{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.826 visninger | Oprettet:

Angry Bikers VS Range Rover {{forumTopicSubject}}

Godt man ikke sidder i Roveren.

https://www.youtube.com/watch?v=BsA4RjqAiDU

Video has emerged showing the shocking moment a Range Rover driver apparently drove through a crowd of motorbikes as it fled with its family inside for fear of being attacked.

According to police, the bikers started to damage the vehicle after the driver accidentally hit a motorcyclist.

Fearing for the safety of his wife and young child, aged under five, the SUV driver then sped off, hitting several bikers in its path.

The six-minute film shows the SUV hit another motorcyclist after it was chased by the pack of bikers.

The family are eventually brought to a standstill in Manhattan traffic and immediately bikers run to attack the vehicle, smashing the driver's window and attempting to smash the rear door window.

A child under the age of five was in the back and the driver's spouse was in the front passenger seat.

An NYPD spokesman told the Mail Online the SUV driver, a man in his 30s, was taken to hospital and treated for lacerations to his face and body.

He said there were no other injuries reported from the incident.

No one has been arrested and police are still investigating and examining the evidence, he said.

The spokesman said, according to the driver, a large number of motorcyclists were driving 'erratically' and he 'accidentally collided with one'.

The footage shows one motorcyclist brake hard in front the the car and seems to get bumped by it.

He pulled over but some of the bikers started to damage the vehicle. The NYPD spokesman told the Mail Online the driver drove off 'to avoid an impending assault'.
The video shows the Range Rover accelerate suddenly knocking over bikes and motorcyclists, driving over the top of them.

The footage was captured on a helmet camera of a motorcyclist during an annual bikers' event in New York City, at around 2pm yesterday.

The driver speeds away, but immediately the angry bikers follow it and it takes a matter of seconds for them to catch up.

The footage shows them following the vehicle for several minutes, at times getting close and intimidating the driver.

The group of bikers take Exit 14, on route 95, following signs for the Cross Bronx Expressway and passing the sign for Henry Hudson Parkway, before they traffic begins to slow.

The bikers again surround the vehicle, blocking its path and it's forced to stop.

Seizing an opportunity to confront the driver, one biker dismounts and tries to open the door, but the SUV speeds off again, knocking down at least one more motorcyclist.

The driver heads off on route 95 heading north towards the Cross Bronx Expressway, then taking the W 176 SI which leads into a built-up area with heavy traffic.

Forced to stop at traffic lights, the Range Rover comes to a standstill, and within seconds two bikers are off their vehicles and attacking the driver's side windows.

The first takes off his helmet and throws it against the driver's door window, smashing it;

the second tries to punch through the rear door window, where the child was sat.
The footage then stops.

The video was posted by a biker, under the name GIXXARDR on Liveleaks, from Melbourne, Australia, this morning. He claims one biker was killed, which the police said was not true.

Already it has received numerous comments, most are in support of the Range Rover driver

One person, whose profile name is Sgt Pepper, says: 'I would do exactly the same thing. They're intimidating him and he's probably fearing for his life.'

Another, known as 'zacarra' says the driver acted in 'self defense'.

'Did you see the biker break (sic) check him in the beginning. This poor guy was running for his life from the start,' zacarra writes.

According to 'meathead12' it was 'justifiable': 'Only a fool would stick around to be pulled out of his car and lynched by 100 bikers.'

'charlesferg' says the NYC has now banned the riders' annual event.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Angry Bikers VS Range Rover
  • #2   1. okt 2013 Man ved heller ikke hvad der sket inden. Det ser ud som han bevidst bremser for at provokere manden i Roveren.
    Hvis de har generet ham en del og han har et barn på bagsædet så ved jeg nu heller ikke hvordan jeg ville reagere for at være ærlig.

• #3   1. okt 2013 Med sådan en flok motorcykelister, som gejler hinanden op, så var jeg helt 100 også stukket af. Ville sgu ikke være tryg i den situation, især ikke med barn og kone i bilen.

