{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.907 visninger | Oprettet:

spritkørsel, hjælp? {{forumTopicSubject}}

og før i siger du kunne bare ha ladet vær at køre så læs lige hele historien tak smiley

mig og en ven kom ud fra et diskotek da det lukket, jeg havde drukket måske 3 genstande til kl 02, og derfra havde jeg bare drukket redbulls, min ven havde drukket lidt hele aftenen, når men vi sætter os ind i min bil og da jeg skal til at bakke kan jeg se en patruljebil komme kørende med rimlig høj fart så jeg parkere bilen, slukker den osv åbner døren i føre siden, fordi jeg v ed de er på vej mod os, min ven stiger ud for at pisse i en hæk, da de kommer over omkring min bil, siger de til ham hvorfor han kørte bilen når de godt kan se han er for fuld, han siger jeg kørte ikke men de insitere på at vi har byttet plads,e og beder ham at puste,jeg blev bedt om at blive siddene i bilen, da politi manden kommer over til mig for info, siger jeg at det var mig der kørte bilen, da det osse er min egen bil, men det overhøre han bare, da han har pustet spørger han om han må se hvad den blev, men det nægter de, og anholder ham istedet for en blodprøve, vi aner ikke hvad blodprøven siger endnu.

men min ven som blev anholdt har ikke kørekort,har ikke haft det før, han er kun lige igang.
så han bliver jo osse sigtet nok for at køre uden kørekort, men svært at køre en bil han kun var passagere i, har vi nogen mulighed for at få sagen afvist i en evt retsag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spritkørsel, hjælp?
  • Kasper
    Kasper Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 62
    #1   12. maj 2013 I står skidt.... Magtliderlige svin, såfremt jeres historie passer

  • #3   12. maj 2013 Surt show men derfor holder man sig helt fra bilen når man har været i byen. Og siden du kører hen og parkere bilen har du jo nok heller ikke følt dig ædru nok tl at ville snakke med panserne;) havde du blevet i bilen og fortsat havde der måske ikke været det problem. Men såfremt historien passer skal i da gå videre med det.

  • #4   12. maj 2013 jeg er hundrede på jeg kunne puste under 0.5 uden problemer.

    da han kom ind på stationen sagde han osse hvordan blodprøve ville være fordi han var bange for nåle, så siger politiet manden, vi kan bare give dig blodtud vis du skal være flabet også få prøven derfra.

    jeg tænker bare, hvad sker der for de folk, en knægt der aldrig ha været i kontakt med politiet før og behandle ham sådan der.


  • #5   12. maj 2013 Stå fast på din uskyld og gå hele vejen,
    Find evt vidner, eller overvågning fra området hvis det er muligt.

    Politiet kan fandme være nogle hårdnakket løgner som
    Dækker over hinanden, så det skal nok blive hårdt at vinde men
    Men tag kampen op!


  • #6   12. maj 2013 Hader når politiet spiller smarte og truer, det er fandme ikk iorden.
    Ta truslen med i retten!!!


  • #8   12. maj 2013 jeg blev siddene i bilen, den eneste der sted ud af bilen, fra passegere sædet var min ven, jeg steg på noget tidspunkt ikke ud af bilen før politimanden bad mig om det


  • #10   12. maj 2013 Der var en historie fra Sverige på et tidspunkt, med en som havde kørt sprit, stukket af fra politiet og så nået ombag en bygning, hvorefter han hoppede ud og over i den anden side.
    Han påstod at Snøvsen havde kørt, og var løbet ud over marken. De troede ham selvfølgelig ikke, og tog ham på politigården osv. Han gik i retten og fik tilkendt en erstatning på 100.000 SEK, da de ikke kunne påvise noget som helst.

    (Mener den var sådan.)


  • #11   12. maj 2013 God historie

  • #12   12. maj 2013 - Om det er sandt skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige..

