Regler for fælge? {{forumTopicSubject}}
Godaften bilgalleri.
- Hvordan er reglerne mht til brede fælge?
Situationen står at jeg lige er blevet stoppet og betjentene påstod at mine fælge stak ud over skærmene ( Hvilket de ikke gør, de sidder 1 cm under ), de påstår dog at selvom der er camber på mine bagfælge må fælgene heller ikke rage udentil i bunden selvom at de sidder indentil for oven, har lige gået på en parkeringsplads og kigger original biler og deres sidder på samme måde, de vil nu kalde bilen til syn pga dette så hvordan skal jeg forholde mig? Fælgene sidder som disse på billedet, betjente aner tilsyneladede intet om det, men kan også være jeg er helt forkert på den, JEG mener at de skal sidde identil de bredeste punkt på bilen ( Som de også gør og kan ses på billedet ) så er lidt bitter over situationen, nogle som kan komme med en god forklaring eller er min forklaring helt hen i vejret?
På forhånd tak og god aften!
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 428
Er alt i orden, så har du jo ret.
Hvis ikke, så må du få din bil ændret/ordnet så den er lovlig igen.
jan 2004
Følger: 93 Følgere: 89 Biler: 7 Emner: 227 Svar: 3.485
tommelfingerreglen er at du skal ku stille en ret bjælke på jorden, mod bunden af fælget, og så skal den ramme skærmkanten, og ikke toppen af fælgen
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.128
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 11 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 1.965
Tommelfingerreglen er:::
Hvis du pisser på din skærm,så må pisset ikke ramme hjulet når det render ud over skærmen... Ganske simpelt
Regler for fælge?