{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

bytte-annoncer, hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hey BG

jeg har de sidste par dage siddet og ledt efter en ny bil til stalden, og jeg er faldet over et par bytte-annoncer hvor ejerne af annoncerne insisterer kun på at bytte. og når folk spørger om en pris bliver de nærmest fornærmet da de KUN vil bytte med en anden bil.

Hvad går det lige ud på? kan sgu ikke lige sætte mig ind i den tankegang, for det er da bedst (i min verden) bare at få cool cash og så kan man vælge lige den bil man gerne vil have. Og nogle annoncer har været på rigtig længe da de aldrig kan blive enige om noget alligevel.

bare en lille tanke fra en gammel idiot der åbenbart fatter hat... nogen der kan hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bytte-annoncer, hvorfor?
  • #1   26. aug 2013 For mit vedkommende vil jeg helst bytte da jeg ikke kan undvære en bil pga. Arbejde

• #2   26. aug 2013 Jeg bytter mig nu også helst væk fra tingene..uafhændig af bil og det nemmest i dag at bytte sig fra tingene..folk vil ikke give noget for noget

• #3   26. aug 2013 Sikkert fordi at de tror de har en form for "sikkerhed". Så når du kommer med deres gamle ud-bollede lada samara og brokker dig over et eller andet, kan de altid begynde at kneppe fluer bag i hvad end de har fået i bytte: Hvad siger du? faldt udstødningen af?? jamen, din er sq også det arveste lort, nu skal du bare høre xxxxxxxx, så derfor kan du godt glemme alt om at jeg står inde for noget!

• #4   26. aug 2013 synes sgu det er værrere når folk vil have det dobbelt i byt af hvad de har sat deres bil til, kan forstå det når det er for at undgå bytte, men nogen tager det for alvorligt.

og så når man har en billig bil tilsalg så skriver folk bytte med min mercedes amg og 300.000kr min vej? (overdrivelse fremmer forståelse)

Kommentér på:
bytte-annoncer, hvorfor?

Annonce