  • #13   12. maj 2013 Hehe tænker lidt på klovn lige nu, med smølfe cd'en

  • #15   12. maj 2013 god historie?

    vi får at se, vi har tænkt os at tage den hele vejen, og jeg er ret sikker på den p plads har overvågning, så der vil vi kunne få det stærkeste bevis


  • #16   12. maj 2013 Der var jeg gået til medierne.

  • #17   12. maj 2013 Satme også underlig ting at parker bilen, gå ud og pisse i en hæk, fordi man ser en politibil.
    Kan godt forstå de tror noget andet, uanset hvad der rigtig skete.


  • #18   12. maj 2013 jeg har en bekendt der har været ude for lidt det samme. han sætter sig bare ind i sin egen bil og venter på han bliver hentet han havde ringet efter en taxa og det hele så han sætter sig på passager siden han har dog sine nøgler i sin lomme politiet kommer kørende bag ham sætter bag hans bil hvor den holder parkeret de siger ud og spørg hva han sidder der for og gemmer sig ? og om han har drukket han siger han venter på taxa og ja jeg er fuld de siger hvorfor han så kører bil . hvor han forklar dem sådan ligger landet .de siger hvorfor fanden han fylder dem med lort han har lige set ham parkere bilen og det hele. han gir betjenten nøglen de kan se og mærke at motoren er HELT kold han ryger med ind til blodprøve og anholdt for sprit .
    dagen efter kontakter han en advodkat og får afvide at 72 % at alle der tag kampen op vinder. ! så efter 4½ månede kamp med dem osv . og de fandt noget video hvor man kunne se han ikke havde kørt osv . ! han vandt hele lortet og de betjente som VAR 100% på havde set ham køre fik en bøde for at lyve i retten osv osv


  • #19   12. maj 2013 Ja god historie. Jeg tror ikke på det.

  • #20   12. maj 2013 Du er vild nok kristian. Lad os endelig vide, hvornår der kommer en historie du tror på

  • #21   12. maj 2013 i har ret til at anke sagen en gang, GRATIS endda,

    Kom begge med den samme historie, om alt, alle detaljer, håb på at dommeren erkender ham uskyldig (:

    i har intet at tabe (:


  • #22   12. maj 2013 endnu en historie fra det hårde liv imod pansernes magtliderlige job...

    Min søster kørte på en landevej, bremser i god tid, skal dreje til venstre, blinker i god tid, og er nød til at bremse helt op, fordi der kommer en modkørende, hun ikke kan nå at dreje for, så hun holder og venter pænt, pludselig da hun lige havde orienteret sig, begynder at svinge, kommer en bus. smadre lige ind i venstre side, skal sige den kom bagfra, han var trukket over for ikke at ramme hende "han synes det var mærkeligt at hun holdte helt stille ude på vejen, uden bremselys eller blinklys, så han ville overhale" og der var endda dobbelt spærrelinie..

    politiet kommer, hører historien fra buschaufføren og fra min søster og hendes kæreste som sad på passager sædet.. politimanden siger så til min søsters kæreste, hør her, jeg tror ikk på din elendige historie, det er mig der har stjernen på skulderen, så hold din kæft.. og da forklarede, hvorfor de holdte ude midt på vejen, at de ventede på den modkørende, sagde betjentene bare til hinanden "ja, hvis der overhovedet var en modkørende" ... Min søster endte med at få en bøde på 2000kr og et klip i kortet, for at have holdt stille ude midt på vejen....


    Hun gik så rettens vej, Vandt hele lortet pga et vidne der kørte bag bussen, "som ovenikøbet også holdte min søsters hoved lige efter ulykken" Ham havde politiet ikke afhørt, det var ikke nødvendigt, da det bare var en ung blondine i en nyere bmw... Så havde de dømt sagen:..


    ikke nok med det, har betjenten der skriver rapporten, ret til at skrive rapporten inden for 24 timer, for ikke at have glemt detaljer, men først 3 uger efter, fik hun besked på der lå en rapport hun kunne komme ind at se på politi kontoret..

    og der stod kun buschaufførens udsagn.. :S


    LORTE PANSERE!!


