{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

ny bil valg af disse 3? {{forumTopicSubject}}

overvejer stærkt og købe ny bil meeen hvilken ville i anbefale af disse tre ? vil meget gerne vide stærke og svage sider af disse 3.

Toyota Aygo
Chevrolet spark
Kia picanto 1.1 EX

kan få disse model fra årg 2008 op ad til cirka 50.000 kr
og jeg spørger kun efter disse 3 så ingen andre bil foreslag drenge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bil valg af disse 3?
  • #1   23. aug 2013 Hold dig fra nyere Chevrolet, det er en ompakket Daewoo, og jeg kender flere der har problemer med dem... smiley Skulle jeg vælge, havde jeg taget Toyotaen da den jo er mere eller mindre magen til andre anerkendtes minibiler, så reserveldelene er nok nemme at få fat i til forskellige udbudspriser, Kia har jeg ikke den store erfaring med. smiley

• #2   23. aug 2013 Jeg havde nok kigget noooget nærmere på Picantoen ..

• #3   24. aug 2013 står os tæt på toyota og picanto :=)

• #4   24. aug 2013 Jeg mener Kia er kommet godt med - er ikke meget for at erkende det, men det er faktum.

Aygoen er noget af det arbeligste og tarveligste man kan finde.. det er slet ikke at forvente af det mærke - hold dig fra Ci/107 og Aygo .. virkelig

• #5   24. aug 2013 Alene ud fra at Kia har 7 års garanti.. Så synes jeg ikke der er noget at diskutere?

• #6   24. aug 2013 Hvis der er bedre komfort i Kia'en og der er 7års garanti, så havde jeg sku også nuppet den. Hvis de som der er udtalt er kommet godt med på bølgen! smiley

• #7   24. aug 2013 min kone har en aygo den har fået skiftet vandpumpe skiver og klodser et forhjulsleje og et baghjulsleje alt det er skiftet efter 100,000 km og selvfølgelig diverse normale eftersyn bilen har nu kørt 160000km og den er blevet kørt hårdt lige som konen
    og kan kun varmt anbefale den
    det er en kvik lille sag :O)

• #8   24. aug 2013 7 års garanti jubii hvis du holder service ved dem som koster en bondegård det jo dyere end bilen i hvert fald på en ceed

• #9   24. aug 2013 bare husk at læse det med småt ved det koreaner skrammel det gælder ikke alm slid og kun gennemtæring så kan det være lige meget med den garanti efter min mening

• #10   24. aug 2013 jeps smiley

• #11   24. aug 2013 men er aygo ikk 3 cylinderet og de andre 4 ?

• #12   24. aug 2013 Henrik - Du kommer med udtalelser du intet aner om?

Alt er dækket af garantien, mellem kofangerne.. Pånær normale sliddele, som heller ikke er dækket af nogen andre mærker..

• #13   24. aug 2013 aygo er total skrappet. og gear kasserne er total ringe kvalitet..

• #14   24. aug 2013 Ta ud og prøve køre dem alle og køb den du kan lide, der er gode og dårlige historier om dem alle. Jeg havde taget den Kia. Der er 10 gange mere komfort end der er i Aygo. Men må indrømme jeg ikke har prøvet en Spark. Men lige meget hvad så gå efter en med lav KM. Og få giv den givet en god gang undevogns behandling specielt i hulrum.

• #15   24. aug 2013 Jeg havde nok taget picantoen. Og som det første fået den helt store undervognsbehandling. Stoler ikke på nogen af deres rustgarantier

• #16   24. aug 2013 Kender en med Aygo - den er ulidelig at kører i, hvor i mod Picantoen er langt bedre på komfortsiden - derudover har den 7- års garanti.

Synes det virker som den bedste af de små biler på markedet.

• #17   24. aug 2013 7 års garanti, Haha, har I læst det med småt? Det er helt sikkert 7 år eller et antal km, som udelukker den som pendler bil.

Havde taget Toyota.

• #18   24. aug 2013 Havde taget Picantoen... En Aygo er satme Tarvelig både ude og inde... Der er meget mere bil i Kia'en

(Havde aldrig troet jeg skulle sige dette! smiley

• #19   24. aug 2013 Martin E: Her er udprint fra kias hjemmeside ang Garanti. Så den kan vidst godt bruges som pendler bil smiley

Denne enestående 7 års fabriksgaranti er ”second to none”, og dækker med visse undtagelser hele bilen i fulde 7 år eller 150.000 km, og heraf endda de første 3 år UDEN kilometerbegrænsning. Hertil kommer en garanti på 7 ~ 12 år mod gennemtæring afhængigt af model. INGEN andre bilproducenter end KIA, har så megen tro og tillid til sine produkter, at vi tør give denne enestående garanti.

• #20   24. aug 2013 kasper j >>

150.000 km har da intet med en pendler bil at gøre.
    Lad os sige at du arbejder 200 dage om året og har 75 km hver vej på arbejde. Derudover køre man nok minimum 10.000 km åm året, som ikke er pendling. Hov, så er garantien pludselig ikke en skid bedre end hvad de andre tilbyder smiley
    Det handler for det andet ikke om ikke at have tillid til sit eget produkt, for de andre producenter, det handler om at de ikke behøver lokke kunder til med sådanne ting.

• #21   24. aug 2013 men uanset hvad ? hvis picantoen er fra 2008 er det da før de begyndte at gi 7 års garanti

• #22   24. aug 2013 Martin E - det er da bedre end hvad de fleste mini biler tilbydere, med udtaglse af Hyundai hvis man kører mange km
    Kia: 7 eller 150000km eller 3år og uden kilometerbegrænsning
    hyundai i10: 5år
    Aygo 3år eller 100000km
    c1/107: 2år
    VW up: 2år
    Skoda Citigo: 2år
    Seat Mii: 2år

• #23   24. aug 2013 Hvis du læser det med småt hos alle bilmærker har 90 procent af dem også kun 100.000 km. som max garanti.. Så er 150.000 stadig bedre.. Det eneste mærke du overhovedet kan bruge til pendling pt. er Hyandai da de har 5 år og fri km.. Men stadig kun 15.000 km mellem service så egentlig bliver det jo bare dyre i service..

• #24   24. aug 2013 er os mere til picanto fordi den er på 4 cylinder og ik så meget motor støj forhold til aygoen og mere comfort ik så kedelig interiør som aygo

• #25   24. aug 2013 det kan godt være at de giver 7 års garanti på GENNEM TÆRRING bilen kan være ræverød over det hele da det kun er gennemtæring
    det er korrekt at den er 3 cyl jeg skulle også vænne mig til lyden men den er sku kvik
    den er også meget simpel i kabinen men det virker bare og har ikke haft noget at klage over bortset fra at den har tabt ca 15 k om året og for det kunne man veligeholde en lidt støre og ældre model til den samme pris

de andre kineser skrammel har nok tabt det mere og de har endnu ikke bevist at de er kommet op på samme kvalitet som japserne

min bror har en magen til og har heller ikke haft nogle problemer med sin

Kommentér på:
ny bil valg af disse 3?

Annonce