{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.235 visninger | Oprettet:

Tjek om iphone er stjålet?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG..

Står lidt og er på udkig efter en iphone 5, meeeen tænker jo lidt at der er en helvedes masse til salg på f.eks DBA...

Har fundet nogle stykker som man kan få til 3000 , nye og i indpakning.. MEN, selvom folk skriver der er kvittering på, kan der så være fusket med det??

Altså så jeg ikke ender op med at få fat i en der er brand varm, eller på anden vis fusket med??

Er der nogle steder man kan tjekke at tlf er oprigtig nok med den kvittering der følger med? Eller nogle gode råd?

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjek om iphone er stjålet??
  • #1   25. okt 2013 ring til det firma hvor kvitteringen er udstedt. og giv dem bon, Nummer
    så kan de fortælle om de har solgt og udstedt kvittering

• #2   25. okt 2013 bare vær ligeglad... så længe der ikke bruges find my iphone smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #3   25. okt 2013 Jacob det hjælper da intet. Var da lidt smartere at tjekke emeinummer/serienummer

• #4   25. okt 2013 Som nævnt kan du starte telefonen og se om tallene passer sammen.

Men husk nu - hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det det oftest også. Hvorfor skulle man sælge en iPhone, som er én af de nemmeste varer at komme af med, til under normal markedspris?

• #5   25. okt 2013 Casper.. Står det også på kvitteringen?
    Jacob.. Casper har nok fat i noget smiley
    Magnus... Haha ja, det selvf. rigtig smiley

• #6   25. okt 2013 Brian B..
    Er ik SÅ meget inde i at ku tjekke det.. men hvor gør man det henne?? smiley
    Ja, det rigtig.. har skrevet på 1 som også stod til 4000.. men bød så 3000, og så sku jeg hente den idag hvis det var? men ville lige være sikker inden jeg roder mig ud i noget skidt..:)

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#7   25. okt 2013 Det gør det ihvertfald på begge dem jeg har da de blev købt i butikken.

Og hvis de er uåbnet er der film imorgen et klistermærke med nummeret udenpå kassen også. Så det bare at sammenligne. Og evt. ringe og tjekke nummeret ved politiet om de er stjålet.

• #8   25. okt 2013 Casper..ja Okay, så burde det også gøre her smiley

• #9   25. okt 2013 Ellers kan du se det et sted inde i Indstillinger på telefonen. Jeg er ikke 100% inde i nuværende markedspriser, men jeg kan blot hukse fra da jeg selv købte min brugte iPhone, at lige så snart man var inde på annoncer der blot lå et par hundrede under de typiske priser, så fik man fat i ret suspekte typer.

Jeg tror ikke det har ændret sig siden. Populære varer er selvsagt dem der bliver snydt mest med.

Jeg er muligvis paranoid, men hellere det end at stå med noget som andre savner. Kan man stjæle en telefon, kan man vel lige så vel stjæle kvitteringen der hører til. smiley

• #10   25. okt 2013 http://www.iunlock.dk/

denne hjemmeside kan afsløre det for dig

• #11   25. okt 2013 hva nu hvis manden mangler penge og skal af med den hurtigt

• #12   25. okt 2013 Brian. - ja, "problemet" er så at den er i indpakning stadigvæk.. Men må tage ud og se på den, om det imei nr der står på kassen og så kvitteringen er den samme..?

Ja, kender det godt..Men den står jo trådsalt til 4000, men at han manglede penge, så de 3000 var bare det.. men ja, man ved sku aldrig.. smiley

Stuf.. Okay, den må jeg vidst lige kigge lidt på smiley

• #13   25. okt 2013 GØR, som i vil

gu hjælper det da,
    vis du gør som jeg sage vil butikken fortælle dig om
    de har solgt en mobil på det og det bon nr til den person som sælger iphone til dig,

vis det passer over ens er der jo ikke noget og komme efter

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#14   25. okt 2013 Jacob en bon er jo slet ikke svær at kopiere.

Vil sgu da fortrække at tjekke telefonen frem for en bon der bare kan være kopieret.

Men du er jo nok for stædig til at vil indse det.

• #15   25. okt 2013 Hmmm, ikke for at være Einstein eller noget. Men jeg er nu rimelig sikker på de fleste mobiler i indpakning kommer fra Forsikringssvindel... Dvs, der sjovt nok er helt vildt mange der ligepludselig har "tabt" deres iphone 5 da den nye 5s kommer. Så får de en ny på forsikringen de har tegnet på den... bare et bud

• #16   26. okt 2013 Hej Stian..
    Ja, det lyder ikke helt forkert smiley
    Det der er pudsigt er, at mange skriver fejlkøb, men forstår bare ik hvorfor man ik kan gå ned og få pengene tilbage, da nogle af dem kun er få dage gamle, men stadig i indpakning.. Men ja, du har nok fat i noget hvertfald smiley

Kommentér på:
Tjek om iphone er stjålet??

Annonce