  • #23   12. maj 2013 det må være trælst for politiet at være så hadet, men de beder selv om det så magtliderlige som mange er. Mange af dem har det bedst hvis folk er hunderæd for dem.

    Var engang vidne til et trafikuheld hvor en bil var røget om på taget og en havde åbent lårbensbrud. Bilen var åbenbart stjålet og kendte ikke dem i bilen.
    Jeg hjalp dem i bilen og gav min forklaring på hvad jeg så. Så kørte jeg hjem og afleverede min mors bil og gik hjem. ½ time efter jeg er kommet hjem HAMRER de på døren og 2 betjente vælter ind i lejligheden kigger rundt da jeg åbner, jeg spørger hvad de leder efter, jeg bliver anholdt og sigtet for sprit, hit'n'run og får ransaget min lejlighed. Jeg får taget en blodprøve, sidder til afhøring i 2 timer og bliver lukket ind i ditten igen alt i alt var jeg anholdt i 10 timer SOM VIDNE. Derefter bliver jeg kaldt til afhøring 3 gange MIDT I MIN ARBEJDSTID, de kan sjovt nok ikke forstå jeg ikke bare kan smutte fra mit arbejde.
    Den sidste gang klager jeg over at skulle til afhøring så mange gange og hver gang er det fordi en ny har overtaget sagen og hun siger: du er jo ikke sigtet, du er kun vidne, jeg spørger hvorfor de så ransagede min lejlighed, men det stod der ingen steder.
    14 dage efter anholdelsen fik de resultatet af min blodprøve der sjovt nok viste 0,00 der da jeg på det tidspunkt ikke har rørt en dråbe alkohol i 4 mdr. og jeg skulle have mit kørekort tilbage, det tog dem 7 uger at sende med posten og da jeg selv ville hente det fik jeg et beskidt svar

    Den dag idag forstår jeg godt folk med sådan en oplevelse bare kører forbi uden at stoppe, mange af betjentene er jo direkte inkompetente og tror næsten de er gud.


  • #24   12. maj 2013 Hvorfor parkerer I straks bilen, åbner døren og begynde at stige ud bare fordi der kommer en patruljevogn???? Hvorfor ikke bare blive ved med at køre som alle andre mennesker vil ha' gjort..

  • #25   12. maj 2013 evt kontakt KRIM.de tager sig gerne af sager mod politiet, og de er rigtig gode til det og koter ingenting

  • #26   12. maj 2013 ja det glemte jeg at skrive, den parkeringsplads vi køre på er retningsbestemt man skal jo følge de pile der viser hvilken vej man skal køre, og da politibilen køre samme vej, og med ekstrem høj fart, hvor jeg kan se der kan jeg ikke nå at komme op i fart, så vælger jeg at køre ind i parkeringsbåsen for ikke at holde i vejen for dem, ja spørg ikke hvorfor min ven hopper ud af bilen for at pisse, nervøs måske ved det ikke, jeg blev ihvertfald siddene i bilen, og ser at politibilen bremser lige bag os

  • #27   12. maj 2013 i retten med den sag, eller til medierne (:

  • #28   12. maj 2013 Kasper E. Den historie du siger der lyder præcis som noget der var med i Politijagt for ikke så længe siden ??!! .


  • #29   12. maj 2013 Den der var i Politijagt resulteret bare i delt skyld pga vidne bag bussen

    Mener jeg ?? :S


  • #30   12. maj 2013 så fik jeg skrevet en lang smøre til statsadvokaten for københavn og den uafhængige politiklage myndighed. det var ihvertfald første skridt

  • Ricky J
    Ricky J Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 19
    #31   13. maj 2013 Det er godtnok heller ikke smart at skynde sig ind til siden og en i bilen så forsvinder lige for næsen af politiet, I har bestemt ikke fortjent hvad der skete, hvis det er sandt, meeen man behøver altså heller ikke gøre det være for sig selv end hvad der er højst nødvendigt.

