Dette er måske et sidespring, men vil det sige, at jeg faktisk er påkrævet til at omregistrere min bil til papegøjeplader eller er det kun for nyere biler? Min er fra 91 og er blevet registreret i mit navn for ca. 3 år siden inden papegøje fænomenet trådte i kraft.

• #8   7. nov 2012 @Morten: nej du køre bare vider.

• #9   7. nov 2012 godt man er fritaget for det selv om man kører gulpladet firma bil. for det er godtnok den dummeste regl der findes.

• #10   7. nov 2012 ja og specielt hvis man har en firma som kører med smykker, værdi ting mm i bilen også skal man skylte med hvad firmaet kører med.

• #11   7. nov 2012 I sin tid var det jo meningen at de gulpladet-biler KUN skulle være erhverv.. Så indførte man først et lille klistermærke som man sku kører med hvis man kørte privat, men det blev misbrugt til højre og venstre.. F.eks kunne man sælge sit klistermærke til 1000 kr. til en med ren erhvervsbil, også når man fik en bøde på 500 for ikke at køre med klistermærket havde man stadig tjent 500 kr. og fik alligevel et nyt klistermærke, så det blev skrottet (Kostede forresten 5000 kr. hvis man blev stoppet i en ren erhvervsbil med klistermærket på).. Derfor lavede man papagøje-pladen(eller genindførte den) så alle der kørte privat i gulpladet-bil blev sorteret fra og derved sparede man politiet for en masse tid og adm.. MEN! Fordi en eller anden tumpe et sted så sagde at det kun skulle gælde biler med straffeafgift, ergo biler fra før 6-1997, så kan man ikke få papagøje-plader selvom de kun bruges privat, og det kunne jo bare ske når feks folk alligevel skulle hente nye plader eller omreg bilerne men nej nej.. Derfor er der stadig en masse gulpladet-biler der kører rundt i trafikken som kun er privat, men som sagt med rene gule plader.. Også er ideen jo ret død? Bland andet min egen Mercer, kan jeg ikke få papegøje plader til selvom den er ren privat kørsel..

• #12   7. nov 2012 jeg har en firmabil hvor der skal side et lorte skilt på siden da den køre på guleplader og ikke må bruges privat vis den må bruges privat så behøver du ikke have det lorte skilt på bilen

• #13   7. nov 2012 Der skal da ikke være logo.. Det er da kun et cvr nr der skal stå på bilen lidt ala vægt tavlerne på de gulpladet smiley

• #14   7. nov 2012 CVR-nummer + firmanavn....

CVR-nummer alene er ikke nok

Logo kan dog anvendes i stedet for firmanavn, hvis firmaets navn er let genkendeligt i logoet

Kommentér på:
Firmanavn og logo på firmabil..

Annonce