{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Problem i bilindustrien/bilverdenen? Semester projekt {{forumTopicSubject}}

Hej alle bilglade mennesker.

Jeg er lige startet på 3. semester som produktionsteknolog studerende.

Skal igang med et projekt efter eget ønske, som primært handler om udvikling, men også produktion.

Jeg skal altså udvikle et produkt, som kan løse en problemstilling, eller være med til at forbedre nogle problemer.

Som udgangspunkt synes jeg at bilindustrien kunne være et spændende emne at gå igang med, og her kunne jeg godt bruge JERES hjælp:

Er der noget I mener kan blive forbedret, eller "opfundet" inden for bilindustrien/bilverdenen?

Alle forslag er velkomne, og et samarbejde med en bilvirksomhed ville jo være helt perfekt! smiley Håber at høre fra jer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem i bilindustrien/bilverdenen? Semester projekt
  • #1   10. sep 2013 Nakkestøtter som justere sig selv efter den individuelle person. Evt hele sædet så alt er placeret korrekt ved et evt sammenstød.

• #2   10. sep 2013 møffe det findes allerede ...

• #3   10. sep 2013 Pis... Håbede at tjene penge på den idé.

Eller jeg har ikke kørt en bil med det endnu.

Men så en bil der fjerner alt lyd fra generne passagerer.

• #4   10. sep 2013 Ellers et godt bud. Men ja der findes RIGTIG mange ting allerede, så ikke helt nemt

• #5   10. sep 2013 Automatisk lygtejustering der rent faktisk virker smiley
    Jeg syntes tit at man bliver blændet af de store dyre biler med xenonlys.

• #6   10. sep 2013 mangel på gennemtestening. og gennemtænkning er de største fail på nye biler
    samt kvaliteten.
    indstrumentbordet på en audi i 80´erne var lækker. nu er den flot men rør man ved det er det hårdt. og man mæker tydeligt plastiken...

nye bilers motore og elektronik er ikke ordenligt gennemtestede. det jo ikke fordi vi ikke har know how til at bygge en stabil motore eller fungtionelt elektronik.

cykling rundt i gamle affjedrings teknologi´er for at få billigste stumper er ikke optimalt. ikke fedt at købe en helt ny bil der køre som en polo 6n´er

karros. helt ærligt så forstå jeg ikke hvorfor så mange undlader at bruge plast på døre og andre løse pladedele.. man spare vægt. bliver mere økonomiske og undgå rust. samt småbuler ofte selv retter sig ud...

• #7   10. sep 2013 Sø-propel: Gode argumenter. Men har brug for noget mere konkret, og knap så teknisk smiley har kun 5mdr til projektet

• #8   10. sep 2013 det camme tid de bruger på at design. producere og teste nye biler så du kan da skrive om processen (så kommer der helt sikkert steder du kan se muligheder for opgradering)

• #9   10. sep 2013 Havde nok taget noget omkring vægtreducing og generelt brug af nye materialer. Lavede selv noget lign på htx i teknologi.

Kommentér på:
Problem i bilindustrien/bilverdenen? Semester projekt

Annonce