• #4   1. okt 2013 Havde han nu haft en lupo med bodykit så havde han nemt sluppet fra dem smiley

• #6   1. okt 2013 En flok usle hunde de motorcyklister, at de kan finde på at chikanere en familie på den måde. Håber sgu de kører galt på motorvejen eller en lastbil jorder dem. smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #7   1. okt 2013 Ud fra det man ser på den video havde jeg gjort præcist det samme !

• #8   1. okt 2013 Jeg havde holdt mig på de store veje, og ringet til politiet. Hvis de ikke ville gøre noget, var der væltet flere motorcykler. Deres opførsel er snotdum

• #9   1. okt 2013 Nu har jeg ikke set vidoen men Martin H: Det ser da ud som om, at de selv er ude om det... Den ene bremser jo op direkte foran ham, så kan man ikke undgå andet
    Hedder det sig sig ikke at man skal holde frosvarlig afstand til foran kørende, så man kan nå at bremse?.

• #12   1. okt 2013 OK har set videoen....Rover kører op i røven af en mc, holder stille og giver så gas hen over 3-5 mcer.....flot. Helt sikkert det bedste han kunne gøre foran 100 MCer(ironi kan forekomme).

• #13   1. okt 2013 Kim

Ved ikke om det er for sent eller om du ikke kan læse den engelske tekst.
    Der står således at MC'erne begynder at smadre bilen i det han stoppede op efter at havde skubbet en smule til den hvide MC. Af frygt for hans kone og barn, så kører han.

Comprende?

• #14   1. okt 2013 Har ikke læst det, men kører en bil en ned jeg er på fællestur med, ville jeg sgu også tænde af.

• #15   1. okt 2013 Har nu set videoen og den fører af roveren fortjener da godt nok en kugle.

• #16   1. okt 2013 Kim N

1. Manden i bilen rammer en motorcykel
    2. Han stopper så prøver der nogle på at komme ind i hans bil og tæve ham med kone og børn i bilen
    3. Så vælger han at stikke af
    4. Så der 100 efter ham der vil tæve ham

Ved godt hvad jeg selv havde gjord 100% det samme smiley

• #17   1. okt 2013 1 vi ved ved ikke hvad der er sket inden.
    2. Han vælger at køre over en masse mennesker(flot)
    3 at der så er mange efter ham, er sgu hans egen skyld.

• #18   1. okt 2013 Kim N

Står længere oppe.

According to police, the bikers started to damage the vehicle after the driver accidentally hit a motorcyclist.

• #19   1. okt 2013 According to police, the bikers started to damage the vehicle after the driver accidentally hit a motorcyclist
    No shit, hvis du ikke kan køre en bil uden at ramme en mc, så hold dig sgu da fra vejen.

• #20   1. okt 2013 Kim du er sgu bare en kegle, MC'en kørte foran bilen og bremsede op.

• #21   1. okt 2013 Der står også det et uheld.
    Men ja hvis man har den holdning til tingene så kan jeg da godt se det fra din side af.
    Hvis man ved et uheld rammer noget så skal man holde sig fra vejene for så man da for dum til at føre et automobil.

• #22   1. okt 2013 Kim du er sgu da ikke den kvikkeste i denne forsamling da.

Det første træk som gutten på den hvide mc laver er jo chikanekørsel, at bilisten ikke når at reagerer er kun menneskeligt! - motorcyklisternes reaktion efterfølgende er jo totalt hul i hovedet, og det fører til en panikhandling fra chaufføren af rangeroveren.

Blot fordi man er motorcyklist behøves man ikke nødvendigvis tage deres parti i sådanne sager her.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #23   1. okt 2013 Mor satan Kim. Hvis der er nogen der skulle holde sig fra vejen er det da vist dig. Med det dårlige syn du render rundt med er du da ikke sikker at have på vejene.

Uanset hvad der er sket forud er det ligegyldigt for det kan vi ikke se på videoen. Hvad der kan ses på videoen er den hvide mc bevidst og provokerende skære ind foran bilen og bremer op. Han beder sgu selv om at blive ramt.

• #24   1. okt 2013 Jeg havde 100% gjort det samme.
    Motorcyklisten provokere jo bevidst.
    Når der kun er 2 meters bremselænge og han så kigger bagud og bremser.
    Så er det 100% med vilje.

