{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.376 visninger | Oprettet:

Etablering af leasingselskab? {{forumTopicSubject}}

Hej BG'ere.
Jeg går lidt med tanken om at starte egen virksomhed, sammen med en ven, inden for auto-leasing branchen.

Derfor er mit spørgsmål følgende, er der evt. nogle der har noget erfaring med etablering af et leasingselskab?

PM mig gerne, og mange tak. Fortsat god dag/aften.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Etablering af leasingselskab?
  • #2   10. dec 2012 Har i overvejet hvordan det skal stiftes?
    - Jeg tænker ApS, I/S eller blot enkeltejer ?

Eller har I blot snakket om det, uden nogen idé om hvordan og hvorledes, og derfor søger nogen som kan hjælpe helt fra bunden?

• #3   10. dec 2012 Eller har I blot snakket om det, så I kunne få jer en billig sportsvogn? smiley

• #4   10. dec 2012 Bare det at du spørger på BG efter det, tegner dårligt smiley

• #5   10. dec 2012 Stefan, vi tænkte selvfølgelig på at starte som en anpartsvirksomhed, og så tage den derfra. Jeg tænkte mere i retningen af om hvorvidt man skal lave en aftale med skat, for at formidle leasing kontrakterne osv. Jeg har haft 2 ApS virksomheder før, sammen med samme ven, så vil bestemt ikke mene at jeg står og skal bruge hjælp helt fra bunden. Har bare ingen erfaring lige med flex-leasing, selvom jeg ved en masse om det og har sat mig godt ind i det.. smiley

• #6   11. dec 2012 Hvor står der også at de har gjort det? Desuden er jeg lidt ligeglad om folk mener at jeg skal gøre det eller ej. Skal bruge folk med erfaring, og ikke folk med meninger smiley

• #7   11. dec 2012 eneste jeg ved er du ikke må lease ud til din nærremste familei eller dig selv. kender 2 der har sådan et selvskab og de er ved at afvikle det. så nå kontrakten udløber og den ikke bliver forlænget. bliver bilen solgt. kun kunder der fortsat ønsker at lease deres bil fortsætter

Kommentér på:
Etablering af leasingselskab?

Annonce