{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny tagrende til hus
  • #1   19. okt 2013 Hvis man vil leve med den billige løsning er den sikkert fin - få da en blikkenslager til at lave det

• #2   19. okt 2013 Hvorfor da det.

• Kenny J
    Kenny J Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 19
    #3   19. okt 2013 Min makker har lige monteret en på udhus vi lavede, kunden havde selv købt tagrende. Hold kæft noget skrammel. Rende jernene sluttede ikke tæt til randen og endebunden sad ikke super godt fast og lignede lort. Men vi har jo ikke alle de samme præferencer så gik på det selv og vurder om det er godt nok til dig.

• #4   19. okt 2013 han mener nok at du bør bruge zink tagrende det er jo helt klart det bedste men koster jo også en formue det du henviser til kan du selv montere husk at du skal gå en størrelse op på grund af det mere vand jeg vil personligt selv også bruge zink men det er jo et spørgsmål om ens penge pung en blikkenslager tager jo 4-500 kr i timen for at montere zink tagrende dem spare du jo ved at lave det i jern og så er det jo helt klart billigere

• #5   19. okt 2013 jeg har prøvet at montere det system det er ok at montere man skal bare læse brugsanvisningen og være omhyggelig med at montere det og sikre sig nok fald og ikke få bagfald så skal du jo sikkert ind i taget og have nye rendejern på hvis der ikke er konsol jern på samtidig skal du jo også tjekke om dit under tag ligger ordentlig ud i tagrenden og om du eventuelt skal have et blik på

• #6   19. okt 2013 Lindab

• #7   19. okt 2013 de fleste malede tagrender ruster i løbet af ganske få år. Også selv om de ikke er skåret med vinkel sliber, har set det så mange gange efterhånden, så hvis du vil skifte tagrender hver 3-4 år så er det bare at gi los.

• #8   19. okt 2013 audi nu snakker du jo nok lidt som du har forstand på
    de er galvaniseret og malet og hvis man ved noget om galvanisering så ved man også at det beskytter også på det der er skåret og hvis den ville ruste op på 3-4 år så ville der nok ikke være det store salg i det og hvis man selv montere det så har man muligheden for at grunde det på de skårende flader du kan eventuel tjekke hvor megen garanti de giver men jeg vil tro du har tagrender i en ti år inden de begynder at ruste væsentlig og en gennemtæring efter 20 år en zink tagrende har du minimum 30 år på

• #9   19. okt 2013 Aluzink giver de 15 års garanti på
    Silver metallic giver de 20 års garanti på

• #10   19. okt 2013 så er det jo bare om at komme i gang med regnemaskinen og se hvad der bedst kan betale sig

• #11   19. okt 2013 Dan R

Hvad mener du med regnemaskinen,og hvad der bedst kan betale sig

• #12   19. okt 2013 det firma der giver mest garanti kontra pris
    husk også nogle er billigere med tagrenden men henter pengene hjem på tilbehøret

• #13   19. okt 2013 jeps,tak

• #14   19. okt 2013 Dan R.
    Det er sådan en som dig der gør at jeg stort set ALDRIG kommentere noget på det her galleri,
    Jeg skriver bare ud fra min erfaring efter 15 år som tømrer.
    Det var det manden bad om.
    Og det er min erfaring, jeg har set mange "malet" tagrender også dem lindab laver der ruster.
    Jeg ville selv til hver tid vælge zink, for det holder 100%

• #15   19. okt 2013 Hvor købes Lindab til gode priser

• #16   19. okt 2013 Snak med Stark, Bygma eller en af de andre og bed om en go pris på dem.

• #17   19. okt 2013 Dan R: At tro at en galvaniseret tagrende ikke kan ruste, bare fordi den er galvaniseret er da naivt. Der er stor forskel på kvaliteten af galvvanisering, og det er langt fra altid nok til at sikre mod rust hvis der bliver skåret i materialet.

• #18   19. okt 2013 jeg har ikke udtalt mig om at en galvaniseret tagrende ikke ruster selv jern der er varmgalvaniseret vil ruste med tiden og jeg siger også at det nok bliver andløben efter en ti år og er moden til udskiftning efter 20
    hvis du læser mit indlæg så vil du læse at jeg foreslår at man kan beskytte det med galv eller maling/grunder men hvis metal er galvaniseret yder det en vis beskyttelse afhængig af hvor meget zink der er lagt på også selv om det ikke dækker helt nu er jeg jo kun uddannet smed med konstruktion af emner til galvanisering så har kun min viden fra galvaniserings firmaet

jeg kan kun give jer ret i at det bedste ville være zink men det svare jo lidt til at anbefale en at købe en mercedes når vedkommende kun har brug for en fiat
    en zink tagrende holder i minimum 30 år afhængig af tykkelsen og kvaliteten jeg har afmonteret tagrender der var over 50 år og stadig var udemærket
    men få et tilbud på zinktagrende og et på jern og så vurder hvad du vil ofre på at få ledet vandet væk
    jern renden kan du jo selv skifte hvor du skal have et firma til at lave zink med mindr du kender en der kan lave det for dig uden regning

Kommentér på:
Ny tagrende til hus

Annonce