{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Privatkørsel i rallybil ?
  • #1   4. apr 2013 Så spørger De dig nok om du vil med ud og bowle

• #2   4. apr 2013 Ring 114 eller få svaret vis de stopper dig

Men det skal jo nok som andre biler overholde de gældene regler for syn af biler til gadebrug

• #3   4. apr 2013 Er den almindeligt registreret og har nummerplader på iht. færdselsbekendtgørelsen, kan de sådan set ikke gøre andet end at checke om den har forsikring, om den er godkendt med div. ombygninger og så ønske dig en fortsat god tur!
    Meeeeen - det kan godt komme til at tage lidt tid, sådan et stop med gendarmen!

• #4   4. apr 2013 Altså hvis bilen er indregistreret og synet almindeligt OG rallysynet, så er der vel ingen ko på isen.

• #5   4. apr 2013 En rallybil blir rallysynet og derefter synet . Den er på plader og forsikringen er iorden , men biler med rallysyn må kun køre til-fra løb, mekaniker, udstilling og testkørsel max 20km fra din hustand .

Men hvis jeg holder i McDrive kan den være svær af bortforklare ..

• #6   4. apr 2013 Så blev du bare sulten, på vej til mekanikeren smiley

• #7   4. apr 2013 Du siger bare den er bygget om til at køre på fritureolie smiley

• #8   4. apr 2013

De skal nok få diverse undskyldninger , men ikke altid de vil falde for dem . .

Det er mere om det er bøde størrelse på 1000kr eller 5000kr eller om de tager plader eller syn fra den .

• #9   4. apr 2013 De fleste betjente kender ikke reglerne for rally-biler.. også siger man at man bare er ude og testkøre den.. Men så vidt jeg husker er bøden på 3000.. hvis du finder en betjent som kender reglerne.. Og ville sku hellere ikke køre rundt i sådan en til hverdag. (av min røv)

• #10   4. apr 2013 En af grundene til at det koster bøde at køre privat i rallybil er at en rallybil er afgiftsfri

• #11   4. apr 2013
    Jimmy P : Dejligt med et ordenligt svar , det er heller ikke til hverdag kun til nødstilfælde smiley

Ruben U : Der er skam afgift på min rally bil ..

• #12   4. apr 2013 Ja undskyld jeg troede at ideen med at betale afgift af en bil var så man kunne bruge den, hvis den er synet og betalt afgift og der er forsikring på, hvilken lov er det så lige der forhindrer den i at køre på gaden..spørger bare da det i mine ører lyder totalt forkert.

• #13   4. apr 2013 Brian S.. man får sin bil rally-synet fordi man må lave nogle ting på bilen som man ikke må med et alm. syn..

• #15   4. apr 2013 Hmm.. nu er det så hut jeg visker ikke som med eks. varebiler at du får en speciel nummerplade de signalere RALLYBIL! udover diverse klistermærker bur osv., men det kan du jo også have i en gadebil smiley
    Damen var nemlig ude for noget af det samme da hun havde taget min L200 4x4 på RENT gule plader til privat brug, men den er så gammel at der ikke skal være det "privat bil" klistermærke i, samt at jeg havde mit firmanavn på siden, så da hun kom ud fra storcenteret med varer blev hn pænt spurgt om det var hendes b il osv. men hun anede ikke om den var privat eller ej og det gjorde de fra skat så heller ikke, så de spurgte om de måtte tage et par billede af den og tjekke og så fik hun en folder og hvis alt var iorden, var det bare det smiley

• #16   4. apr 2013 Jeg tror osse man skal være utrolig uheldig hvis de ved noget om det eller gør noget ved det ..

Jeg er osse blevet stoppet i el camino'en af en nyudlært retard der mente jeg skulle have cvr-nummer og firmanavn på ..

• #17   6. apr 2013 Du kender jo godt selv svaret på om du må eller ej. I praksis vil de kunne bede dig få bilen fragtet videre på en trailer el lign. Og du vil få en bøde. Men i værste fald vil du også risikere at dasu tager din licens for usportslig optræden. Og så er det slut med at køre motorløb! Men tror nu ikke det er sket endnu.... Har ihvertfald aldrig hørt om det.

Kommentér på:
Privatkørsel i rallybil ?

Annonce