{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bosch bore/skruemaskine lugter brændt??
  • #1   19. nov 2013 køb en ny?

• #2   19. nov 2013 Prøv at give den et ordenligt skud trykluft ind, der hvor du kan se det gnistre fra.
    Støv og skidt ved kullene til motoren giver det du beskriver. Hvis det ikke hjælper er det kullene der er færdige.

• #3   19. nov 2013 bare blæs lortet igennem.

• #4   19. nov 2013 Jeg har en gammel dewalt der gør det samme jeg giver den lige et nyoplært batteri og så ellers bare fuld gas til den ryger og lugter rigtig fælt så plejer det faktisk at stoppe af sig selv igen tror bare det er skidt der brænder og ryger inden i

• #5   19. nov 2013 Takker for hurtige svar, jeg afprøver i morgen smiley

Vh. Per

• Nick K
    Nick K Tilmeldt:
    jul 2007

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 228
    #6   19. nov 2013 Min skruemaskine på arbejdet slår også gnister, og har også lagt mærke til at mine kollegaers også gør det. Det er Hilti maskiner alle sammen smiley

• Bettina S
    Bettina S Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #7   21. jun 2016 Bosch skrue- og boremaskine 14,4V fra 2009, kun brugt til mindre opgaver, lugter pludseligt giftigt og gnistrer meget, hvilket er for dårligt.
    Den fik trykluft i går, hvilket for en stund fjernede gnisterne - men gift-lugten er der stadig.
    Spørgsmål: Jeg skal nu samle en større seng - vil bruge maskinen - er lugten giftig for mig, når nu maskinen kun bruges 2-4 timer? (Ekstra: Hvad ER det for materiale, der tilsyneladende smelter?)

Kommentér på:
Bosch bore/skruemaskine lugter brændt??

Annonce