Privat biludlejning {{forumTopicSubject}}
Vi er en gruppe unge studerende på Århus Universitet, som igennem faget Organisatorisk innovation arbejder på et projekt omkring privat biludlejning.
Idéen er at du kan udleje din bil mens du er på ferie / Leje en privat bil mens du selv er på ferie.
Du parker bilen i lufthavnen som du plejer. Turister eller forretningsrejsende kan så leje din bil mens du er på ferie.
På den måde skal du ikke betale for at få din bil parkeret i den uge eller to du er på ferie, men i stedet tjene penge på at leje den ud.
Et forsikringsselskab vil gå ind og tage fuld ansvar for bilen, i den lejede periode.
Hvis du vil tage din tid og gå ind og bruge 1-2 min. på at besvare vores spørgeskema (6 spørgsmål), vil det være en stor hjælp for os.
Tak på forhånd!
https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=AJAW7R2W9P11
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
Hvad hvis der er et hul efter en smøg i sædet. Dækker de så bare det uden spørgsmål da. Nej vel. ?
Spørgeskemaet er dog udfyldt
sep 2004
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 8.480
Klart svar - Nej, jeg kunne ikke finde på hverken at leje min bil ud, eller at leje en bil af en privat, om det er igennem et firma eller ej, har ingen betydning.
Der er andre der har samme ide, men jeg ved ikke hvor god en forretning det er.
Men min bil bliver ikke lejet ud
Men i den periode hvor man lejer den ud, så dækker ens egen forsikring jo så ikke. Og hvordan håndteres små buler, og andre kosmetiske skader, som ikke er dækket af en forsikring?
Nej tak...
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.562
dec 2008
Følger: 35 Følgere: 50 Biler: 1 Emner: 17 Svar: 1.562
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
Privat biludlejning