{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.720 visninger | Oprettet:

Kompressor Knud
Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892

gave til svendeprøve {{forumTopicSubject}}

Hejsa, min lillebror bliver udlært her på fredag, som smed/industritekniker eller sådan noget, mangler man en stump kan han lave den, ved sku ikke hvad det hedder, Meen mig og min far mangler en gave til ham, vi er lidt lost, men tænkte om der måske fandtes en porcelænsfigur som smed eller noget i den retning?? det skal være noget han kan kigge på om 15 år og sige ja den fik jeg af far og brormand da jeg var færdig med svendeprøve, nogen der har en god ide?? det skal kunne skaffes inden fredag den 13/12

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gave til svendeprøve
  • #1   8. dec 2013 Hvis du ikke engang ved hvad han laver er han nok ligeglad med en gave..

• #2   8. dec 2013 Hvis han er industritekniker, så havde jeg givet ham en lækker skydelære eller et komplet sæt måleværktøj med mikrometerskruer osv. Det fik jeg da jeg blev udlært maskinarbejder og er 1000 gange gladere for dét end hvis jeg havde fået en porcelænsfigur.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   8. dec 2013 jeg ved at han får en god skydelære af sin mester, så det vil jeg ikke give ham

LilleDan: det er en ny uddanelse og jeg ved ikke hvad det korrekte navn er, men han kan lave alt fra en volumeknap til min NAD til et tandhjul til din gearkasse, eller en ny krumtap til din scooter ingen problemer, men at jeg ikke kender navnet gør jo ikke gaven overflødig

Kommentér på:
gave til svendeprøve

Annonce