1.232 visninger
|
Oprettet:
Bedste Tv/Bredbånd pakke (billigeste) {{forumTopicSubject}}
Heysan.
Er lige flyttet ud i ny lejlighed i dag og skal nu have bestilt noget bredbånd og evt tv i samme pakke.
I min tidligere lejlighed har jeg nøjedes med internet.
Men har savnet lidt at kunne se fjernsyn udover netlix, så nu vil jeg høre hvad i kan anbefale af gode pakker?
Går nok efter det billigeste, og behøver ikke et hav af kanaler. Har haft levet med 12mb internet i den gamle lejlighed da de ikke kunne levere hurtigere derude på landet
og det gik egentlig fint, kunne sagtens streame netlix...
Anbefalinger/erfaringer ønskes
På forhånd tak.
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 162 Svar: 1.823
Jeg går selv og kigger efter en tv pakke og har sat hovedet efter boxer, så jeg kan have kort i tv'et, jeg er så træt af at have en box der optager et hdmi stik, fylder og min forrige larmede pga en fejl.
aug 2012
Følger: 20 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 1.480
nov 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 8 Emner: 24 Svar: 366
sep 2009
Følger: 27 Følgere: 57 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 936
Det er bare ikke alle steder man kan få waoo.. jo hvis der er fibernet nede i jorden. ellers skal det laves og det koster knaster!
- Jeg gad nemlig godt selv have det og havde undersøgt det lidt.
nov 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 8 Emner: 24 Svar: 366
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Biler: 1 Emner: 162 Svar: 1.823
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Til tv er det bedste her i området ganske simpelt Yousee.
Tv pakkerne starter ved 209 kr/md, jeg syntes dog den bedste til prisen er mellempakken til 359 kr/md, der dækker de fleste behov.
Internet kan man frit vælge derudover, men Yousee starter igen ved 199 kr/md for en fornuftig og stabil linie. Derudover får man så nogle fordele med webtv og andet hvis man samler tingene.
Min bror kunne ikke få Yousee i hans tidligere lejlighed, så de havde Stofa i stedet, det fungerede også fint nok.
Fordelen ved Yousee er især at det ikke kræver hverken kort eller boks, og en del af kanalerne kan endda bruges med et gammelt tv, som kun har analog tv-tuner, jeg vil dog stadig anbefale at man har et tv med DVB-C
feb 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 4 Emner: 23 Svar: 168
Her på djursland kan man få internet for 100kr om måneden igennem de lokale foreninger.
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 171 Svar: 405
jeg har bare den lille pakke og 20/3 mbit
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
udvalget mellem waoo og YouSee er sådanset det samme i de forskellige pakker.
I fuldpakken har waoo ikke den ene BBC kanal, men istedet har de så TV2 Film.
YouSee fjerner flere og flere kanaler fra det analogiske signal hvor waoo beholder analog signalet på flere "store" kanaler.
Her hos os i kbh. tager YouSee ca. 400 kr. for fuld pakken og samme pris hos waoo for fuld pakken.
YouSee har et rigtigt møg signal på vores internet så selvom man har en 50/5 forbindelse så er den for det meste helt nede på ca. 20/3-5 uanset om det er kabel eller trådløst.
Med waoo har du også mulighed for webtv lige som hos YouSee.
Og det er heller ikke nødvendigt med kort og boks hos waoo det sker også gennem et almindeligt antennekabel fra forsynings punktet.
apr 2003
Følger: 54 Følgere: 60 Biler: 9 Emner: 58 Svar: 2.861
FilmOn addon = Masser gratis Live TV.
Iwatchonline = On Demand
Project Free TV = On Demand
Alt det lorte TV vi får er afligevel genudsendelser og reality lort, ikke værd at betale for
sep 2004
Derudover koster det ekstra hvis du vil have kanalerne i HD, hvor du hos Yousee bare sætter stikket i, og så har du HD-kanaler i hele huset.
Her i området har Yousee ganske fint signal, og der er stort set aldrig problemer med deres internet. Dermed ikke sagt at en fiberforbindelse ikke er bedre, men den er som oftest også dyrere.
Etableringen er dyrt både for fiber og for Yousee, medmindre det er inde i huset i forvejen.
Men prisen hos Waoo! stiger så også på alle produkter efter det første halve år, hvilket igen gør det uinteressant.
sep 2004
Dernæst kommer så teknologien, der skal ret mange netværks-tunere til for at folk vil kunne se det tv de gerne vil, samt du begrænser brugen ret meget.
Så nej, 10 kr/md er ikke realistisk, og slet ikke hvis man vil have et produkt der "virker".
jul 2008
vores priser hos waoo forbliver den samme, også efter 6 måneder - kommer jo an på hvilken aftale man har med dem
internet koster for en 30/30 169 kr pr måned.
sep 2004
Vilkår for internet:
Kampagnepris
- bestil inden 10.10.2013
179,- pr. md.
Prisen gælder de første 6 mdr.
Herefter 378,- pr. md.
Min. pris i 6 måneder 1.173,-
Forudsætter adgang til fibernettet. For Waoo! produkter i TDC Fibernets område skal betales ekstra fiberleje i TDC Fibernet på 99,- pr. md. samt oprettelse/installation.
Det er så med fri fastnet.
Men fiberbredbånd alene, koster 279 kr/md efter de seks måneder, for en 30/30 mbit/s.
TV
Waoo! Stor TV PakkeInkl. 4 on demand kanaler
359,- pr. md.
Normalpris efter 6 mdr. 359,- pr. md.
Min. pris i 6 mdr. : 2652,-
Waoo! Lille TV PakkeInkl. alle regionalkanaler
119,- pr. md.
Normalpris efter 6 mdr. 119,- pr. md.
Min. pris i 6 mdr. : 1212,-
Viasat Stor Danmarks-PakkeAlt det bedste fra Viasat
333,- pr. md.
Normalpris efter 6 mdr. 499,- pr. md.
Min. pris i 6 mdr. : 2496,-
Viasat Danmarks-PakkenFå de kendte Viasat kanaler
256,- pr. md.
Normalpris efter 6 mdr. 384,- pr. md.
Min. pris i 6 mdr. : 2034,-
Hvor laver man andre aftaler?
Derudover slipper man stadig ikke for at have en boks for at fordele tv.
Der er krav til hvor "internettet" skal placeres, medmindre man vil betale mange penge for at få det flyttet, eksempelvis kan nævnes hvor jeg boede tidligere.
Alle installationer til internet mv. var på 1. sal, men Waoo! kunne kun placere boksen i stuen, længst muligt væk fra både TV'et i stuen, samt alle steder der skulle bruges internet. Og så skulle man så bare leve med en synlig boks, som for at sige det mildt ikke er særligt køn.
Jeg fik at vide at jeg selv kunne betale for at få indlagt et rør i huset, og hvis det skulle omkring et hjørne, så skulle der være en blød bue over ca en halv meter, for at de kunne gøre det. Igen skulle dette rør gå tværs gennem stuen, og det ville foregå efter timepris.
aug 2012
Følger: 20 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 1.480
jul 2008
vores bokse placeres hvor det ønskes i boligen - prisen for dette er til at have med at gøre
sep 2004
Prisen for fri placering var efter deres eget udsagn ikke noget private var villige til at betale, da det som sagt var timeløn og materialer, og ville koste "flere tusinde"
Bedste Tv/Bredbånd pakke (billigeste)