2.846 visninger
|
Oprettet:
Hydrolik Brændekløer {{forumTopicSubject}}
Jeg ved og skifte en ventil på min brændekløver, den hedder :
Brændekløver ventil 1/2 Med ilgang
Når jeg har monteret denne vil den ikk slå fra når den har kørt stemplet tilbage.
og den døjer med og køre anden gear, det som om pumpen næsten går i stå for motoren køre stadig,
Nogen som ved lidt mere omkring dette
så skriv gerne
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 25 Svar: 1.064
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 2 Emner: 65 Svar: 213
sep 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 3 Emner: 113 Svar: 186
det er ventilen,
og det er monteret rigitgt,, men det som om motoern ikk kan træk pumpen når man sætter den i anden gear,
jun 2007
sep 2010
hva skal vi så gør?
sep 2010
i toppen af den skal der sidde pluds og minus fra stemplet og der er sat i,, så sidder der en indgang hvor en slange fra pumpen af og ovre i ventilen og fra ventilen ned i tanken igen
sep 2010
hvor pumpen og stempel ventil og beholder indgår
sep 2010
den røde er hvor olien kommer ind til ventilen og den gule er ud i tanken igen
den blå er + og rød er -
hvordan vil du lave så minus bare kommer i blå, hvor skal resten af olien så hen
jun 2007
så når man køre plus er der 2 hakker det første tager den olien fra minus(grøn) og ligger i plus(blå) det vil siger at man så har samme tryk i begge kammere men pågrund af at stempel stokket fylder noget har olien ikke den flade at trykke på i minus kasseret derved kan plus kammeret trykke mest
der ud over kan man så heller ikke trykke ret meget i den funktion da arealet på stokken er meget lille og der for skal man stadigt havde den sidste funktion hvor minus løber til tank og ful tryk på blå
der ved er det meget vigtigt at du vender plus og minus slangerne rigtigt på ventilblokken
Hydrolik Brændekløer