{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Fusk til Imac - 256 farver på skærm {{forumTopicSubject}}

Hola alle

jeg har i dag købt en kasse ældre mac spil på et loppemarked for en 50'er - så langt så godt - fatter squirrel skal til at game CIV II !!!

MEN MEN MEN - min mac (som kører på en nyere udgave af Mac-styre-fitte-li-fut) kan "kun" levere: tusinder af farver og milioner af farver.. og... alle mine dyrt indkøbte spil KRÆVER 256 farver for at kunne køre smiley

At vælge 256 farver er simpelthen ikke en valgmulighed :(((

Er der nogen der har "en fusk" "en lusk" eller på anden vis ved hvordan man omgås dette?

OG - til alle Jer der PT sidder med en meget øm følelse i Jeres alt for snævre røvhul: NEJ - der er ikke tale om noget ulovligt. Det eneste jeg efterlyser er en simpel system-indstilling på min mac - eller - et fuldt lovligt freeware program til at gøre det. Jeg efterlyser ikke nogen form for ulovligheder - jeg efterlyser ikke "brændte spil" - jeg efterlyser ikke piratkort eller et overspillet VHS bånd. Har du derimod nogle silikonepatter du ikke har brug for, så send dem bare - patter kan man altid bruge - jo større jo bedre. Og - hvis du læser med Linse, så har jeg fået lov af Fru Egern til at gramse uhæmmet, skulle jeg få mulighed derfor.

"Jamen - hvorfor køber du ikke en PC, det er da bare SÅ meget bedre, bare fordi jeg har en" - svar: Jeg har en PC, jeg har også en x-box, jeg har en penis og mine sansers fulde brug. Problemet er bare, at hverken min penis, eller min PC, eller min x-box kan køre mac spil. Vil jeg spille CIV II er min mac min eneste mulighed.

Vi ses på Statoil, Jungs !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vores Candy Vaskemaskine meler E11 fejl - Problem med det elektroniske kredsløb 1.500 kr.
  • skifte toilet 1.250 kr.
  • Tilskæring og installation af 2 (laminat)bordplader 2.500 kr.
  • Mine radiatorer virker ikke/virker dårligt. Siger sjove lyde og bliver kun varme i én side 1.200 kr.
  • Ophængning af TV og 3 billeder i betonvæg 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fusk til Imac - 256 farver på skærm
Kommentér på:
Fusk til Imac - 256 farver på skærm

Annonce