Søger en vild køretur til min svigerfar {{forumTopicSubject}}
Goddag!
Min svigerfar fylder 70 år her sidst i august, og tænkt på den perfekte gave til ham, hvor han får lov til at køre i en bil der har over 400 hk i godt en time eller lidt mere. Han har været lastbilchauffører og buschauffører i hele sit liv, så der er i faldt benzin og erfarenhed i blodet til trykke hænder
Så er der en venlig sjæl, der vil gør denne kære mand utrolig glad til hans fødselsdag?
Betaling kan ske via kontantform, eller en omgang fotoshoot af bilen (hvilket har klart den største valuta for pengene). Jeg kan godt fører kontraktaftaler imellem os.
Mine billeder kan ses på: www.anfotos.dk
På forhånd tak!
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 20 Biler: 11 Emner: 72 Svar: 1.512
Kør en Lamborghini i 1 time, på en lukket bane.
Tror du ikke at det er mere noget i den stil? Da man alligevel ikke på køre, som man måske kunne ønske sig i det danske
Og på en bane får man virkelig prøvet sådan en bil af.
Bare et forslag!
maj 2005
Følger: 91 Følgere: 89 Biler: 8 Emner: 78 Svar: 1.318
Kan klart anbefales.. Flinke folk, ikke noget pjat med at du ikke må prøve bilen og ingen selvrisiko :).
Køb den.. Min far snakker stadig om sin tur en måned efter :).
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 32 Svar: 824
Har selv fået et som afskedsgave i forbindelse med karriereskift
maj 2008
Følger: 64 Følgere: 60 Biler: 3 Emner: 29 Svar: 230
mar 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 1 Svar: 3
Jeg kan i øvrigt se der er glemt en vigtig information. Det skal forgår omkring Midtjylland/Østjylland
maj 2005
dec 2012
Følger: 1 Svar: 76
var det noget?
mar 2011
dec 2012
Følger: 1 Svar: 76
sådan en vogn med så mange hypper skal der en del benzin til i en times kørsel-.
der er slidtage
forsikring. osv.
synes faktisk det er nogle meget fine priser de kører med.
maj 2005
Det er sku ikke mange basøre i forhold til hvad andre tilbyder??
mar 2011
Men jeg undersøger skam videre. Der er snart biltræf i Viborg, så der kunne være der en venlig sjæl der
maj 2005
Tror ikke du finder noget bil-sjov i en time til de penge, så skal du ihvertfald læse det med småt. Og husk nu ikke at være godhjertet, lyder tilbudet for godt til at være sandt, er det det nok også ;).
Søger en vild køretur til min svigerfar