{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Bestilt vare fra Hongkong men sendt fra usa? {{forumTopicSubject}}

Hej har betilt nogle ting til min nevøs RC bil. Der stod på ebay det er i Hongkong. Men T&T nr viser det er et sted i usa, er det normalt ? og kan det virkelig passe det tager 1 måned før det skal komme? det er bestilt den 18. september.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestilt vare fra Hongkong men sendt fra usa?
  • Emmert
    Emmert Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 213
    #1   14. okt 2013 tjaa. det er sgu forskelligt hvor lang tid det tager.. Har du tænkt på at told og skat kan ha snuppet pakken for at se på den..?

• #2   14. okt 2013 Daniel T så ville T&T jo skrive at det er kommet til danmark den viser det stadig er i usa.

• #3   14. okt 2013 Man ved aldrig med de kinesere. Har prøvet to gange at bestille noget som iflg. ebay var i UK. Og så ender jeg med at få noget fra Hong Kong - samt ekstra gebyrer for moms, told etc.

Noget rigtig fuck når man får det leveret på en reg. import virksomhedsadresse. Så er "start gebyren" pludselig på 500 kr,- Ouch!

• #4   14. okt 2013 Det kan være at sælger har glemt at vedlægge en import seddel.. Skete for mig da jeg bestilte nogle dele hjem til min computer fra Miami.. Der gik næsten 4 uger inden pakken kom til Danmark, og yderligere 1½ uge i tolden imens de ventede på den import seddel.. Først derefter kom den videre fra tolden af, og ud til mig..

Kommentér på:
Bestilt vare fra Hongkong men sendt fra usa?

Annonce