{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsel i firmabil.
  • #1   23. aug 2013 Da jeg valgte nyt job sidst krævede jeg at jeg ville kører i privat bil med kørepenge da jeg var træt af at man ikke lige kunne holde ind og besøge nogle på vejen hjem og at man altid skulle tænke på alle kunne se hvad firma man var fra så nu kører jeg som en tosset uden at skulle tage hensyn til firmaets omdømme

• #2   23. aug 2013 Lige præcis det du nævner med hjernedød kørsel oplevede jeg IGEN i morges.
    et flojs fra Skærbæk kommer flyvende i hans sorte VW transporter, nåede uheldighvis ikke at se firmanavnet, spaden var ved at presse en modkørende ud i rabatten, plus han kun lige og lige nåede ind foran mig op ad en bakke for fuldt optrukket linier!

Er ikke guds bedste barn selv, men nogle mennesker tænker fandme med røven bag et rat !

• #4   23. aug 2013 I min verden skal en firmabil køres og behandles som var det min egen.

• #5   23. aug 2013 Nu skal i lige regne med det er høst tid, ergo en masse mekanikere og landmænd der køre rundt, og de har travlt.

• #6   23. aug 2013 Hahaha hold da kæft Frederik J.....

De har sku ikk mere travlt end alle mulige andre..

• #7   23. aug 2013 Ha ha Frederik den var sgu go...

• #8   23. aug 2013 Kan da godt være de har travlt, men det giver dem da ikke ret til at køre som om de er i radiobiler.

• #9   23. aug 2013 Ville i ikk føle i havde en lille smule travlt hvis en mejetærsker til 800+ i timen holder stille fordi den er i stykker?

• #10   23. aug 2013 Jonas G

Jo, men det er der jo bare ikke noget at gøre ved. Der er jo ingen der kan forvente at man overtræder loven for at nå frem.

• #11   23. aug 2013 er flere gange blevet sendt fra københavn til forskellige steder i jylland med maskindele til både produktioner og skibe som ikke kunne lave noget før jeg kom frem.
    den ene tur der kostede det dem 1 million om dagen de ikke kunne lave noget
    en anden tur kostede det dem 70.000 i timen at deres del ikke virkede

men uanset hvad så blev det til færdselslovens grænser da man jo gerne selv vil helskindet hjem igen.

så at køre sig selv eller andre ihjel for en sk**e tærsker til 800 kr i timen, nej du det er sq lidt for plat.

• #12   23. aug 2013 Jonas G. Jeg må jo heller ikke køre 120 km/t på alm. Landevej bare fordi jeg er pisse god til at køre bil..

• #13   23. aug 2013 så det er helt i orden og kunne forsage færdsel uheld,
    fordi man er på vej ud til en mejetæsker, der koster 800 kr i timen,
    som er i stykker.

så er det vel også i orden, jeg køre alt forstærk, til bagerne, når jeg er ved og død af sult.

nok ikke,

loven er lige for alle,
    og nej jeg køre også en smule for stærkt, når der er plads til det,

men tænker generelt over, hvordan jeg opføre mig i trafikken,
    og tænker ikke kun på mig selv,

så man kan få trafikken til og glide noget mere

• #14   23. aug 2013 Jeg tænker særligt meget på firmaets omdømme når jeg kører i vores firmabiler.

Overholder også loven, det eneste tidspunkt jeg ville træde lidt ekstra på pedalen er hvis jeg får en overfaldsalarm fra en kollega.

• #15   23. aug 2013 jeg kører normaltvis ordentligt i firmabil, ikke så meget på grund af firmaets omdømme men fordi "fuld gas, brems, flyt dig dit dumme svin/lorte luder, kan jeg nå at overhale? nej men jeg gør det alligevel" syndromet bliver for stressende.
    følger trafikken og tager hensyn til andre bilister. kører med 3500kg bil og 3500kg trailer og så må jeg åbenbart tænke for de andre

• #16   23. aug 2013 God kommentar frederik !
    SKOVL, hvordan fanden kan det gøre at det er helt ok ??

• #18   23. aug 2013 jo jo.. Men tror i ikke at de mekanikere vil skide på hvad jeg by nisser tænker om dem?? det er landmændene der er deres kunder, og de er kun glade for at det går stærkt

• #19   23. aug 2013 Frederik lad nu vær med at gør dig mere dum end du er..

• #20   24. aug 2013 Så er i Landmænd kraftedme nogle selvsikre egoistiske FJOLSER, der tænker kr og øre og ikke på med mennesker på landevejen, må du da blive ramt af en modkørende i en haserderet overhaling Frederik. Shit du burde få et wake up call.
    klaphat

Haber du tjener penge i løbet af din ungdom, for med den indstilling der når du nok ikke at blive gammel nok til at bruge dem smiley

• #22   24. aug 2013 De værste er sælgere i Opel Insignia'er smiley

• #23   24. aug 2013 Nu i er så smarte med at sætte andres liv på spil.. Hvad så når jeg holder og skal svinge til venstre og i så overhaler ??

• #25   25. aug 2013 Frederik man må sgu ikke håbe du har en firmabil... Og hvis du har er det godt det ikke er mit navn der står på den...

Kommentér på:
Kørsel i firmabil.

Annonce