{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en som er god til photoshop :-)
  • #1   24. nov 2013 Der er nok en der grådig, kan ikke engang hjælpe folk med noget der ikke tager langt tid når man kan.

• #2   24. nov 2013 Det er kun en lak og et par fælge smiley

• #3   24. nov 2013 Ja "kun"

• #4   24. nov 2013 Kan man finde ud af det tager det sku da ikke langt tid, så ja kun !

• #6   24. nov 2013 Ronni har været ved at lære det photoshop, brugte lidt timer på det og så en masse videoer. Men det lå sku bare ikke til mig, og prøvede Google inden jeg skrev her smiley

• #8   24. nov 2013 Du kan hente CS 2 gratis og lovligt inde på adobe.

• #9   24. nov 2013 Mazda 323 bf gtx, rota grid V 16x8, bayside blue smiley

• #11   24. nov 2013 Syntes også fælgen er fed smiley har fast besluttet mig på at jeg ALDRIG skal eje en sort bil igen, og vil gerne have lidt en lækker Farve at kigge på hvilket en sort sagtens kan være. Men er for svær at holde smiley

• #12   24. nov 2013 Rota Grid er ikke en fed fælg.. Volk TE37 derimod, den er fin!

• #13   24. nov 2013 Rota grid og volk te37 er ikke ens, ja de ligner hinanden men ikke ens. Derfor synes jeg stadig griden er en fed fælg, og synes ikke jeg kan finde volken i dk smiley

• #16   24. nov 2013 Ved ikke med volken men kan få en grid i præcis den størrelse der skal på, 16x8 et 20 4x100 1325 kr pr stk herhjemme i dk plus fragt og dæk smiley

• #17   24. nov 2013 Volk/Rays-fælge er meget dyre ja, men det er der jo også en grund til.

Jeg ved godt at det måske ikke er det mest fornuftige at bruge 25.000 på et sæt fælge til en 323'er, men personligt ville jeg finde noget andet så. Jeg er virkelig træt af at se alle de kopifælge folk kører rundt med, om det så er BBS-efterligninger, Volk-efterligninger eller hvad det er. Har endda set en Skyline R34 på Rota-fælge, jamen altså.. På lang sigt risikerer man jo, at de få firmaer der bruger tid og penge på at udvikle nye fælge lukker ned, fordi alle folk køber de billige kopier, for de ligner jo hinanden.

• #18   24. nov 2013 Og hvad så ? Hvis det er den fælg jeg vil have og ikke gider at bruge 25k på fælge, er jeg da lidt ligeglad med om du synes det er kedeligt. Det er jo lige netop ikke en af de billige kopier, da Silvia, skyline osv ofte bruger dem som drift fælge. "Efterligningen" kunne have været meget være. Kan godt være fælgen er noget billigere end den org den er lavet ud fra, men vil stadig ikke kalde lige den fælg en billig kopi fælg smiley

• #19   24. nov 2013 Der er ikke så meget at diskutere i mine øjne. Designet er uden tvivl kraftigt inspireret (hentet) fra TE37, og prisen er meget lavere: 2 + 2 = billig kopi.
    At det er en efterligning betyder ikke nødvendigvis, at den er grim eller dårligt lavet. Jeg mener bare, at hvis man ikke har råd, så må man finde noget andet. Jeg kunne også godt tænke mig en Ferrari, men det har jeg ikke råd til. Jeg kunne så spare en masse penge, og købe en Toyota MR2 med Ferrari-kit, men det er bare ikke helt det samme.

Det skal nok passe, at de bliver brugt til drift, men der ser man ofte nogle sjove billige løsninger, fordi risikoen for skader er så stor. TE37 er oprindeligt udviklet til Time Attack, og der bliver ikke brugt Rota-fælge!
    http://www.speedhunters.com/2013/05/touring-evolution-the-volk-racing-te37/

• #21   24. nov 2013 Det ville jo også være en skam, hvis TE37 skulle ende som BBS LM, som jo egentlig er en rigtig flot fælg, der er blevet mere eller mindre ødelagt af alle de kopier der findes, samtidigt med at det har været med til at få BBS i alvorlige økonomiske problemer, fordi folk har købt de billige kopier.

• #23   24. nov 2013 Ronni der er desværre rigtig mange, der ville købe de billige, selvom de havde råd til den ægte vare.
    At os fattige mennesker kan få designet billigt er jo netop med til at 'ødelægge' fælgene, da der så ikke længere vil være noget særligt over dem.

Rotas fælge er ok kvalitet i de nyere modeller (det har det ikke altid været), men styrken, balancen, vægten og kvaliteten generelt er en helt anden i TE37.

"Jeg vil nu også sige at Rota Grid Drift er "næsten en Volk fælg""
    Der er jeg dybt uenig. Hele Rotas sortiment er kopier af forskellige dyre kvalitets- og letvægtsfælge.

• #25   24. nov 2013 OZ Racing er fine fælge, slet ikke noget galt der, men de er heller ikke helt billige.
    Der er også nogle F1-teams der kører med OZ.

Altså personligt kunne jeg sagtens finde på at gøre det, selvom det ikke er fornuftigt, men det er der så meget, der ikke er når det kommer til biler smiley

• #26   25. nov 2013 Det bliver i hvert fald "kun" til rota fra min side smiley men uden tvivl havde man haft pengene, ville jeg da til hver en tid vælge te37 smiley

• #27   25. nov 2013 Det er altså en sær indstilling at have. Lad mig stille det op på en anden måde; er der ikke lige en dækmand der kan lappe et dæk for mig, så kvitterer jeg med ekstra høj stemme. Det tager jo ikke lang tid at lappe et dæk, hvis man kan finde ud af det. Har selv prøvet førhen, men det er bare ikke lige mig...

Lav en annonce og frem med guldet. Til orientering, så tager det faktisk lidt tid at lave ordentligt smiley

• #28   25. nov 2013 Har aldrig sagt at de behøver at være et vidunder, og sådan kan du da ikke stille det op. Det du snakker om er i arbejdstid hvor man fjerner tid fra kunder. Det her er fritid !!

Kommentér på:
en som er god til photoshop :-)

Annonce