    De er jo nok ret van til at når biler flyver ind til siden, og folk forlader den ret hurtigt, så er det altså ikke fordi folk har rent mel i posen.


  • #32   13. maj 2013 Det er sgu sjovt, det med vennen der pisser i busken når han ser politiet. Haha. Satme en sjov refleks, hvis man bliver bange for politiet. Fik han også bøde for at pisse i hækken - og blufærdighedskrænkelse af politiet?

  • #33   13. maj 2013 nej han fik ikke en både for at pisse i hækken, men jeg fik til gengæld heller ikke en bøde for at "overlade" nøglerne til en uden kort og som var fuld, vis han kørte som de siger må jeg jo ha givet ham nøglerne siden det var min bil

  • #34   13. maj 2013 Øh så det du siger er:
    I kører ind til siden, din ven hopper ud for at pisse, og tager da lige nøglerne med, selvom han ikke er føreren af bilen?

    Sorry, men kan altså et sted godt forstå politiet ikke helt tror på den historie smiley


  • #35   13. maj 2013 MWB, jo den var med i polititjagten (: eller hvad det hedder..

    min den endte i delt skyld, men min søster var uskyldig, og ham bag bussen, blev aldrig afhørt, først i retten da min søster ankede sagen, blev han afhørt (:

    og lærerne i skolebussen, så også at min søster havde både bremse og blinklys tændt,, hovedsagen er at hun vandt, fik sit klip tilbage og skulle ikke betale de 2000kr (:

    buschaufføren, dukkede aldrig op i retten (:


  • #36   14. maj 2013 R.B hvor har jeg skrevet at min ven havde nøglerne?

    næ jeg havde selv nøglerne, men siden politiet sigtet ham for at have kørt, må jeg jo i givet fald ha overladt nøglerne til ham? ellers er det da svært at starte en bil uden nøgler smiley

    og nej igen han havde ikke nøgler det havde jeg


  • #37   14. maj 2013 Ahh så du mente det ironisk smiley my bad

  • #38   14. maj 2013 typisk politet at gøre sådan.
    deres egen skyld de ikke bliver anset som værende noget og ikke bliver respekteret. måske de sku lave et reelt stykke arbejde.
    men det nemmer at stoppe nogle i bil og beskylde dem for diverse ting end at stoppe et slagsmål eller lignene i byen...


  • #39   15. maj 2013 fra statsadvokaten i københavn:

    jeg har modtaget deres mail af 12. maj 2013 vedrørende klage over politiet i forbindelse med en episode den 11.maj 2013 ved diskotek Escape i Glostrup.

    Jeg kan i den anledning oplyse, af Den Uafhængige Politiklagemyndighed siden den. 1 januar 2012 har overtaget behandlingen af klager over polititjenestemænds adfærd i tjenesten samt undersøgelsen af sagder,hvor der er indgivet anmeldelse mod polititjenestemænd for strafbart forhold begået i tjenesten.

    Jeg har derfor i dag vidresendt deres brev til Den Uafhængige politiklagemyndighed, Banegårdpladsen 1, 1.sal,8000 Århus.

    De vil høre nærmere fra Den Uafhængige politiklagemyndighed


  • #40   16. maj 2013 Perfekt..

    Mange betjente har en tendens til at tro at de er hævet over os, og at vi skal rette ind efter dem, og det glemmer tit, at deres eneste rolle faktisk er at gøre os opmærksom på at vi har overtrådt loven, og skrive en bøde, eller anholde os, og at de faktisk slet ikke må komme med nedladende kommentarer eller lign. for de skal holde sig neutral i situationen som den udøvende magt..

    Men den time hvor de lærer det på politiskolen, er der mange der pjækker fra, og synes at alle der møder en betjent som skal komme med spydige kommentarer eller læresætninger skal få betjentens navn og nummer, og sende en klage til Den Uafhængige Politiklagemyndighed - http://www.politiklagemyndigheden.dk/

    Hvis vi skal overholde de regler som de diktere, så skal de også selv overholde de regler deres job diktere.


