{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.988 visninger | Oprettet:

LKW
LKW
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82

Politi krav (tattoo) {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender kravene ved tattooveringer ?
- jeg vil gerne ind i politiet om et års tid.

Men min eneste bekymring er om jeg kan komme ind fordi jeg har fyldt armen og brystet.
(Kan dog dækkes med en skjorte)
Nogen der har kendskab til det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politi krav (tattoo)
  • #1   2. sep 2013 Det kan du da godt, men ring da ind til en politiskole og spørg dem. Det er jo ikke ulovligt. Du høre nok lidt mere for det, hvis du havde hænder eller hele skærmen dækket.

• #2   2. sep 2013 Nu skal jeg hjælpe dig, basse smiley

Piercinger eller synlige tatoveringer - hvorved forstås tatoveringer, der er placeret, så de ikke kan dækkes ved brug af den almindelige uniformsbeklædning - indgår som en del af den samlede vurdering i forbindelse med ansættelse af nye betjente.

• #3   2. sep 2013 Jeg har set betjente der har tattoos synligt.

Men det er jo ikke til at sige om de er kommet før eller efter de er optaget.

• #4   2. sep 2013 Og både set politiet og læger med fuld sleeve

• LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

#5   2. sep 2013 Okay

Så tænker ikke det er noget problem ved at jeg kan have en skjorte på og så er armen dækket .

Har heldigvis ikke hænderne fyldte, hals, eller hele skærmen smiley

Kun højre arm ned til håndled og brystkassen.

Tænker i vel kan dækkes med politiuniformen på ?

• #6   2. sep 2013 Det kommer dog med i den samlede vurdering til optagelse. Regn med det ! Men Som sådan er det ikke et krav at du ikke må ha det på arme, dog gavner den heller ikke optagelses mulighederne

• #7   2. sep 2013 Det kan du sagtens, synes efterhånden ikke at man kan møde en yngre betjent uden han har tatoveringer. Attituden er er sjovt nok også tit den samme hos de unge fyre, nemlig meget frembrusende og smarte. Men hvad fanden, de skal vel kompensere for noget.

• LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

#8   2. sep 2013 Har også selv set betjente med synlige tattooveringer, dog aldrig nogen med skærmen fyldt eller ulovlige steder .

• #9   2. sep 2013 Total blindgyde at blive betjent. Held og lykke med det da

• #10   2. sep 2013 Jyllen ! >>

Vi andre skal da bare være glade for at der er nogle der gider være betjente. Synes dog tit at den måde de unge mænd i styrken opfører sig på når de stopper en, kunne virke lidt som om, de fortryder deres levevej smiley
    Blev stoppet igår, et rutine check kaldte han det. Men det var det vist ikke, han startede med ordene "fin firmabil du har dig der". Så var den ligesom igang. Svarede "ja, i hvert fald noget finere end dig", selvfølgelig med et smil på læben. Men så blev han sgu tosset.

• #11   2. sep 2013 Det står jo printet i arbejdsbeskrivelsen, at man skal være så retarderet og provokerende som muligt. Især under kontakt til jævnaldrene. Tænk hvis det lige kunne udløse en bøde ekstra..

• #12   2. sep 2013 Ja noglegange skulle man tro det, jeg vælger dog bare at hæve mig over det. Jeg ved jo udmærket hvem klarer sig bedst når alt kommer til alt. Så at en betjent skal kompensere for sin lave indkomst ved at være ubehøvlet, det røre mig ikke sønderligt. Han får bare tilbage af samme skuffe.

• #13   2. sep 2013 Haha, ja noget for noget

• #14   2. sep 2013 Jyllen hvis du gad opføre dig ordenlig og respektfuldt over for dem, ville de nik også svare dig høfligt og med respekt.
    Men du er jo nok en af de idioter der svare dem nedladende og tror du er en fandens Karl...

• #15   2. sep 2013 Hvad fanden ved du om min opførsel og talemåde Hr. Henrik? Ellers en ganske fantastisk analyse du leverer, kan godt se hvilken IQ vi arbejder med her..

Kommentér på:
Politi krav (tattoo)

Annonce