{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan 300ZX/Z32
  • #1   6. aug 2013 Den er dyr i afgift smiley

• #2   6. aug 2013 Den kører ikke langt på literen...

• #3   6. aug 2013 Det er ikke så slemt smiley Har lige tjekket på Skat.dk

Mere fejl/mangler og hvad der er godt ved bilen? Kender ikke meget til Japanske biler, har altid kørt tysk smiley

• #4   6. aug 2013 Regnede jeg ikke med at den gjorde, med en V6 Twin-turbo.

• #6   6. aug 2013 Heftigt overvurderet i standard form, som alle andre 90er japser biler, og det er et fact.

• #7   6. aug 2013 Men hvad har den af fejl? Er det motormæssigt? Eller andet...

• #8   6. aug 2013 Overvurderet??? I std. Trim går den fra 0-100 på 6 sek. Så jeg vil da mene at det er helt fint.

• #9   6. aug 2013 Ja, og en topfart på ca. 280 smiley

• #10   6. aug 2013 Det er en lækker og hurtig vogn, Har hvert fald ikke fortrudt at jeg købte min fairlady. Generatoren skulle være en svaghed, ellers rust i panelerne ved bagskærmene.
    tjek det her link http://www.300zx.co.uk/tech/BuyingZ.htm

• #11   6. aug 2013 Overhovedet ikke dårligt, men med den nærmest LEGENDARISK cult status de biler har, skulle man umiddelbart tro de kørte bedre, altså standard. Nu har jeg kørt i både en RX-7 og en R33 (Har ikke kørt selv), begge standard, og det var en noget flad oplevelse begge gange. De er bare ikke hurtige nok.

• #12   6. aug 2013 Nu har jeg både prøvet en r33 og E46 m3 (323 HK), og det er to vidt forskellige biler. Men jeg kigger ikke KUN på den, fordi at den er hurtig. Lyden er voldsom god, og det er umiddelbart en rigtig sportsvogn, de sæder og den måde den ser ud på, det er bare svært at stå for!

• #13   6. aug 2013 Jeg synes ikke at der er noget Legendarisk over dem, når de er standard.
    Det der eksempelvis er vildt ved Skylines er de ubegrænsede muligheder der er ved dem.

• #14   6. aug 2013 Du skal da bare købe en hvis du kan finde en i god stand.. Det værste ved dem er nok rust.. Motormæssigt er de lavet godt, og undervognen på Nissan plejer ikke at være skidt smiley

• #16   7. aug 2013 snak med Claus fra nipponpower.dk
    han har en smiley

• #17   7. aug 2013 @ get your own? alien!:
    - Jeg vil se på det. Tak for svarene! Ville også bare høre, om det var en totalt latterlig idé jeg var kommet på, eller om det rent faktisk kunne være realistisk?
    PS: Jeg ville importere en tysk en, hvis jeg skulle have en.

• #18   7. aug 2013 Med din alder lyder det ikke specielt realistisk at få den forsikret.

• #19   7. aug 2013 Det er bare et spørgsmål om det rette tilbud. Det er ikke sådan nogle ting, der skal stoppe mig smiley

• #20   7. aug 2013 Nej, nej - det skal også være op til dig selv, om det vil stoppe dig. Men det er en klar ulempe ved sådan en bil. <i>Hvis</i> det skulle lykkes dig at få den forsikret til en pris, der er til at betale, vil det bare være et problem den dag, du skal sælge den igen, og ingen af dine potentielle købere kan forsikre den.

Jeg siger ikke, du skal lade være med at købe af den grund. Jeg havde selv en Supra for et par år siden, hvor jeg trodsede de samme forudsætninger. Du er bare nødt til at være klar over det...

• #21   7. aug 2013 Det kan du jo have ret i, men havde stærkt overvejet, at hvis jrg skullr have en - så skulle det kun være en single turbo (222 hk). Og det er alligevel kun 30 mere end jeg har nu.

Men man kan jo altid få afgiften retur, og prøve at sælge den på det tyske marked. Nu er min svigerfar bilimportører/sælger, så på den front frygter jeg sådan set ikke det store.

Men det er jo bare en overvejelse, som man på gøre sig!

• #22   7. aug 2013 På papiret er din en 170 hk model, så jeg går ud fra, den også er forsikret sådan. Derudover er en 300ZX en bil, som i højere grad indbyder til at køre stærkt og som tiltrækker den gruppe af unge, som er i højrisikogruppen for at køre galt. Det kan derfor overraske meget, hvor stor forskel, der kan være i prisen på forsikringer.

Min Supra med 225 hk var et par tusinde dyrere i forsikring, end hvad jeg skal give for en chiptunet Leon Cupra med 300 hk. Det er derfor ikke kun hk, det kommer an på smiley

Derudover har jeg ikke så meget konstruktivt at tilføje. Jeg kender ikke bilen som sådan. Men held og lykke med det.

• #23   7. aug 2013 (har også en 325 med 192 std)
    Når man forsikrer en bil, er der nogle forskellige som står for skud. Dette er ikke nogen særlig kendt bil, i det danske miljø, og mange forsikringsselskaber vil derfor ikke få alarmklokkerne til at ringe når man nævner sådan en. En BMW tværtimod, er noget helt andet. Da min far arbejder for købstædernes brandforsikring, ved han hvad man kigger efter. Hvis en mand på 20 vil forsikre en BMW med næsten 200 heste, kan det hurtigt blive en dyr fornøjelse. Og da en Supra jo er relativt kendt, er det også noget andet.

Men jeg har faktisk lige undersøgt det, og jeg vil kunne forsikre den (kun ansvar) med 222 hk, for 11300 kr, det er kun 100 mere end jeg betaler nu. Så på den front er jeg HELT tryg smiley

Men det forbliver nok også bare en drøm, fordi kæresten gider bestemt ikke hoppe med på den, af en eller anden mærkelig grund... Hun synes den er grim -_-

• #24   7. aug 2013 Det var da alligevel også en pænt høj pris for ansvar alene, synes jeg! Men det er vel relativt smiley

Da jeg var 22 og købte Supraen, skulle jeg give 9.000 kr. med kasko.

Men nå, nok snak om forsikring. Det lyder ikke som om, det er det, du bekymrer dig mest om alligevel smiley

• #25   7. aug 2013 Det er jeg udmærket klar over, tak.
    Men der er bare nogle bestemte mærker/modeller som er sat på overvågning, da statistikker viser hvordan de bruges, mht unge mennesker.
    Her kan man bl.a. kode biler under, såsom:
    - Supra
    - GTI
    - Vr6
    - M3/M5
    - OPC

etc.etc.etc

• #26   7. aug 2013 Men ja, har altid haft en høj forsikring, så det kan vel kun blive bedre.

Skulle betale 13.700 for en golf 3, 1.9 TDI, 90 HK... Uden noget som helst udstyr (da jeg var 18)
    Men sådan er det vel at være ung. Jeg kan sagtes sætte mig i forsikringselskabernes sted ^^

Kommentér på:
Nissan 300ZX/Z32

Annonce