Og når de så bagefter smadre bilen for noget, som er DERES SKYLD.
    Ja så var jeg også kørt som galdt det livet.

kim N du er bare en fucking retard fordi du ikke ser hvad der virkelig sker.
    Åbne nu dine øjne forhelved.

• #25   1. okt 2013 Kim N, du skulle vel aldrig have en knallert/motorcykel?

Med de dumme kommentarer du kommer med, er det i hvert fald mit gæt.

Motorcyklen der bliver "ramt" i starten, kører jo op foran Roveren og bremser ned, hvor hårdt den så rammer, ser vi desværre ikke.

Og vi ser heller ikke hvad de gør ved bilen (og familien, da døren tydeligvis ikke er låst)

Jeg havde satme også trådt på speederen, og så sørge for at man ikke ramte nogle mennesker.

100 sure motorcyklister efter en familie, så vil man nok gerne væk.

Bottomline er, at ud fra artiklen og videoen, er jeg klart med på Range Roveren's hold!
    BUM!

• #28   1. okt 2013 Havde gjort det samme, men var blevet på motorvejen. Så kunne de bare prøve at stoppe mig alt hvad de ville.

MC idioter.

• #29   1. okt 2013 Her lidt flere video fra episoden.
    http://www.liveleak.com/view?i=3cd_1380579664

• #32   1. okt 2013 Efter de nye videoer, falder al skyld klart på MC

De kører jo som bøjet æg altså!

• #34   1. okt 2013 grinede sgu lidt da jeg læste hvor naive folk er...hahaha...

"når du er indblandet i en ulykke, så bliver man sku og snakker om det."

"Man stikker ikke af fra etuheld om de så er 100bikere så bliver man snakker finder ud af en løsning.. når du først stikker af så er det en direkte invitation til en røvfuld når de fanger dig.."

"Du kan jo se det ikke er et uheld når manden bare giver den gav uden at bremse bagefter. hvis det havde været et uheld var han jo stoppet op og skyndt sig ud til bikeren for at se om han var ok"

Som om den flok der bare lige ville snakke, og byde ham på en kop kaffe..

• #37   1. okt 2013 Screwdriver> præcis...jeg havde sgu heller ikke blevet og ventet....

læste et andet sted, at han var blevet snittet i ansigtet da de tævede ham...(hvor meget af det der passer, og hvad der er rygter, ved jeg ikke)...men de typer der har sgu nok haft mere travlt med at få gang i noget ballade, end de har tænkt på deres makker...

• #39   1. okt 2013 Holdt kæft en flok svanser. Hold kæft hvor jeg hader sådan nogle folkdyr... Der tror de er nogle rigtige bad boys når de kører 100 samlet. Og så ligger og chikanerer folk.
    Ærgeligt ham I Range Roveren ikke fik ram på dem alle sammen. Sådanne ynkelige mennesker burde ikke have ret til at leve.

• #40   2. okt 2013 Her er lidt hvordan de ellers plejer opføre sig.

http://www.liveleak.com/view?i=81e_1380656714

Derefter tuder konen til ham der bliver kørt over at nu skal folk rejse penge for at hjælpe ham, for det var jo overhovedet ikke selvforskyldt.

• #41   2. okt 2013 Stakkels mand

• #42   3. okt 2013 Han burde være kørt over flere af de idioter.. Havde sgu gjort det samme, især i den bil..

• #43   8. okt 2013 Nitten at der ikke var nogle dræbte at de motorcykelister...

• #44   8. okt 2013 Jaja, så kan vi vist godt få kammertonen igen!

Jeg er helt enig i, at det er mc'erne der har skylden, men der behøver ikke komme dødsfald ud af situationen!

• #45   8. okt 2013 De ligger da ellers selv op til det med den kørsel...

• #46   8. okt 2013 Fuldstændig enig... Meen, man behøver nu ikke "opfordre" til dødsfald alligevel:)

• #47   14. okt 2013 .

profilbillede
Kommentér på:
Angry Bikers VS Range Rover

Annonce