  • #41   18. maj 2013 nu gider jeg ikke læse alle svar. men det skal da bare i retten hvis det er og evt bliv ved med anke til i vinder. du har da en god sag. hvad med andre vidner ?

    lyder for tosset til at være sant


  • #42   18. maj 2013 der er omkring 5 vidner, nogle andre kammerater der var med på diskotek der osse så det. dog var der kun 1 på politistationen, og det var ham der blev anholdt self smiley

  • #43   19. maj 2013 jeg mener også bare hvor mange der så det smiley den kan du bare køre i retten hvis de spiller for smart i har jo vidner nok så den kan i kun vinde, husk nu at politiet spiller så smarte og lyver mere end andre bare for at få dig til at sige noget andet / indrømme noget du ikke har gjort eller passer.

    det vil altid ende i retten hvis ikke du gør som de siger/ betaler en bøde og der vinder du. det kan også være de ved de taber og trækker sagen tilbage lige inden. du skal bare holde på din historie så skal det nok gå. Bare du har ret i det du siger smiley


  • #44   19. maj 2013 Glemmer aldrig dengang hvor en betjent stoppede mig i min Corvette - fordi nummerpladen lå i forruden og ikke var monteret foran endnu. Han spurgte mig: "Hvad vil du egentlig med sådan noget gammelt lort?" Helt ud af den blå luft.



  • #45   22. maj 2013 Kan godt forstå de kørte ind igen. Man bliver sku nervøs når de kommer også selvom man ikke gør eller har gjort noget forkert..

    Men jeg har da også grund til at være nervøs kan jeg høre!!


  • #46   22. maj 2013 Det første man skal gøre er da at hoppe ud og pisse i hækken! Det er det da.

  • #47   22. maj 2013 øhhhh malkeren hvor kom det lige fra

  • #48   22. maj 2013 At politiet skulle holde kæft og tænke inden de taler grimt og dumt til andre!!

  • Jane L
    Jane L Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 2 Svar: 1
    #49   21. jan 2019 Jeg var i juni mdr.ude for at gearkassen stod af lige midt i det hele,nåede lige at trille ind i rabatten.Så stopper nogle cykelryttere og står og snakker,hvor det viser sig at de har ringet efter politiet,af hvilken grund ved jeg ikke.Men to betjente kommer hiver mig ud af bilen og giver mig håndjern på da jeg nægter at følge med i patrulje vogn da jeg ikke er anholdt.De slæber mig hen til polibilen skubber mig ind på bagsædet hvor de flytter håndjernene om foran jeg puster i alkoholdmeter der bliver ikke sagt noget om at den viser noget.De stater og begynder at køre mig ind på stationen,jeg rykker mig lidt i sædet da den betjent ved siden af mig næsten sidder på mig,og da råber han forsøger du at komme ud af håndjernene,ham der kører stopper vender sig og siger nu stopper du fadme og hiver igen hårdt fat i håndjernene.Der har været hevet så hårdt i håndjernene at jeg havde dybe kødsår.Disse kødsår blev der ca et halvt døgn efter taget billeder af hos min læge og der blev lagt en masse forbindinger som blev skiftet 3 gange inden at mine kødsår var helet i alt 3 uger med en masse smerter.Jeg havde vidner på at jeg ingen sår eller rifter havde før mit møde med de to betjente,der er klaget over de to betjente for unødvendig magt misbrug.De har løjet hele tiden over for den uvildige politiklagemyndighed og de har har lige fået medhold,selv om billeder af mine arme talte deres eget tydelige sprog. Hele det system er pil råddent.

  • Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 18
    #50   22. jan 2019 Jane, sikke en historie!
    Men du vælger at genoplive en tråd fra 2013, med den beretning?
    Var det en fejl? smiley


Kommentér på:
spritkørsel, hjælp?

Annonce