{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
723 visninger | Oprettet:

Itunes, indkøbte sange forsvundet {{forumTopicSubject}}

Hej hej.

Tager jævnligt backup at min iphone, bla. For at få mit indkøbte musik over på computeren, men da jeg her til aften synkroniserede, via wifi, så forsvandt mine seneste indkøb fra telefonen, og de er heller ikke at finde i itunes.

Hvis jeg går i itunes på telefonen, så står det som om jeg jeg ikke har købt sangene???

Hvad er der lige gået galt der? Plejer itunes ikke at kunne "genkende" hvad man har købt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Itunes, indkøbte sange forsvundet
  • #1   27. okt 2013 Mine forsvandt også en gang. Jeg skrev en liste til support med dem der var væk, og som jeg kunne huske. Det var ikke voldsomt mange. Derefter fik jeg godkendelse til at downloade dem igen ude beregning.
    Det er i øvrigt det eneste problem jeg nogensinde har oplevet med iTunes. (Bare til dem der skriver det er det værste skrammel man kan få, det er ikke det emnet handler om)

• #2   27. okt 2013 Okay. Det vil jeg prøve at gøre så. Jeg har heller aldrig oplevet problemer med iTunes. Og har jo synkroniseret 100 gange. Så kunne ikke forstå hvorfor de pludselig forsvandt.

• #4   27. okt 2013 Mega surt hvis man har over 1000 sange og skal lave en liste med det. Lyder som noget værre skrammel.

• #7   27. okt 2013 Men selvfølgelig skal der være nogen der brokker sig. Det var bare mig der skrev dem ned, det var kun 15-20 sange, og fik nemlig en liste med dem. Det var bare mig der var uvidende om hvordan det fungerede dengang.

Kommentér på:
Itunes, indkøbte sange forsvundet

Annonce