{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang syn af patrol {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg står foran at skulle til syn men min patrol nu her og mekanikeren er kommet lidt bagud med at blive færdig, så jeg nor ikke afsted med den før lige inden sidste frist. Spørgsmålet er nu hvis nu den blir kasseret kan man så køre videre da man nok ikke når at få den omsynet inden sidste frist

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang syn af patrol
  • #1   11. nov 2012 kommer helt an på hvad den bliver kasseret på..
    er det meget alvorligt er det kørels forbud.....

. men ellers ja.. så får du en dato den skal være retur på senest...

mvh

• #2   11. nov 2012 Den må da være helt gal, hvis ikke den måned man har til at få den omsynet, er nok til at få den i orden :S

• #3   11. nov 2012 Hvis den dumper må du kun køre til/synsvirksomhed og reparatør indtil bilen er bragt iorden/omsynet.
    Det samme gælder med en betinget godkendelse, men du skal først stoppes med det og politiet opdage det.
    Eksempelvis havde min e21 en lille revne i toppen af ruden jeg fik den betinget godkendt mod at jeg fik den skiftet, den fik jeg først skiftet lige op til næste syn 2 år efter og i den blev jeg stoppet en hel del gange ellers..

• #4   11. nov 2012 husk lige de nye bødetakster vis du ikke møder op til syn og ikke for afmelde pladerne

så er tiden knap så pil pladerne af bilen

• #5   11. nov 2012 ok tak for svarene kan regne at man får en ny tidsfrist hvis bilen blir kasseret

Kommentér på:
Spørgsmål ang syn af patrol

Annonce